![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe kon dit gebeuren?
Wanneer krijgen wij hierover een uitleg die verdere ongevallen kan uitsluiten? http://www.vandaag.be/binnenland/757...-verhoord.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kunnen ze niet een geluidssignaal laten horen als de tram er zit aan te komen.
Er zullen heel wat minder doden vallen.
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() In dit land verhelpt men op eerste of zelf op tweede zicht heel weinig.
Hebben wij daar vandaag niet voldoende bewijzen van is ook een goede vraag? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me dunkt dat de verkeerswetgeving terzake duidelijk is. Of telt die niet voor trams aan de kust?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar, ik quote een post van Steve en dan als ik die post dan staat die originele post van Steve er helemaal niet meer tussen.
Oh, toch wel blijkbaar.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 augustus 2011 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien een beetje vertragen bij oversteekplaatsen waar er volk in beweging is?
Tegen bepaalde snelheden is stoppen helaas niet mogelijk. Vertragen wil misschien zeggen niet op tijd aankomen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Voor wie de bedding en de omgeving kent en veel op de kust- tram zat is de kusttram en zijn absolute voorrang een puur moorddadig schandaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Mis ik hier iets?
Het artikel waarnaar verwezen wordt heeft het over een ongeluk met een kusttram en een hoogtewerker. Nergens staat er in het artikel over doden, enkel gewonden. Nu, dit is wel het eerste artikel over een kusttram dat ik lees waarbij geen voetganger(s) betrokken zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze geven niet eens correcte ongevallen-statistieken Geef liever eens een link Laatst gewijzigd door eno2 : 15 augustus 2011 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() verpesten de onoplettende mensen nu nog steeds het plezier van de rest?
Waar blijven de statistieken en daaruit volgend de wettelijke maatregelen om hun gedrag aan banden te leggen??
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...tende_kusttram Iemand stelt dat de “tram” slechts 35km per uur reedt.. Hoeveel meter heeft een tram nodig die aan 35 km per uur rijdt om tot stilstand te komen? Op hoeveel afstand stond het slachtoffer voor de aanrijding? Moet men met zijn voertuig vertragen wanneer een persoon in de onmiddellijke omgeving staat van de tramsporen/weg en een mogelijk gevaar kan vertegenwoordigen? Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 25 augustus 2011 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |