![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de napjaar, alsof er niet direct een alarm gaat afgaan bij het openen van de deur. Al dan niet stil;
Ge kunt dan evengoe de raam uitslagen, uwe rugzak volsteken met wat te grijpen valt. Wat em al niet meeheeft. Zie hem aldaar, niets voorbereid, mooi opgekleed en al. Ik zien hem al in obscure plekken kruipen als hem de "heat" moet ontlopen... zijnen enigste goeien outfit om zeep. Mor och god den heren toch... geef die jongen paar meppen met de matrak en dien heeft zijn lesje geleerd. De nepgorro.
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
pardon? ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [Themask]It wasn't me, it was the one armed man[/theMask/JimCarrey]
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn Arafat sjaaltje lag nog thuis hoogstwaarschijnlijk.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Jamaar, jamaar, als hij de deur niet opengebroken heeft kan men het geen inbreker noemen, hé ! Hij geraakte immers niet binnen ?! Mischien kreeg hij wel berouw over wat hij aan het doen was ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan de camera zachtjes aaien met de koevoet, dat beschadigt immers de videoband die vanzelfsprekend in die camera zelf zit.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het lijkt me duidelijk dat we dus nog cursussen inbreken gaan moeten geven aan allochtonen ook.
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je daar geen ondervinding/ervaring mee hebt...... Laatst gewijzigd door daiwa : 7 april 2010 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit geval was een simpele baksteen een snellere oplossing. Dag raam. Of als de deur echt open moest, zonder moeite een goede accu-slijptol. 't is maar boterzacht aluminium en koekenpannenijzer. Als'k niet beter zou weten, zou ik zeggen dat het opgezet spel is. Helaas weet ik wel beter, en heb ik persoonlijk al dommere wannabe criminelen aan't werk gezien.
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ongelooflijk wat dit weer met het racisme gaat doen in Vlaanderen,
ik stel voor dat we voortaan algemeen verbieden allochtonen te filmen |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men zou eigenlijk een wet moeten uitvaardigen die vastlegt dat eender welke persoon die een misdrijf pleegt tijdens het bedrijven van dat misdrijf geen aanspraak op bescherming door de wet, eender welke wet, meer geniet.
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
dat is zelfs te belachelijk om op te reageren.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 7 april 2010 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de technologie van vandaag kunnen ze hem live bezig zien aan den andere kant van de wereld. Het tegelijktijd opnemen en 10 minuten later staat het al op Youtube en of Liveleak, ... nog eens 30 minuten later kunnen er al zoveel copy`s bestaan dat voor eeuwig en 3 dagen uwe kop altijd wel ergens online te bewonderen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie breekt er nu in in een reisbureau, buiten ne computer en wat folders is daar toch niks te pieken zeker... De tijden dat daar veel cash lag, zullen toch ook wel door zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nee, hij had zijn sleutels vergeten na een nachtje stappen en moeder de vrouw is nogal opvliegend, dus...
![]() |