Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2010, 12:14   #21
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

(In slonzen is zelfs niet nodig)
Waar eindigen slonzen?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 12:19   #22
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Neen , dat stel JIJ.

Ik kleed me hoe ik wens en het voornamelijk bruin rapalje moet van mij en m'n spullen afblijven.
Neen; jij schreef
"Als je er uitziet als een overjaarse hippie waar niets van te "rippen" valt, heb je vanzelfsprekend niets te vrezen."

Natuurlijk moet iedereen van je spullen blijven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 12:20   #23
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar eindigen slonzen?
Bij de boord; de zoom; als je de kleding bedoeld. Want een slons is een persoon; een slordig iemand.

Laatst gewijzigd door artisjok : 7 april 2010 om 12:21.
Oud 7 april 2010, 12:27   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je er uitziet als een overjaarse hippie waar niets van te "rippen" valt, heb je vanzelfsprekend niets te vrezen.

Loop voor de lol anders even rond, netjes gekleed met koffertje (al dan niet met ketting)

Wedden dat je er geen avond ongeschonden "overleeft"?
Zoals die krommer uit Charleroi onlangs beweerde, ... "dat is er om vragen om bestolen te worden..."
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 12:48   #25
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij de boord; de zoom; als je de kleding bedoeld. Want een slons is een persoon; een slordig iemand.
Lompen dan, omdat je toch zo graag met woorden speelt
Oud 7 april 2010, 13:06   #26
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak jij dagelijks zaken mee die niet door de beugel kunnen?
Ik maak soms eens dingen mee die niet door de beugel kunnen; maar bijlange niet dagelijks.
In die zaken zijn dan in de aard van :
Wandelaar werpt zijn blikje weg langs de kant van de weg.
Fietser rijdt in het donker zonder licht.
Wagen coupeert mij bij het rechts afslaan.
Mijn fiets wordt gepikt.
De douane fouilleert mij, als passagier op de trein; in een openbare plaats

Dit bezorgt me niet allemaal een onveiligheidsgevoel.
Ik voel me vré veilig, hier in België.
in welk boerengat woon jij als je op 20 meter woont waar reeds iemand vermoord werd piep je wel anders...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 13:45   #27
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kleed je dan gewoon als een overjaarse hippie.
Voil�* se, wederom een 'goede middenweg' van ons aller artisjok; 'kleed je dan 'gewoon' als een overjaarse hippie'; kwestie van met rust gelaten te worden, kwestie van niet aangevallen of bedreigd of bestolen of of of ... te worden. dat is heel gewóón, dat is vrijheid van kledingkeuze waar ons artisjok zo voor strijdt - als het om de mohammedaanse vlag gaat welteverstaan!

Dát is waarschijnlijk de goede middenweg tussen westers decadent gekleed gaan en gewikkeld in een woestijntent.

Is het niet meer vanzelfsprekend dat men er van uitgaat dat je - om het even hoe je gekleed gaat - 'gewoon' met rust gelaten wordt?!?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 13:49   #28
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Voil�* se, wederom een 'goede middenweg' van ons aller artisjok; 'kleed je dan 'gewoon' als een overjaarse hippie'; kwestie van met rust gelaten te worden, kwestie van niet aangevallen of bedreigd of bestolen of of of ... te worden. dat is heel gewóón, dat is vrijheid van kledingkeuze waar ons artisjok zo voor strijdt - als het om de mohammedaanse vlag gaat welteverstaan!

Dát is waarschijnlijk de goede middenweg tussen westers decadent gekleed gaan en gewikkeld in een woestijntent.

Is het niet meer vanzelfsprekend dat men er van uitgaat dat je - om het even hoe je gekleed gaat - 'gewoon' met rust gelaten wordt?!?
Wat hij eigenlijk wil zeggen is dat we ons allemaal in een tentdoek moeten wikkelen.
Integreren, opgaan in .... jaja....

DREAM ON !!!!
Oud 7 april 2010, 14:00   #29
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat hij eigenlijk wil zeggen is dat we ons allemaal in een tentdoek moeten wikkelen.

DREAM ON !!!!
Pas maar op, want 'zij' gaat je nu tot in het oneindige vragen naar 'links', 'citaten' e.d., waar 'zij' beweert wat jij schrijft.
Oud 7 april 2010, 14:58   #30
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Pas maar op, want 'zij' gaat je nu tot in het oneindige vragen naar 'links', 'citaten' e.d., waar 'zij' beweert wat jij schrijft.
Neen, ik probeer nu uit wat je beschreef in je goede raad
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1070
Citaat:

Neen, niks te voila; dit is niet de middenweg die ik voorstel. Heb je de discussie een beetje gevolgd?
Natuurlijk is het vanzelfsprekend dat men er van uitgaat dat je - om het even hoe je gekleed gaat - 'gewoon' met rust gelaten wordt; ongeacht of je in een maatpak rondloopt op gekleed gaat als een overjaarse hippie.

Citaat:

DREAM ON !!!!
Neen; dat wil ik niet zeggen.
Je stelde het zelf voor.
Citaat:
Als je er uitziet als een overjaarse hippie waar niets van te "rippen" valt, heb je vanzelfsprekend niets te vrezen.
Oud 7 april 2010, 16:42   #31
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Je stelde het zelf voor.
Pogingen om woorden in m'n mond te leggen zijn vrij doorzichtig.

Eén interpretatie had kunnen zijn dat ik veronderstal dat jij er zo bij loopt aangezien je nog nooit bent lastig gevallen

Mijn voorstellen echter worden voorafgegaan door de woorden "ik stel voor dat we/jullie/jij..."
Oud 7 april 2010, 16:54   #32
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik probeer nu uit wat je beschreef in je goede raad
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1070
Flink meisje, maar je hebt het niet goed begrepen, ofwel was ik vergeten te vertellen dat ook jij, ja jij óók niet, woorden van anderen mag verdraaien!

Citaat:
Neen, niks te voila; dit is niet de middenweg die ik voorstel. Heb je de discussie een beetje gevolgd?
Natuurlijk is het vanzelfsprekend dat men er van uitgaat dat je - om het even hoe je gekleed gaat - 'gewoon' met rust gelaten wordt; ongeacht of je in een maatpak rondloopt op gekleed gaat als een overjaarse hippie.
Inderdaad, maar dan kwam er ergens iemand tussen met de raad/het voorstel; om dan maar 'gewoon' als een overjaarse hippie gekleed te gaan, waar kwam dat dan ineens vandaan?

Citaat:
Je stelde het zelf voor.
Dat werd helemaal niet voorgesteld, het werd 'gesteld' dat je dan waarschijnlijk niet lastig gevallen werd omdat er dan niks te 'rippen' valt, waarna er 'iemand', zomaar out of the blue kwam met het voorstel om dan maar 'gewoon' als een overjaarse hippie te gaan rondlopen.

Laatst gewijzigd door SDX : 7 april 2010 om 17:00.
Oud 7 april 2010, 16:58   #33
Dr Brezinski
Banneling

Standaard

Het is een bewuste creatie. Het is niet voor niets dat er aan criminaliteit geen antwoord word gegeven. En je zelfs geen gevangenis meer riskeert voor bepaalde feiten. En er bewust immigratie met hordes toegelaten word. En naar het volk niet geluisterd word. Er is geen gezag meer. Alles loopt volgens plan in Europa. Goed bezig pionnen.

Laatst gewijzigd door Dr Brezinski : 7 april 2010 om 17:00.
Dr Brezinski is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 17:05   #34
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski Bekijk bericht
Het is een bewuste creatie. Het is niet voor niets dat er aan criminaliteit geen antwoord word gegeven. En je zelfs geen gevangenis meer riskeert voor bepaalde feiten. En er bewust immigratie met hordes toegelaten word. En naar het volk niet geluisterd word. Er is geen gezag meer. Alles loopt volgens plan in Europa. Goed bezig pionnen.
Inderdaad, alles verloopt volgens plan!

De nuttige idioten doen het 'proces' zelfs versnellen, wie had dat ooit gedacht, ik denk dat ze daar zelfs in islamitische kringen over versteld staan ... en in hun vuistje lachen!
Oud 7 april 2010, 17:12   #35
Dr Brezinski
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, alles verloopt volgens plan!

De nuttige idioten doen het 'proces' zelfs versnellen, wie had dat ooit gedacht, ik denk dat ze daar zelfs in islamitische kringen over versteld staan ... en in hun vuistje lachen!
We gaan met zen allen ten Midden Oosten trekken voor een paar enkelen hun rekening te doen spijzen. Prepare yourselves soldiers!

Laatst gewijzigd door Dr Brezinski : 7 april 2010 om 17:12.
Dr Brezinski is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 17:24   #36
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Flink meisje, maar je hebt het niet goed begrepen, ofwel was ik vergeten te vertellen dat ook jij, ja jij óók niet, woorden van anderen mag verdraaien!

Inderdaad, maar dan kwam er ergens iemand tussen met de raad/het voorstel; om dan maar 'gewoon' als een overjaarse hippie gekleed te gaan, waar kwam dat dan ineens vandaan?

Dat werd helemaal niet voorgesteld, het werd 'gesteld' dat je dan waarschijnlijk niet lastig gevallen werd omdat er dan niks te 'rippen' valt, waarna er 'iemand', zomaar out of the blue kwam met het voorstel om dan maar 'gewoon' als een overjaarse hippie te gaan rondlopen.
Flink geprobeerd; maar wiens woorden verdraai ik hier?
Citaat:
Citaat:
Allochtone jongeren, in donkere steegjes , met meer dan 1 , in het centrum, ...

Ik zorg steeds voor rugdekking, voorzie vluchtroute en neem sleutels in handen indien ik een risico zie. (lees : hen moet kruisen/niet kan vermijden)
Citaat:

Loop voor de lol anders even rond, netjes gekleed met koffertje (al dan niet met ketting)

Wedden dat je er geen avond ongeschonden "overleeft"?
http://forum.politics.be/showthread....58#post4680158

En wie verdraait wat hier?
Citaat:

http://forum.politics.be/showthread....13#post4680413
Oud 8 april 2010, 01:25   #37
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Lap daar gaan we weer..Arti de uitspraak "kleed je dan gewoon als een overjaarse hippie" is van jou niet?
Daarover wordt je aangesproken, goed dat je inziet dat dit een fout standpunt is, geef dat toe stop met dat gedraai en geknip en geplak, zo zet je steeds jezelf en je "gevoeligheden" in discussies centraal, dit is echter een discussieforum en geen virtuele therapie!
Kan de discussie verder gaan? Mooi zo!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2010, 05:44   #38
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Pogingen om woorden in m'n mond te leggen zijn vrij doorzichtig.

Eén interpretatie had kunnen zijn dat ik veronderstal dat jij er zo bij loopt aangezien je nog nooit bent lastig gevallen

Mijn voorstellen echter worden voorafgegaan door de woorden "ik stel voor dat we/jullie/jij..."
Welke reactie had je verwacht op zo'n onnozele veronderstelling?

"Als je er uitziet als een overjaarse hippie"

Ik wilde je enkel confronteren met je eigen schrijfsel.
Oud 8 april 2010, 05:45   #39
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Lap daar gaan we weer..Arti de uitspraak "kleed je dan gewoon als een overjaarse hippie" is van jou niet?
Daarover wordt je aangesproken, goed dat je inziet dat dit een fout standpunt is, geef dat toe stop met dat gedraai en geknip en geplak, zo zet je steeds jezelf en je "gevoeligheden" in discussies centraal, dit is echter een discussieforum en geen virtuele therapie!
Kan de discussie verder gaan? Mooi zo!
Alice deze discussie gaat niet over mij.

Wil je hier discussiëren? Ga ervoor!
Oud 8 april 2010, 06:12   #40
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's natuurlijk ookeen manier om te blijven ontkennen dat er iets mis is.
je kleed je als een zwerver en daarna maak je iedereen uit voor leugenaar omdat jij niks meemaakt.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be