![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Denk niet dat ik een figuurtje zoals gij zelfs tien seconden ernstig neem.Kruip terug in uw hol.
Laatst gewijzigd door grievous : 8 april 2010 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() 2.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Jaja, ik weet het. Antisemieten zijn zeer hardnekkig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, Sinistra.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zag 2012 vroeger veel groter dan ik het nu zien.
Na een paar keer de schedel open te knallen en veelal gelezen lectuur in ruimere perspectieven te kaderen, ben ik dat anders gaan bekijken. Voor mij zal 2012 sowieso een fascinerend jaartal zijn. Op elk menselijk vlak, economisch, ecologisch, ... Het moet niet persé iets gigantisch zijn dat alles op zijn kop gooit, gewoon iets dat "elk" mens beïnvloed. Er zijn al veelal wetenschappelijke observaties gebeurd dat bevestigen dat 2012 een fascinerend jaartal zal zijn. Maar dat is maar door welke ogen je dat bekijkt he. Ik geraak opgewonden door een meteoor die passeert en zichtbaar is met het naakte oog. Terwijl een ander nooit het bestaan ervan geweten heeft, tenminste bewust verdrongen. Bezie bijvoorbeeld de zon haar pole shift die eraan komt. Dat gebeurt keer op keer opnieuw. Doch, ik vind persoonlijk.... er is wat te doen rond de zon... Net zoals de Mayakalender dat millennia geleden aangaf. Het Jezus figuur smeet den teller ook terug op 0, ... waarom zou iets niet terug kunnen gebeuren? Jezus was ne vis, maar kan ne vis zonder water? En welk tijdperk komt daaraan dames en heren? Juist ja, waterman. Zou ons dat werkelijk onopgemerkt voorbij gaan? Voor sommigen misschien wel, maar voor anderen dan weer niet. (Nota bij bovenstaand, Jezus figuur staat symbool voor het tijdperk van de vis in de astrologie) We scheppen immers allemaal onze eigen realiteit, maar kan dat werkelijk geen stapje hoger dan we nu doen? ^^ Ik denk niet dat we moeten gaan doomdenken, eerder ontwaken in een nieuw jasje van overtuigingen. Er is in mijn opinie een onmiskenbare bewustwording gaande in ons menselijk bestaan. Het is in sneltempo off the charts gestegen, niet waar? Allemaal decennia geleje voorspelt nochtans... I see... prophecies falling together.
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dezer dagen ben ik al lang terug verkocht aan het systeem en is goed leven, en luxueus eten een plicht geworden. Maar asse kik 's avonds onder de schone sterrenhemel mij tot moeder maria richt, kan ik al eens gedachtenstromingen veroorzaken die leiden tot bv 2012. Doch, lang niet prior 1 meer. Eigenlijk helemaal gene prior meer. Heb iets veel aangenamer aan handen nu, een heel proces dat constant evolueert ![]() Dus wat voorziet mijn toekomst tegenwoordig? Hopelijk genoeg middelen om iemand te brengen tot waar ze kiest te zijn. Daarna de bossen in. ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Je hebt er minstens over nagedacht dat je er nog nooit over nagedacht hebt. Je liegt tegen ons en jezelf. Het is een gore boel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het niet was, dan zou je je niet zo opwinden, Anti-Deutsch.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() |