![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Idd hij probeerde tenminste.
Maar ik verstond er niks van, daarom dat ik naar het Frans overschakelde. Leek me gewoon het beste voor beide partijen. Zo simpel is dat.
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Enfin ge weet het hé ! Zorgen da je nie te arrogant overkomt !
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de franstalige Belgische zenders de presentators al het Engels horen radbraken als ze een Engels zinnetje proberen te zeggen??? Ze moesten beschaamd zijn... Komt daarbij dat heel wat lessen Nederlands die gegeven werden in het franstalige gedeelte van een niveau waren om achterover te vallen! Wanneer in Vlaanderen een inspecteur een les Frans kwam/komt bijwonen, dat is een ander paar mouwen hoor! En ja, er zijn er al een paar meer die zich inspannen en die al iets van dat Nederlands beginnen te kennen. Zouden we daar een %van de bevolking kunnen op plakken? En omdat dat spelletje al zo lang duurt is het wellicht te begrijpen dat de kennis en het belang dat gehecht wordt aan de kennis van het Frans bij onze jeugd ook aan het dalen is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron? Link naar artikel?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ster van de krant "La Meuse" is zowiezo deze man :
![]() Die journalist is momenteel de grote winnaar van het Franse TV-spel "Tout le monde veut prendre sa place", zeer populair spel in Franstalig België en in Frankrijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de franse posten zijn er te veel shows en praatprogramma's naar mijn goesting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijn de frustraties bij de franstaligen zo mogelijk nog véél gigantischer dan bij de Vlaamstaligen mijn beste...
Wij Vlamingen dromen dan tenminste nog maar een 2 decennia van een vrij en zelfstandig Vlaanderen.... Daar waar de franstalige bourgeoikes nu al 180 jaar lang bezig zijn om hun grote droom ,een eentalig franstalig belgië te realiseren,en die dus jammerlijk is mislukt gezien het omgekeerde effect dat zij hiermee hebben veroorzaakt... |
![]() |
![]() |