![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
breng je hier eigenlijk iets nieuws aan? Wat is er mis met bandwerk? Welke rechten van de arbeider worden er effectief teniet gedaan? Aan de uitbuiting van de derde wereld zijn inderdaad de rijksten schuldig, met nu wel het onderscheid dat ook U en ik tot die rijksten behoren (ook wij buiten de 3e wereld uit!). De opslorping van kleine KMO's zoals U ze voorsteld is niet zo massaal, het verschil is wel dat dit steeds in de media komt, dat kan je moeilijk doen bij de oprichting van elke KMO die er nog is. In de 18e en de19e eeuw hebben ook mensen die christelijk geinspireerd waren meegevochten voor de zaak van de arbeiders, maar dat is natuurlijk de egocentrische communisten ontgaan. Als het trouwens over werkomstandigheden gaat denk ik niet dat er een communist zijn stem moet verheffen want als er een regel is in communistische landen dan is het wel dat men er hard moet werken in slechte omstandigheden, KMO's mogen niet bestaan =eigen initiatief=kapitalistisch motief. Maarja jullie zijn zeker de verlichte despoten van het communisme? Alhoewel verlicht als jij denkt dat het hier nog zo aan toe gaat als 100 jaar geleden dan ben je wel goed gek.
![]() |
#22 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En geef me in't vervolg eens een dag tijd om te antwoorden voor je begint te klagen dat het stil is. |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
al ken ik hem ni Jan Hyoens heeft me nergens verweten van onnozelaar, leugenaar en degoutant jij en je collega gc wel!!! |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En by the way, zet die "enter lock" toch eens af man. We kunnen echt wel paragrafen van meer dan 5 woorden begrijpen. Vergeet niet dat je het tegen ons hebt en niet tegen je Eigen Volk. |
||
![]() |
![]() |
#26 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
eigen volk wat is dat ik heb nog nooit vlaams blok gestemd zal dat nu voor de eerste keer doen omdat storme daarvoor heeft opgeroepen jij schreef degoutant uw collega gs schreeg onnozelaar en leugenaar dat zegt genoeg over jullie! |
||
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() 1) wij eisen mee te doen in debatten; door de media gepubliceerd en door het publiek volgbaar
2) wij weigeren mee te doen aan "netwerking" en "lobbying" (met wie zouden we moeten lobbyen?); die ook nog eens privé zijn, niet door de media gevolgd en ook niet geweten door het brede publiek CONCLUSIE: als u 1) en 2) tegenstrijdig vind, en hierdoor onszelf huypocriet vind; dan is mijn persoonlijke conclusie 1') ofwel bent u idd een bosaap, met het iq van een bosaap, daar u het verschil tussen 1) en 2) niet begrijpt 2') ofwel probeert u ons gewoon doelbewust te bekladden; en als dat moet door ons punten expres verkeerd te interpreteren, dan moet dat maar. 1'') wb beschrijft dat zijn reactie op uw statement volledig verlopen is volgens UW stijl; met één uitzondering: het gebruik van het woord "bosaap" is van de stijl Jan Hyoens overgenomen 2'') prompt beweert u dat wb liegt, omdat Jan Hyoens u nooit een bosaap heeft genoemd. CONCLUSIE: niemand is té dom om wb hier misbegrepen te hebben: maw: u probeert doelbewust onze woorden te verdraaien; onze woorden verkeerd te interpreteren; doelbewust de conclusies uit onze woorden te trekken waarvan u donders goed weet dat wij ze niet zo trekken, dat wij ze niet zo bedoelen. U werkt met droglogica !!!!!! mijn persoonlijke standpunt tegenover: omdat ik besef dat u onze woorden doelbewust niet neemt zoals wij ze bedoelen, maar ze zoveel mogelijk gebruikt om met modder naar ons te smijten; zodanig dat eventuele derden hun interesse in de LSP zouden verliezen; besef ik nu ook dat ik uw woorden niet altijd serieus moet nemen. Verder wens ik je te weten dat ik mij geflatteerd voel: u moet ons ergens wel daarwerkelijk "vrezen" dat u de moeite neemt om met modder naar ons te smijten op een dergelijke wijze, om derden van ons af te schrikken. Het feit dat wij tegenreactie krijgen is een teken dat wij goed bezig zijn !!!!!! |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
jullie vrezen nope ik vind jullie gewoon hilarisch |
|
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN