![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ieder diertje zijn pleziertje zeker ??
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Duidelijke taal... We mogen er vrij zeker van zijn dat een zekere VHFSTD zich verslikt heeft in zijn koffietje toen hij hiervan hoorde,maar de nieuwe O-VLD-voorzitter en zijn team moeten de carriere van de partij beginnen in het oog houden,niet te lang voortdoen met het verleden en zijn vertegenwoordigers... Toegegeven,ik herinner mij nog een zekere andere Vlaamse partij die dergelijke perfect duidelijke taal sprak,en vervolgens ......euhm....peins peins....zijn verantwoordelijkheid opnam.Deze partij zal in ieder geval,zondag aanstaande(of missc hien woensdag...wie weet) zichzelf en onverwijld tegenkomen... ![]() Dat wil overigens niet noodzakelijkerwijze zeggen dat de O-VLD de hardst mogelijke opstelling neemt,ze willen blijkbaar gewoon dat het volgende week nu eindelijk gedaan is,of stoppen met doen alsof er een federale regering is. Laatst gewijzigd door kelt : 16 april 2010 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Dat OVLD bluft is zoveel als zeker.
Nergens is er sprake van als er geen akkoord komt dat men dat de stemming in de kamer doorvoert. Nee, het enige dat men zegt is dat de regering met een 'probleem' komt te zitten. Of beter dat de regeringsleider met een probleem zit. Zo kennen we ze weer, die liberalen, nu hoog van de toren blazen, om zich daarna uit de wind te zetten. Wetende dat BHV voor een Belgische partij enkel maar een last is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 april 2010 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Zoals enkelen het al voor mij gezegd hebben : het belangrijkste woordje in die verklaring is "compromis".
Als er géén compromis (=toegevingen) komt dan zit de VLD in een moeilijk parket. Stemmen ze tegen de splitsing, dan is dat de zoveelste electorale opdoffer. Stemmen ze vóór de splitsing, dan jagen ze de volledige francofonie tegen zich in het harnas. Wat ze eigenlijk zeggen hier is : "we gaan liever lopen dan kleur te bekennen".
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De VLD wilt CD&V kloten door de regering te laten vallen om vervolgens tijdens de campagne CD&V onverantwoordelijkheid te verwijten dat zij de regering hebben laten vallen in tijden van crisis.
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hun interne peilingen laten waarschijnlijk vermoeden dat ze er niet zo slecht voorstaan bij eventuele federale verkiezingen. Als zij de stekker eruit trekken kunnen ze daar alleen maar garen bij spinnen. Als jij dit pesten noemt, dan zijn alle partijen pestkoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat me vooral opvalt is weeral de hypocrisie van OVLD. Verhofstadt heeft jaren het probleem voor zich uitgeschoven en nu zouden ze eens aan de kar trekken (of druk op de ketel zetten) om B-H-V te splitsen. Volgens mij kan voor OVLD de splitsing gestolen worden. Ik heb toch steeds begrepen dat voor de De Croo Senior B-H-V niet echt moest gesplitst worden maar alternatieven gezocht worden, en nu zou hij in een "geheime" bijeenkomst mee de koers van OVLD helpen bepalen hebben. ???? Voor mij is, op dit vlak, de OVLD nog steeds de vroegere PVV Pest Voor Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() De VLD wilt gewoon wat stoer doen voor het geval dat de hele BHV zaak toch ontploft. In een eventuele verkiezingscampagne kunnen ze dan vertellen hoe Vlaamsvoelend ze wel waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar is het overduidelijk helemaal niet Vlaams, want het is niet aan de Vlamingen om de regering te verlaten als de Franstaligen hun zin niet krijgen. Het is aan de Vlamingen om te stemmen (wat niet kan als men het parlement ontbind).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als ik de CD&V was, deed ik hetzelfde. Laatst gewijzigd door Shadowke : 17 april 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |