![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en nog enkele andere er zonder verpinken bij. Dan is er ook plaats voor Turkije |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 april 2010 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welke criteria baseert u deze mening buiten "er is nog plaats? " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wijs me eens die stukken aan die verkeerd zijn en die aangepast moeten worden? en wat die pot en argumenten betreft, ik zit hier al langer dan jij op deze forum. Mij moet je die "discussieer-technieken" niet leren hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() ik neem aan dat je effe zonder argumenten of inspiratie zit.
begrijpelijk dat je dan grijpt naar zulke dingen. Wees volwassen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() wil je mijn argument horen... ok luister ( of lees) dan goed:
een zwak turkije binnen een neoliberaal Europa is zoiets als gegooid worden voor de leeuwen. het neoliberalisme heeft lelijk huis gehouden in bv latijns-amerika omdat de staten, en meer bepaald de regeringen er geen weerstand tegen hadden. Turkije heeft geen goed uitgebouwde nationale economie of eigen kapitaal. Binnen een neoliberale kader wordt Turkije gewoon leeg geplukt. En het zijn de gewone turkse mensen, werkenden, die er het slachtoffer van zullen worden. daarom dus niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Turken die ik ken vinden eerwraak even exotisch, onaanvaardbaar en wraakroepend als U en ik. Daarmee wil ik niet zeggen dat alles dat in Turkije gebeurt peis en vree is , zeker niet, maar elk land heeft wel z'n zwakke punten. Zo leven in RoemeniË en Bulgarije de zigeuners in ergere omstandigheden dan in de meeste derde wereld landen, en zijn ze veelvuldig ook nog eens slachtoffer van haatmisdrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duidelijk, filosoof ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Wat is dat nu voor een reden om aan te halen dat Turkije niet bij de EU zou mogen horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En aan hoeveel zit ge al?
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Wellicht nog een interessant onderzoek in het licht van dit forumtopic is te bereiken via www.dimiter.eu/flanders.
Voor meer informatie zie onderstaand bericht: Mijn naam is Christiaan van de Griend en ik maak deel uit van een groep die onderzoek doet naar de publieke opinie over toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een groep masterstudenten aan de universiteit van Leiden. In meerdere landen wordt mensen gevraagd stellingen te ordenen naar preferentie over de toetreding van Turkije tot de EU. Deze stellingen worden gehaald uit de media in het betreffende land/taalgebied. Het onderzoek wordt uitgevoerd in Duitsland, Groot-Britannië, Nederland, Turkije en in Vlaanderen. Het invullen van het onderzoek kost ongeveer 30 minuten en kan via internet. U zou mij zeer helpen als u het onderzoek wil doen. Dit kan via de website www.dimiter.eu/flanders . Mocht u vragen hebben kunt u die altijd stellen via mijn persoonlijke account van dit forum, ofwel via deze thread zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() misschien kan congo ook bij de EU
|
![]() |
![]() |