![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik zal het u zeggen met schoofzak zijn woorden, "Nie zeveren". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: beter lezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook niet als het misdaden zijn waarmee je je absoluut niet kan verzoenen en die bovendien ook nog eens toegedekt worden door het bestuur van de vereniging?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() nu veroordeel ook jij dus pedofilie...good boy
Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 april 2010 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat deed ik altijd al.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() je liegt, tenzij je een link kan leggen waar je pedofilie veroordeelt voor niet-katholieken welteverstaan.
Kan niet moeilijk zijn, het forum staat vol van die threads en jij bent er doorgaans een happy camper. Soit, belangrijkste is dat je het vanaf nu wel doet, op het forum. Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 april 2010 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze maatschappij is ondertussen niet meer kristelijk, maar gelaïseerd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij liegt. Maar ik had ook niets anders verwacht.
Citaat:
Zoals ik al zei: dat deed ik altijd al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn alleen maar kontent dat het een verlofdag is (paasmaandag dan hé). Kommuniefeesten zijn al van toen ik klein was (en dat is lang geleden) voor de ene helft stoeffeesten, en voor de andere helft familiebijeenkomsten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 april 2010 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dé hoofdoorzaak voor pedofilie in de Kerk is het compleet onnatuurlijk celibaat. Elke gezonde man krijgt wel eens seksuele driften. En dan is die brave misdienaar natuurlijk een gemakkelijk slachtoffer. Hoe verwerpelijk en vuil het ook is. Nu, frappant dat de Kerk homofilie zo veroordeeld terwijl een niet gering deel van haar leden zich wel te buiten lijken gaan aan homoseksuele contacten. Tsja... Raf en de Kerk hebben precies toch meer gemeen dat ze beiden willen toegeven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is van jou geen enkele quote te vinden waarin je zegt dat Repelsteeltje niet echt bestaan heeft. Ik heb dus nu - geheel in lijn met de door jou gehanteerde "logica" - bewezen dat Repelsteeltje volgens jou echt bestaan heeft.
![]() |
![]() |