![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is het niet-oproepen tot een verbod hetzelfde als het promoten?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Elke persoon dat gisteren geen hoofddoek droeg, maar vandaag wel omdat zij in het geloof getrapt is, is weer een onnodig verlies van een vrije ziel dat niet tegen het verspreidend geloof beschermd kon worden door een egoïst als u.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 25 april 2010 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb, vooral als reactie op u, het volgende bericht gepost: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=11 Hierin vertelde ik u wat u nog niet bleek te weten, namelijk dat je een geloof niet kiest en dat het bijgevolg niet om vrijheid gaat. En waar antwoord jij mee? Met een zin die vol negering er toch nog altijd vanuit gaat dat het geloof een keuze is en dat iets als "godsdienstvrijheid" wel zou bestaan. Dan vraag ik mij af waarom ik al die tijd gesteken heb in die post van mij, als jij hem toch niet begrijpend kan lezen. Wil jij recht van spreken hebben? Wil jij de waarheden en onwaarheden écht weten over deze materie? Doe dan wat nodig is en bestudeer de wetenschap er dan van: hersenen, biologie, psychologie, etc... Geen zin? Zwijg dan want dan is jouw visie evenveel waard als eender welke random visie die gevormd werd door willekeurige woorden naast elkaar te leggen in een willekeurige volgorde. Als je iets zegt, zorg er dan voor dat het gebaseerd is op juistheden, op waarheden. Of vindt jij deze wereld niet belangrijk genoeg misschien om er een fatsoenlijke plaats van te maken? Als je de wereld belangrijk genoeg vindt, dan moet je ze ook serieus nemen, en dat doe je niet zonder nadenken of zonder onderzoek.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 25 april 2010 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Ik ben er misschien dan ook toevallig wel gekwalificeerd voor.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de linkse reacties te zien begrijpen ze zelf niet waarom ze pro islam zijn. Waarschijnlijk omdat ze bekeerlingen zijn. Die weten dat er geen weg terug is uit de islam behalve via de dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() komt dan ook van grimbergen...
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2010 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je vergist je van forum. Stormfront is niet hier! Ga die misdadigers elders zoeken. Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2010 om 20:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lees het bericht eens helemaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U hebt een VB partijkaart?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Ahoewel ik het niet eens ben me Robbedoes. Denk ik niet dat u hem berepen hebt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |