![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.schamper.ugent.be/452/ske...-psychoanalyse Denk dat er hier op Politics ook wel een paar van die pipos zitten ![]() Zullen zij ontnuchteren als ze ooit beseffen dat wetenschap een zoeken naar antwoorden is, en niet het claimen van stellingen. LOL ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Goed bezig die studentjes LOL, not !!! Ze hadden ook al proberen het stadsbestuur te overtuigen van dit onheil ![]() Panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek ![]() Citaat:
![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 12 mei 2010 om 11:08. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Zeg eens don quisjot, waarom heeft de belford-groep volgens jou een universitair auditorium uitgekozen voor dit pseudowetenschappelijke symposium?
Uiteraard betalen ze hiervoor de standaard prijs (ken ik nu even niet van buiten) en ik neem aan dat de bio-ingenieurs vooral hierdoor overstag zijn gegaan. Ik ga in elk geval geen 15 Euro betalen om die bende halve kwieten te horen raaskallen. Jouw poging tot argument : Citaat:
Analoog zou je kunnen zeggen dat het feit dat het westen zo hard ten strijde trekt tegen de taliban, wil zeggen dat de taliban wel degelijk sterke argumenten heeft. Of je zou kunnen zeggen dat het feit dat de politie hard optreed tegen drugsdealers wil zeggen dat drugsdealers sterke argumenten hebben. Voor wie dergelijke idiote pseudo-logica aannemelijk lijkt is de stap naar het onvoorwaardelijke geloof in chemtrails uiteraard klein. Het is een slippery slope en jij bent al een flink eind de slope af blijkbaar. Veel plezier daar beneden. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 12 mei 2010 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Veel plezier in je ivoren toren als hij binnenkort neerkomt. Ah nee, daar 'geloof' je niet in (terwijl het aan het gebeuren is) Ik denk dat jij zo iemand bent die enkel de positieve dingen uit de krant leest (joehoee, de beurs is weer stijgend en de banken maken terug winst, het gaat goed !) en alles gelooft wat Danny Verstraeten je wijsmaakt ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 12 mei 2010 om 12:10. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als es goed die trails bekeken? Ze zitten niet op 10km hoogte. Op de helft. Op 10km lossen de trails idd op, daar zie je dit fenomeen niet.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe hoog zitten ze dan en kan je mee eens het trukje uitleggen waardoor je die hoogte kan inschatten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Trouwens, ik maak het graag nog wat belachelijker voor jullie
![]() ZIJN DIT VOGELS? ![]() ![]() ![]() (Zelf genomen foto zonder truckage) Ik heb zo heel serietje als je twijfelt aan de blinkende bolle vogels, toevallig 'rond' de 'chem'trails ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 12 mei 2010 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die hele hoge vliegers, stipjes, die zitten op 10km max. Het is heel duidelijk dat de lagere vliegers de trails veroorzaken, naar inschatting zitten die op 4 a 5km, dat kan je makkelijk zien aan de grootte. Aan de wijdte vd trails is het ook heel duidelijk te zien dat dit geen fenomeen is dat zich op 10km afspeelt. Nogmaals, ik ben niet overtuigd vd 'chem' trails. Wel van het fenomeen... Het kan gerust zijn dat het niet gifitg is, maar 1 feit is zeker: het beïnvloed het weer en het zonlicht op aarde. Dus ook de temperatuur!
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 12 mei 2010 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
- Wie zijn de piloten van deze vliegtuigen? En waarom hebben geen andere piloten melding gemaakt van zulke vreemde vluchten? Moeten dus wel piloten van defensie zijn --> defensie moet dus in het complot zitten. Baas van defensie is een minister, dus regering moet bijna wel in het complot zitten. Andere piloten reageren niet op deze vreemde vluchten of maken er geen melding van --> Deze piloten moeten ook in het complot zitten. Luchtcontrole : er is nog geen enkele reactie van Burger luchtverkeersleiders over vleemde vluchten of geen bewijs geleverd door hun. Luchtverkeersleiders moeten dus ook in het complot zitten. Militaire luchtverkeersleiders maken er ook geen melding van. Dus alle luchtverkeersleiders moeten dus wel in het complot zitten. Geen enkel bewijs geleverd door organisaties dewelke de luchtkwaliteit controleren. Zij moeten ook in het complot zitten. Van het vliegveld waar deze vluchten opstijgen, geen enkele melding : alle personeel daar moet ook in het complot zitten. Het zijn aangepaste vliegtuigen, hebben het uiterlijk van gewone passagiers or vrachtvliegtuigen, maar aangepast. Kunnen dan veronderstellen dat Boeing of Airbus ook in het complot zitten. (Van tekenaar, tot electricien, tot verkoper) Leveranciers van chemische producten, moeten ook in het complot zitten. Orginaties dewelke satteliet foto's maken en beheren, hebben nooit meldig gemaakt van deze chemtrails, moeten dus ook in het complot zitten. Weermannen of -vrouwen, dewelke deze wolkenfoto's bestuderen, maken er ook geen melding van, moeten dus ook in het complot zitten. Prive weervoorspeldiensten, dewelke ook gebruik maken van deze satteliet foto's, maken er ook geen melding van, moeten dus ook in het complot zitten. en misschien ben ik er nog een paar vergeten, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() gevonden:
Citaat:
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Als ik van u was kuiste ik eens uw lens af....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cruise hight commerciele luchtvaart is 33.000-50.000VOET |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is je niets opgevallen tijdens de vulkaanwolk? Het was voor mij een ongekend gevoel een open hemel te hebben. Heel bizar. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Er zijn zoveel 'getuigen' maar wat is getuigenis waard? Kranten staan vol professionele leugens. Wat is wel/niet betrouwbaar? Citaat:
Black budgets bij defensie bestaan natuurlijk niet ![]() De vele getuigenissen van internen op Camelot Project, zijn allemaal paranoïde fantasten natuurlijk ![]() Citaat:
Er zijn wel sattelietdegelijk foto's van chemtrails... zie eerder. Citaat:
![]() Citaat:
and so on...
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Yeah right!!! Slimmen !
(raampje stond open ook, dus wat is je volgende argument???) Kijk ik stel alleen maar vast... Wie de originelen wil, dat kan ook... Jammer dat ik niet in RAW heb getrokken toen :-/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er zijn nog vele die deze spheres gemeld hebben, maar staat op Niburu, dus iedereen lacht dit weg ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 12 mei 2010 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
1 alles weerleggende verklaring volstaat voor mij ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Camelot project = the wistleblower's radio?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zijn die getrokken? (Wat is er met dat "voos muziekske" als ik de foto's bekijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Tut tut, niet zeveren.
Dat je dergelijke foto's post in een chemtrails draad heeft uiteraard een bedoeling. Je mag die ook gewoon geven hoor, in plaats van opmerkingen uit te lokken. Het zijn duidelijk UFO's lijkt me. Mogelijk Unidentified Floating Objects. De link met de chemtrails lijkt me vooral in jouw bolle kopje te zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Project Camelot: http://projectcamelotportal.com/ http://projectcamelotportal.com/camelot-library.html Allemaal geesteszieke mensen die uit de overheid of andere geheime diensten komen... ![]() Ok tis niet allemaal 100% overtuigend, maar sommige getuigenissen vind ik toch straf. Idem met de 11 astronauten die UFO getuigenissen openbaren... Graag wel een beetje de geposte topics lezen, en beantwoorden ipv kortweg dingen proberen te ontkrachten ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 12 mei 2010 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |