![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is de koning die de Belgen maakt. Hij zijn personen zoals Happart en Minguin die de Vlamingen maken. Het Vlaams Belang en NVA maakt de Vlamingen niet. Ze oogsten enkel wat FDF uitzaait. Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 25 april 2010 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marianneke mag doen wat ze wil, achterlijke Vlamingen blijven op de tsjeven stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het Vlaams-Nationalisme is een legitiem kind van Belgique. Als het een lelijk gezicht en een slecht karakter heeft, dan weten we waar we de oorzaak daarvan moeten zoeken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de geest gaat niet meer vrijwillig terug in die fles kruipen. Daarvoor zat-ie al véél te lang opgesloten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 26 april 2010 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 26 april 2010 om 00:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
den belziek begint waar de logica eindigt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die betrouwbaar zijn, zijn diegene die geen minister , ridder in de orde van sexencoburg of graaf of baron willen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan ze dan ook gemakkelijk herkennen. Op betogingen, op de IJzerbedevaart, langs het parcours van wielerwedstrijden en veldrijden, enz... En last but not least : Bijéénkomsten van Blood & Honour..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De CD&V heeft geen geluk: ze verraden niet alleen het Vlaamse volk, (de V)zelfs de C heeft een deuk gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() NVA buiten en OPENVLD binnen.... Decroo jr. heeft zichzelf wereldwijd gelanceerd, googel even ; http://news.google.com/news/more?hl=...=0CDQQqgIoADAB
en wat zegt oppertsjeef Eyskens Als N-VA er uiteindelijk de stekker zou uittrekken, is Open VLD bij de Vlaams regering betrekken volgens Marc Eyskens de beste oplossing. Michel Doomst, burgemeester van Gooik, zei te vermoeden dat de agendering van de Vlaamse splitsingsvoorstellen in de Kamer niet veel langer kan worden uitgesteld. Maar Reynders moet nu eerst 'bewijzen dat hij het hooggebergte van BHV aankan', voegde hij eraan toe. http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...907967-438.art |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb in Brussel gewoond, afkomstig zijnde uit een boerengemeente in Vlaanderen ... en ik heb mijn loopbaan lang als ambtenaar van nivo 1 mijn ogen en mijn oren opengehouden. Vooral daar heb ik gezien dat de Vlamingen langs alle kanten, vanuit de vier windrichtingen èn van boven en van beneden, bij dag en bij nacht, bij zonneschijn en bij regen, in alle vier de seizoen ... bestolen, gejost, gesjareld, bedonderd worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit 1 van bovenvermelde bijeenkomsten meegemaakt. Maar toch overtuigd Flamingant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij wist toch dat de CVP nog nooit iets anders deed ?! hij wist dat op t moment dat hij zijn kartel aanging hij wist dat op t moment dat hij op ACW diktaat JMDD buitenbonjourde en hij wist dat op t moment dat hij Leterme II terug mee lanceerde en nu 'verschiet' hij zogezegd van de CVP ?? ... restons sérieux ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() een beetje als de BUB dus, maar die denken ook dat ze groter zijn, he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() .... en worden nog zuurder.
Nu moet er zelfs gestemd worden of BHV op de agenda komt of niet. Wat gaan ze nog allemaal boven halen om de splitsing te voorkomen of uit te stellen. De O.-VLD heeft een keuze gemaakt die we allemaal kennen. Er blijft wel misschien een bittere nasmaak mochten we de onderliggende intentie kennen ![]() Dus het blijft verder uitkijken naar de reactie van deze partij nu donderdag. En met enige zekerheid weten we nu reeds dat BHV niet op de agenda komt plus van een stemming is er in de verste verte géén sprake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om meteen mezelf als voorbeeld te nemen (en ik ben verwaand genoeg om te stellen dat ik voorbeeld sta voor veel 'flaminganten'): - mijn ouders spreken Frans met elkaar (nochtans beiden Vlaming). - Ik ben nog nooit naar een Ijzerbedevaart geweest en je zal me daar nooit zien. Dat is een bezigheidstherapie van de jaren 50 - Ik sta niet te zwaaien met Vlaamse vlaggen tijdens wielerwedstrijden. Dat stoort me trouwens enorm (vraag het maar aan Leif Hoste ... ) - Die Blood & Honour bijeenkomsten, pfff, als je drie sukkels en een fietsband beschouwt als de voorwacht van het Vlaams-nationalisme, dan ben je ver heen. Nee, Olivier, je speelt niet meer mee. Begin er maar mee te leven. (moest je niet Olivier zijn, dan kan je misschien ook zo'n lijstje maken van wat een Waals-nationalist zo eigen maakt).
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |