![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wie liegt? Rik Devillé of Kardinaal Danneels? | |||
danneels |
![]() ![]() ![]() |
20 | 68,97% |
devillé |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
beide |
![]() ![]() ![]() |
7 | 24,14% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Opvallend toch dat bijna iedereen hetzelfde stomme antwoord geeft, dat Danneels liegt...
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 5 mei 2010 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() De kans is groot dat Danneels het wist. Maar dan sowieso niet van Devillé.
Ik vertrouw geen van beiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De laatste diktatuur" eens lezen. Zéér interessant ! Toen "De laatste diktatuur" zou voorgesteld worden door de auteur én de kerkjurist Rik Torfs , kregen die beiden een "dwingend advies" niet aanwezig te zijn op de presentatie...De 2 Rikken kwamen NIET naar de voorstelling... "Het werk" een ander boek van Devillé werd door de kardinaal uitgespuwd ! Rik Devillé trok de paria's aan, de misbruikte (onmondige) sukkelaars. Hij kwam veel op het bisdom. Ze klasseerden z'n verhalen vertikaal."Lastige gast" zeiden ze... Bij Van Halewijck lazen ze het manuscript van "Het Werk". opeens kregen ze daar een telefoon v.e. CVP-er. Laatst gewijzigd door Boduo : 13 september 2010 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De laatste diktatuur" eens lezen. Zéér interessant ! Toen "De laatste diktatuur" zou voorgesteld worden door de auteur én de kerkjurist Rik Torfs , kregen die beiden een "dwingend advies" niet aanwezig te zijn op de presentatie...De 2 Rikken kwamen NIET naar de voorstelling... "Het werk" een ander boek van Devillé werd door de kardinaal uitgespuwd ! Rik Devillé trok de paria's aan, de misbruikte (onmondige) sukkelaars. Hij kwam veel op het bisdom. Ze klasseerden z'n verhalen vertikaal."Lastige gast" zeiden ze... Bij Van Halewijck lazen ze het manuscript van "Het Werk". Opeens kregen ze daar een telefoon v.e. CVP-er: "Het is beter dat dit boek NIET uitkomt". Het manuscript werd verborgen op een "veilige plek" !!! Toen "Het Werk" toch verscheen, kwamen veel slachtoffers naar RIK DEVILLE. Devillé heeft een HISTORISCH belang i.v.m. het SYSTEEM v.h. zwijgen en verzwijgen. 15 lange jaren heeft deze man moedig volgehouden. Hij verdient een enorm respekt !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als en indien ze kunnen bewijzen dat Danneels en de kerk op de hoogte was dan telt de verjaring van individuele gevallen niet meer omdat het criminele feit nog steeds plaats grijpt. In dat geval kom je wel in de situatie dat het instituut kerk in weze een criminele organisatie is. maar gelukkig is de greep van kerk en politiek op justitie bijzonder groot en zul je nog wel nietig verklaringen krijgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * KNIP *
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 14 september 2010 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 september 2010 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn alledrie geen Christenen, alledrie tegen de huidige Paus, alledrie scheinheiligaards, bedriegers, leugenaars en idioten. Als Danneels zichzelf niet als priester meer waande, zouden ze alledrie goed overeenkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik kan nog steeds kiezen of ik nu Danneels geloof of Devillé. Ik had Danneels dus het voordeel van de twijfel gegeven. En dat terwijl ik me al dood gezocht heb naar het filmpje waarin hij zich uitlaat over homofilie met woorden die je dubbel kan opvatten en waarbij zijn ogen toen echt boekdelen spraken over welke betekenis hij echt bedoelde en dat terwijl Martin Tanghe was het geloof ik verder ging alsof hij het andere bedoelde.
Desondanks dus heb ik Danneels door het jarenlange imago bouwen door de vrt het voordeel van de twijfel gegeven en dus duidelijk onterecht. Die man moet achter de tralies. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 13 september 2010 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man zal NOOIT achter de tralies terechtkomen. een rechter zegde ooit: "Beren eten geen beren op" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Niet alleen Danneels, maar ook de Paus is een scheinheilig pedobeschermer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Danneels is gewoon Eerwaarde Heer Superdoofpot. 'Monseigneur' noem ik die al lang niet meer. Een hypocriet meneertje ja, dat is die hele Danneels. Een schijnheilige, die tot voor kort dacht dat hem als primaat van België en zijn autocratische kerk niets kon gebeuren . Maar hij zal nu wel beter weten. Dat ze die hypocriete bende maar eens goed aanpakken. Ook strafrechterlijk. Want zij, de bisschoppen, hielden heel die schandalige praktijken in stand door hun zwijgen. Wacht maar tot de christelijke beerput van de Katholieke Kerk in Polen wordt opengetrokken. De kerk van wijlen Wojtyla. Dan gaat ge noch wat meemaken. Laatst gewijzigd door system : 14 september 2010 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Als ge nu denkt dat er geen pedopriesters waren in de tijd dat de Tridentijnse mis werd opgedragen omdat het de liturgische regel was, dan zijt ge goed fout. Toch waren er minstens zoveel. En vermoedelijk nog meer.
Laatst gewijzigd door system : 14 september 2010 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Fout.
Laatst gewijzigd door system : 14 september 2010 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Neen neen. Ik had iets fout gepost. Het was niet tegen u gericht. Maar nu dat ge het er toch over hebt, misschien 'schijnheilig';
Laatst gewijzigd door system : 14 september 2010 om 16:43. |
![]() |
![]() |