Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2010, 20:46   #21
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Iedereen weet dat Thyssen een excuus-truus is. De CD&V-vrouwen schreeuwden moord een brand dat er maar één vrouw (Vervotte) in de regering kwam voor CD&V. Toen moest hen dus een compensatie gegeven worden, en men heeft toen uit het niets het totaal onbekende Europarlementslid Marianne Thyssen tot voorzitster gebombardeerd.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 26 april 2010 om 20:46.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 20:54   #22
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Thyssen is een vrouw en de 99% van de dames in de politiek blinken niet uit politieke bekwaamheid. Thyssen zit zelfs niet in de middenmoot, van de dames dan nog hé.
Kijk, dat is nu het soort volkomen onterecht veralgemenende stellingen dat het niveau van de stellingnemer verraadt.

Max van Dietschland, ik zeg u : hadden uw Letermes, Reynders' en vele anderen minstens één procent van de bekwaamheid van bijvoorbeeld een Angela Merkel gehad, dan zou uw land zich nu niet in een onontwarbare politieke crisis bevinden.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 21:02   #23
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Als...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Kijk, dat is nu het soort volkomen onterecht veralgemenende stellingen dat het niveau van de stellingnemer verraadt.

Max van Dietschland, ik zeg u : hadden uw Letermes, Reynders' en vele anderen minstens één procent van de bekwaamheid van bijvoorbeeld een Angela Merkel gehad, dan zou uw land zich nu niet in een onontwarbare politieke crisis bevinden.
Ja, als mijn vrouw een piemel had, dan was ze een man. Ai, ai, ai,..
Merkel is burger v.e. land met 80 (?) miljoen inwoners.
Thyssen-Krupp is burger van een regio met 6 miljoen inwoners.
Marianne is goed om in de EU op een bureautje te zitten maar échte moeilijke politiek waar BESLISSINGEN moeten genomen worden i.p.v. voortdurend te vertellen dat "een oplossing nabij was" , néé !!!

Laatst gewijzigd door Boduo : 26 april 2010 om 21:03.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 21:04   #24
prins karel
Burger

prins karel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Van de klassieke regimepartijen SP.a, CD&V en VLD en Groen!, is CD&V veruit de meest pro-Vlaamse partij. Dat is mijn overtuiging.

In een regering zonder CD&V werden de communautaire problemen gewoon onder de mat geveegd en ik vrees dat dit na illegale verkiezingen en een paars groen minderheidskabinet aan Vlaamse zijde ook weer zal gebeuren.
Dag max
zo kan ik ook een aantal vergelijkingen maken
vergeleken met hitler was stalin nog zo slecht niet

als we op de CD&V moeten rekenen om de vlaamse belangen te behartigen dan zijn we diep gezakt. Ik weet wel waar ik mijn eieren leg, zeker niet bij de CD&V. wat is er nog overgebleven van hun beloftes van 2007 ??
prins karel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 21:05   #25
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
En nu probeert ze krampachtig het falen van de onderhandelingen aan de VLD toe te schrijven terwijl er nog niet eens een lichtpuntje te bespeuren was.
Ik begrijp trouwens niet waarom er sowieso onderhandeld moet worden : splitsen zonder voorwaarden.
OVLD bestelde al verkiezingsmateriaal toen de onderhandelingen begonnen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 21:07   #26
born2bewild
Banneling

Standaard

d'r blijven niet veel goei over voor u he filosoofke.

straks alleen nog de agustapartij en de bub

Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 april 2010 om 21:08.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 21:09   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht

Als Angela Merkel den belziek moest leiden, stond ze nu te janken gelijk een klein kind.

Waarmee ik niet wil zeggen dat sommige vrouwen niet bekwaam kunnen zijn, maar Marianneke zou beter een voorbeeld pakken aan madam non bvb, mijn tante noneke zaliger had verdomme meer ballen dan die Thyssen trut.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 21:11   #28
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ja, als mijn vrouw een piemel had, dan was ze een man. Ai, ai, ai,..
Merkel is burger v.e. land met 80 (?) miljoen inwoners.
Thyssen-Krupp is burger van een regio met 6 miljoen inwoners.
Marianne is goed om in de EU op een bureautje te zitten maar échte moeilijke politiek waar BESLISSINGEN moeten genomen worden i.p.v. voortdurend te vertellen dat "een oplossing nabij was" , néé !!!
Het gaat mij niet om de bekwaamheid van Thyssen, maar om de onterechte veralgemening die M. van Dietschland losjes uit de mouw schudde.

Terzijde : als uw vrouw een piemel had, dan zou dat niets aan de politieke bekwaamheid van vrouwen veranderen. Het zou slechts betekenen dat u door mijnheer uw vrouw flink bij de neus genomen bent...
Oud 26 april 2010, 21:19   #29
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als Angela Merkel den belziek moest leiden, stond ze nu te janken gelijk een klein kind.

Waarmee ik niet wil zeggen dat sommige vrouwen niet bekwaam kunnen zijn, maar Marianneke zou beter een voorbeeld pakken aan madam non bvb, mijn tante noneke zaliger had verdomme meer ballen dan die Thyssen trut.
Goh, u zult mij hier Thyssen niet zien verdedigen omdat het een vrouw is, hoor. Ook volgens mij, en voor zover ik dat kan nagaan, is Thyssen niets méér dan een politiek amateur.

Het ging mij dan ook niet om Thyssen, maar om de veralgemening betreffende vrouwen in M. van Dietschlands post.

Uw tante nonneke ken ik niet, derhalve kan ik mij over haar mogelijke ballen niet uitspreken.
Oud 26 april 2010, 21:29   #30
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

gaan we gokken welke toegevingen CD&V zal willen doen om de volgende premier te kunnen leveren? welke postjespakkerij-politiek gaan we nu weer krijgen
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 21:34   #31
Vigilante VL
Banneling

Standaard

déj�*-vu

Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 26 april 2010 om 21:34.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2010, 00:41   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
En nu probeert ze krampachtig het falen van de onderhandelingen aan de VLD toe te schrijven terwijl er nog niet eens een lichtpuntje te bespeuren was.
Ik begrijp trouwens niet waarom er sowieso onderhandeld moet worden : splitsen zonder voorwaarden.
Gewoon om Belgie te rekken.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be