![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen weet dat Thyssen een excuus-truus is. De CD&V-vrouwen schreeuwden moord een brand dat er maar één vrouw (Vervotte) in de regering kwam voor CD&V. Toen moest hen dus een compensatie gegeven worden, en men heeft toen uit het niets het totaal onbekende Europarlementslid Marianne Thyssen tot voorzitster gebombardeerd.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 26 april 2010 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Max van Dietschland, ik zeg u : hadden uw Letermes, Reynders' en vele anderen minstens één procent van de bekwaamheid van bijvoorbeeld een Angela Merkel gehad, dan zou uw land zich nu niet in een onontwarbare politieke crisis bevinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkel is burger v.e. land met 80 (?) miljoen inwoners. Thyssen-Krupp is burger van een regio met 6 miljoen inwoners. Marianne is goed om in de EU op een bureautje te zitten maar échte moeilijke politiek waar BESLISSINGEN moeten genomen worden i.p.v. voortdurend te vertellen dat "een oplossing nabij was" , néé !!! Laatst gewijzigd door Boduo : 26 april 2010 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
zo kan ik ook een aantal vergelijkingen maken vergeleken met hitler was stalin nog zo slecht niet als we op de CD&V moeten rekenen om de vlaamse belangen te behartigen dan zijn we diep gezakt. Ik weet wel waar ik mijn eieren leg, zeker niet bij de CD&V. wat is er nog overgebleven van hun beloftes van 2007 ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() OVLD bestelde al verkiezingsmateriaal toen de onderhandelingen begonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() d'r blijven niet veel goei over voor u he filosoofke.
![]() ![]() straks alleen nog de agustapartij en de bub Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 april 2010 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarmee ik niet wil zeggen dat sommige vrouwen niet bekwaam kunnen zijn, maar Marianneke zou beter een voorbeeld pakken aan madam non bvb, mijn tante noneke zaliger had verdomme meer ballen dan die Thyssen trut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terzijde : als uw vrouw een piemel had, dan zou dat niets aan de politieke bekwaamheid van vrouwen veranderen. Het zou slechts betekenen dat u door mijnheer uw vrouw flink bij de neus genomen bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ging mij dan ook niet om Thyssen, maar om de veralgemening betreffende vrouwen in M. van Dietschlands post. Uw tante nonneke ken ik niet, derhalve kan ik mij over haar mogelijke ballen niet uitspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() gaan we gokken welke toegevingen CD&V zal willen doen om de volgende premier te kunnen leveren? welke postjespakkerij-politiek gaan we nu weer krijgen
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() déj�*-vu
Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 26 april 2010 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |