![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() Tomm, ge zijt een kalf.
Zelf het geëmmer van de meest verstokte neo-nazi valt in het niets bij uw ziekelijke affectie voor een van de grootste monsters uit de geschiedenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
omverwerpen en het effectief afsnijden van het hoofd. Bovendien loopt het geluid niet helemaal synchroon met het beeld. In elk geval, als je een levend en bewust persoon de keel zou oversnijden gaat die ongelofelijk hevig tekeer gaan. Die moet je echt met 3 of 4 man vasthouden zelfs gehandboeid. Dit slachtoffer spartelt amper. Dat is toch wat ik eruit opmaak. En nu heb ik die video wel genoeg gezien.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Moeten jullie wat technische details hebben (mijn vrouw is chirurge).
Het hoofd afsnijden met dergelijk mes kost ongeveer 10 minuten tijd... voor iemand die daarin technisch onderlegen is... De amerikaan zal eerst een afschuwelijke pijnaanval meemaken, welke hem het bewustzijn doet verliezen (pain-shock). Het lichaam zelf van de man blijft nog enkele minuten leven na afsnijden van het hoofd....
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en jouw idool is zeker ook onrechtstreeks verantwoordelijk voor de dood van 30.000.000 russen?
Citaat:
![]() Pas maar op voor de KGB, dat ze je niet direct oppakken zenne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heeft wellicht al veel schapen geslacht met ramadam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Saddam ging in op alle Amerikaanse eisen, tevergeefs, Bush en zijn kliek fanatici moesten en zouden ten oorlog trekken. Citaat:
Stalin is een heel aparte topic waard eigenlijk, bibiotheken werden er al over vol geschreven helaas steeds door auteurs met steeds een zeer subjectief (pro of contra) standpunt en weinig ernstig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit om redenen die er niet toe doen het hoofd van een dode das moeten afsnijden. Hoewel ik beschikte over een bijhoorlijk stevig zakmes (géén goedkoop Opinelleke) heeft het verrekt veel moeite gekost. Dat gaat echt niet zo makkelijk ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() En gij eet geen beestjes zeker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoort hem zo reutelen door het bloed dat in z'n hals loopt wanneer ze zijn luchtpijp doorsnijden. Enfin, dit soort criminaliteit komt meer voor dan je denkt, het choquerende is echter dat het voor een politiek doel gefilmd wordt. DAT maakt het pas walgelijk menselijk.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg me dat eens uit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je deze beelden ziet hebben ze de russiche soldaat op de grond liggen en steken ze in 1 beweging in de helft van zijn nek er door heen en beginnen dan naar buiten toe zeer geweldadig te snijen. Echt enkele seconden maar en ze zijn erdoor. De rest van de tijd pakweg 20 seconden gebruiken ze om de achterste helft door te snijden. Het mes is niet groter zelfs kleiner als dat wat ze gebruiken bij de amerikaan. Bekijk de beelden maar zelf als je wil op dezelfde befaamde site. Gruwelijke beelden maar met een veel hogere resolutie en dus duidelijker. Wat ik wil zeggen is dat jou kennis kan zeggen wat ze wil maar de beelden spreken voor zich en zijn niet fake. Kun je makelijk zien als je ze bekijkt hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.goregasm.com/?include=vie...&element=6
Hier is de link naar de befaamde film. Doordat de bekendste sites blijkbaar te veel bezoekers krijgen om de iraakse beelden te zien en dus zo goed als plat liggen heb ik enkel deze gevonden. Ogrish. com en oldgrish.com hebben beide kleuren beelden van hogere kwaliteit maar ik denk dat je bij deze het idee al wel kunt krijgen. Ook op eigen risico bekijken natuurlijk. http://www.goregasm.com/?include=vie...&element=7 Dit is nog een andere. Let vooral op de moeite die ze gedaan hebben om op de achtergrond een bijpassend liedje te plakken. Raraa wat voor muziek het is. Ter extra info het zijn moslims die dit gedaan hebben é. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen reacties meer? Is het te gruwelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wilde maar zeggen dat het tot 10 minuten kan duren, het kan korter, veel korter ook. Indien de man niet bedreven is, en het mes is te bot, dan wordt het een hele karwei... Inzake gebruikte techniek: ik wil niet te wansmakelijk worden, maar indien je een groot superscherp mes gebruikt en je doorboort de hals dwars, dan gaat die karwei inderdaad zeer snel... kan op een minuutje... Ik zal het vanavond nog eens voorleggen aan mijn madam die er beter tegen kan dan ik....... ik heb zelf geen kennis van die zaken, ik heb enkel de eerste video gezien en das voor mij al genoeg...
![]() |
![]() |
#37 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Achterkant moet je tussen de nekwervels door door de spinal cord heen: ietske taaier. Blijf het ongepast vinden te linken naar dat soort sites... straddle, ik ga uw madam geen leugenares noemen, maar die pain-shock ga je niet hebben bij zo'n verwonding met een mes. Bof, zelfde reden denk ik dat mensen willen geloven dat volk dat uit WTC sprong dood waren voor ze de grond raakten. Een mens mag hopen... ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het went. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||