Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2004, 19:52   #21
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Citaat:
wellicht hebben ze redelijk lang werk gehad aan het afsnijden van het hoofd en hebben ze een deel geskipt.
ik vond het trouwens als vreemd dat je een hoofd er zo gemakkelijk en zo snel afsnijdt met z'n relatief klein mes.
Juist,
ik denk zelfs dat het niet mogelijk is met zo'n klein mes.
Normaal heb je voor zoiets een kapmes nodig
of een zaag.
Bovendien was het slachtoffer duidelijk verdoofd of bewusteloos
toen ze het deden.
Het is duidelijk dat jullie de film niet goed bekeken hebben. Waar hangt de klok en waar is men aan het filmen wanneer men hem de kop afsneed. Niet mogelijk met dergelijk mes? Heb je de tjecheense onthoofding gezien van de rus? Een veel duidelijker beeld en zelfs met een nog korter mes. Beelden zijn wel een pak gruwelijker door de duidelijkheid en de close up ervan. Dan het laatste...moet jij eens iemand proberen recht te zetten met het hoofd geheven indien ie bewusteloos is. Veel suc6.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 19:54   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Vreselijk! Toont ook aan hoe groot hun woede is tegen alles wat Amerikaans is na alles wat er gebeurd is. Bush is onrechtstreeks verantwoordelijk voor de dood van die jongen, en voor elke Amerikaanse en Iraakse dode in Iraq sinds maart 2003.
Saddam is rechtstreeks de oorzaak van de inval.
Oud 13 mei 2004, 20:03   #23
DearMrT
Partijlid

DearMrT's schermafbeelding

Standaard

Tomm, ge zijt een kalf.
Zelf het geëmmer van de meest verstokte neo-nazi valt in het niets bij uw ziekelijke affectie voor een van de grootste monsters uit de geschiedenis.
DearMrT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:08   #24
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Het is duidelijk dat jullie de film niet goed bekeken hebben. Waar hangt de klok en waar is men aan het filmen wanneer men hem de kop afsneed. Niet mogelijk met dergelijk mes? Heb je de tjecheense onthoofding gezien van de rus? Een veel duidelijker beeld en zelfs met een nog korter mes. Beelden zijn wel een pak gruwelijker door de duidelijkheid en de close up ervan. Dan het laatste...moet jij eens iemand proberen recht te zetten met het hoofd geheven indien ie bewusteloos is. Veel suc6
Mja maar er is een tijdssprong (2u45 -> 13u45) tussen het
omverwerpen en het effectief afsnijden van het hoofd.
Bovendien loopt het geluid niet helemaal synchroon met
het beeld.
In elk geval, als je een levend en bewust persoon
de keel zou oversnijden gaat die ongelofelijk hevig
tekeer gaan. Die moet je echt met 3 of 4 man vasthouden
zelfs gehandboeid.
Dit slachtoffer spartelt amper.
Dat is toch wat ik eruit opmaak.

En nu heb ik die video wel genoeg gezien....
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:39   #25
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Moeten jullie wat technische details hebben (mijn vrouw is chirurge).
Het hoofd afsnijden met dergelijk mes kost ongeveer 10 minuten tijd... voor iemand die daarin technisch onderlegen is...

De amerikaan zal eerst een afschuwelijke pijnaanval meemaken, welke hem het bewustzijn doet verliezen (pain-shock). Het lichaam zelf van de man blijft nog enkele minuten leven na afsnijden van het hoofd....
Oud 13 mei 2004, 20:40   #26
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

en jouw idool is zeker ook onrechtstreeks verantwoordelijk voor de dood van 30.000.000 russen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Nee
Dus je bedoelt dat hij wel rechtstreeks ervoor verantwoordelijk is.
Pas maar op voor de KGB, dat ze je niet direct oppakken zenne
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:45   #27
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Het hoofd afsnijden met dergelijk mes kost ongeveer 10 minuten tijd... voor iemand die daarin technisch onderlegen is...

De amerikaan zal eerst een afschuwelijke pijnaanval meemaken, welke hem het bewustzijn doet verliezen (pain-shock). Het lichaam zelf van de man blijft nog enkele minuten leven na afsnijden van het hoofd....
hij leek er mij vrij bedreven in.
heeft wellicht al veel schapen geslacht met ramadam.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:55   #28
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Saddam is rechtstreeks de oorzaak van de inval.
Dat moet je toch eens uitleggen hoor, misschien had hij plastische chirurgie moeten ondergaan omdat zijn smoel de Amerikanen niet beviel?

Saddam ging in op alle Amerikaanse eisen, tevergeefs, Bush en zijn kliek fanatici moesten en zouden ten oorlog trekken.

Citaat:
Tomm, ge zijt een kalf.
Zelf het geëmmer van de meest verstokte neo-nazi valt in het niets bij uw ziekelijke affectie voor een van de grootste monsters uit de geschiedenis.
Heb je mijn antwoord op "Honecker" gelezen op de topic over TsjetsjeniË?

Stalin is een heel aparte topic waard eigenlijk, bibiotheken werden er al over vol geschreven helaas steeds door auteurs met steeds een zeer subjectief (pro of contra) standpunt en weinig ernstig.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 21:58   #29
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Citaat:

ik heb de film niet gezien (zo ziekelijk is m'n nieuwsgierigheid niet)
Ik heb ooit om redenen die er niet toe doen het hoofd van een dode das moeten afsnijden. Hoewel ik beschikte over een bijhoorlijk stevig zakmes (géén goedkoop Opinelleke) heeft het verrekt veel moeite gekost. Dat gaat echt niet zo makkelijk !
jules is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 23:01   #30
Kitten
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

En gij eet geen beestjes zeker?
Kitten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 23:20   #31
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is duidelijk dat jullie de film niet goed bekeken hebben. Waar hangt de klok en waar is men aan het filmen wanneer men hem de kop afsneed. Niet mogelijk met dergelijk mes? Heb je de tjecheense onthoofding gezien van de rus? Een veel duidelijker beeld en zelfs met een nog korter mes. Beelden zijn wel een pak gruwelijker door de duidelijkheid en de close up ervan. Dan het laatste...moet jij eens iemand proberen recht te zetten met het hoofd geheven indien ie bewusteloos is. Veel suc6.
Die video van die rus is echt walgelijk.
Je hoort hem zo reutelen door het bloed dat in z'n hals loopt wanneer ze zijn luchtpijp doorsnijden.

Enfin, dit soort criminaliteit komt meer voor dan je denkt, het choquerende is echter dat het voor een politiek doel gefilmd wordt.
DAT maakt het pas walgelijk menselijk.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 01:33   #32
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Citaat:
Het is duidelijk dat jullie de film niet goed bekeken hebben. Waar hangt de klok en waar is men aan het filmen wanneer men hem de kop afsneed. Niet mogelijk met dergelijk mes? Heb je de tjecheense onthoofding gezien van de rus? Een veel duidelijker beeld en zelfs met een nog korter mes. Beelden zijn wel een pak gruwelijker door de duidelijkheid en de close up ervan. Dan het laatste...moet jij eens iemand proberen recht te zetten met het hoofd geheven indien ie bewusteloos is. Veel suc6
Mja maar er is een tijdssprong (2u45 -> 13u45) tussen het
omverwerpen en het effectief afsnijden van het hoofd.
Bovendien loopt het geluid niet helemaal synchroon met
het beeld.
In elk geval, als je een levend en bewust persoon
de keel zou oversnijden gaat die ongelofelijk hevig
tekeer gaan. Die moet je echt met 3 of 4 man vasthouden
zelfs gehandboeid.
Dit slachtoffer spartelt amper.
Dat is toch wat ik eruit opmaak.

En nu heb ik die video wel genoeg gezien....
Die tijdsprong waar jij het over hebt, tussen het omverwerpen en het effectief afsnijden van zijn hoofd moet je mij eens uitleggen hoe jij die klok nog kunt zien. Dus je hebt het beeld van de 5 barbaren en de amerikaan. Dan leggen ze hem "gooien" ze hem naar hun linkse kant en beginnen ze te snijden. Ze filmen vanop dat moment enkel de grond...dus hoe kun jij in godsnaam die klok nog zien? Dat is mij toch echt wel een raadsel hoor.

Leg me dat eens uit.
Oud 14 mei 2004, 01:38   #33
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Leg me dan eens uit hoe de tjecheense barbaren het op enkel seconden voor elkaar krijgen?

Als je deze beelden ziet hebben ze de russiche soldaat op de grond liggen en steken ze in 1 beweging in de helft van zijn nek er door heen en beginnen dan naar buiten toe zeer geweldadig te snijen. Echt enkele seconden maar en ze zijn erdoor. De rest van de tijd pakweg 20 seconden gebruiken ze om de achterste helft door te snijden. Het mes is niet groter zelfs kleiner als dat wat ze gebruiken bij de amerikaan.

Bekijk de beelden maar zelf als je wil op dezelfde befaamde site. Gruwelijke beelden maar met een veel hogere resolutie en dus duidelijker.

Wat ik wil zeggen is dat jou kennis kan zeggen wat ze wil maar de beelden spreken voor zich en zijn niet fake. Kun je makelijk zien als je ze bekijkt hoor.
Oud 14 mei 2004, 01:57   #34
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.goregasm.com/?include=vie...&element=6

Hier is de link naar de befaamde film. Doordat de bekendste sites blijkbaar te veel bezoekers krijgen om de iraakse beelden te zien en dus zo goed als plat liggen heb ik enkel deze gevonden. Ogrish. com en oldgrish.com hebben beide kleuren beelden van hogere kwaliteit maar ik denk dat je bij deze het idee al wel kunt krijgen.

Ook op eigen risico bekijken natuurlijk.

http://www.goregasm.com/?include=vie...&element=7

Dit is nog een andere. Let vooral op de moeite die ze gedaan hebben om op de achtergrond een bijpassend liedje te plakken. Raraa wat voor muziek het is. Ter extra info het zijn moslims die dit gedaan hebben é.
Oud 14 mei 2004, 12:16   #35
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Geen reacties meer? Is het te gruwelijk?
Oud 14 mei 2004, 12:21   #36
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
http://www.goregasm.com/?include=view_include.php&view=21088&& element=6

Hier is de link naar de befaamde film. Doordat de bekendste sites blijkbaar te veel bezoekers krijgen om de iraakse beelden te zien en dus zo goed als plat liggen heb ik enkel deze gevonden. Ogrish. com en oldgrish.com hebben beide kleuren beelden van hogere kwaliteit maar ik denk dat je bij deze het idee al wel kunt krijgen.

Ook op eigen risico bekijken natuurlijk.

http://www.goregasm.com/?include=vie...&element=7

Dit is nog een andere. Let vooral op de moeite die ze gedaan hebben om op de achtergrond een bijpassend liedje te plakken. Raraa wat voor muziek het is. Ter extra info het zijn moslims die dit gedaan hebben é.
Alles hangt af van de gebruikte techniek, het mes etc...
Ik wilde maar zeggen dat het tot 10 minuten kan duren, het kan korter, veel korter ook. Indien de man niet bedreven is, en het mes is te bot, dan wordt het een hele karwei...

Inzake gebruikte techniek: ik wil niet te wansmakelijk worden, maar indien je een groot superscherp mes gebruikt en je doorboort de hals dwars, dan gaat die karwei inderdaad zeer snel... kan op een minuutje...

Ik zal het vanavond nog eens voorleggen aan mijn madam die er beter tegen kan dan ik....... ik heb zelf geen kennis van die zaken, ik heb enkel de eerste video gezien en das voor mij al genoeg...
Oud 14 mei 2004, 12:31   #37
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als je deze beelden ziet hebben ze de russiche soldaat op de grond liggen en steken ze in 1 beweging in de helft van zijn nek er door heen en beginnen dan naar buiten toe zeer geweldadig te snijen. Echt enkele seconden maar en ze zijn erdoor. De rest van de tijd pakweg 20 seconden gebruiken ze om de achterste helft door te snijden.
tja, illwill, de voorkant is vlees, kraakbeen van strot en slagader en ader: verbloeding is redelijk rap. Kop snellen is onnodig om te doden.

Achterkant moet je tussen de nekwervels door door de spinal cord heen: ietske taaier. Blijf het ongepast vinden te linken naar dat soort sites...

straddle, ik ga uw madam geen leugenares noemen, maar die pain-shock ga je niet hebben bij zo'n verwonding met een mes. Bof, zelfde reden denk ik dat mensen willen geloven dat volk dat uit WTC sprong dood waren voor ze de grond raakten. Een mens mag hopen...
Oud 14 mei 2004, 12:59   #38
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
geloof het of niet maar...

het went.
Oud 14 mei 2004, 13:00   #39
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

het went.
Waarop wacht je om je in te schrijven bij Al Qaida
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 13:05   #40
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagallemaal
Citaat:

het went.
Waarop wacht je om je in te schrijven bij Al Qaida
vind je jezelf nu grappig?
of heb ik weer geen gevoel voor humor?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be