![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() ik snap uw vraag niet.
ik zeg alleen maar dat alle soorten instellingen, groepen, bedrijven, clubs... dus alles waar een groep menen samenwerken, democratisch moet zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik heb er ook begrip voor dat bv een vrouw die van een uitkering leeft en 1 of meer kinderen moet verzorgen echt niet in de mogelijkheid is om zich met andere zaken bezig te houden. Doch voor de anderen die zich wel kunnen vrijmaken wil ik hier nog eens herhalen dat vrijwilligerswerk ideaal is voor een werkzoekende. Overal leert men iets bij, bovendien staat het goed op uw CV als de potentiële werkgever ziet dat u zich inzet voor iets. Verder is er ook een praktisch kantje aan, inderdaad betaald wordt men niet, maar zolang men aan het werk is, moet men thuis geen energie gebruiken om te verwarmen en meestal krijgt men ook een tasje koffie of thee aangeboden, mooi meegenomen ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie. Ferme stellingen. Niet om iets te zeggen maar ik vind je argumenten een draad waard.
En toch. Vrijwilligerswerk staat niet op je cv. Wie wil het op zijn cv ? Ik vrees zelfs dat een werkgever efkes de ogen pinkt. Vrijwilligerswerk is goed voor naieve twintigers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
jij bent een patron dat alleen maar geinteresseerd is in hoeveel euros een werknemer je opbrengt en niet in de sociale menselijke kant van de mensen die voor jou werken... je zou voor minder een communist worden en zulke patrons ophangen! ![]() |
|
![]() |
![]() |