![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten drugsverslaafden gedwongen worden om af te kicken ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
25 | 54,35% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 45,65% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Zie je wel, we kunnen het eens worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit wordt alleszins een dear diary moment... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de theoretische situatie dat een drugsverslaafde op legale manier in de middelen voor zijn verslaving kan voorzien en geen overlast bezorgd mag die drugverslaafde van mij eigenlijk rustig verslaafd blijven.
Hoewel, het is maar de vraag of zelfs een drugsverslaafde zoals hierboven geschetst achteraf bekeken niet blij zou zijn dat hij/zij gedwongen is om af te kicken. Dat lijkt me een vraag voor experts terzake, ie in welke mate is een drugsverslaafde in staat om op eigen kracht te stoppen/ te willen stoppen? Ik denk dat dat zo eenvoudig nog niet is... (En ik heb het hier enkel over harddrugs btw) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Ik voel me vereerd in uuw diary te komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() En hoeveel moet die afkicking kosten ?
Stellen we ons eigenlijk wel de goede vraag ? Waarom moeten er zoveel afgekickt worden ?
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Er zijn er hier die beweren dat soft drugs niet gevaarlijk zijn.
Ik heb in mijn kennissenkring een geslaagd zakenman, wiens zoon sedert zijn 16de blowt. De jongen is nu 20 en in niets meer geïntereseerd. Geen studies, geen sport, niets. Alleen fuiven met 'vrienden' en blowen. Slapen tot 16 uur of later en dan nacht door blowen. Zijn kamer een smerige mesthoop. Wast zich niet meer, stinkt... Men onderzoekt nu of men hem langs gerechterlijke weg kan aanpakken. Maar soft drukgs worden gedoogd nietwaar! Mijn maag keert er van. Idioten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Drugsgebruikers zijn maatschappelijk afval en moeten ook zo behandeld worden. Het enige voordeel aan druggebruik is dat een deel van de zwakkelingen zich laat kennen. Men kan ze gebruiken als proefkonijnen in de biotechnologische wetenschappen en onderzoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Overigens zonet een interessant artikel gelezen in het extreem-links weekblad Humo over een drugdealer uit Antwerpen.
De interviewer geeft daarin zelf de stapsteen-theorie toe, terwijl diezelfde linksen deze theorie ten allen prijze willen ontkennen als ze in discussie treden met rechtse tegenstanders. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |