![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je jezelf als één van de radertjes, onbetekenende elementjes van het grote volksgeheel, ten dienste van het volk en enkel en alleen dat? Of ben jij een van degenen die het volk zal leiden en behoeden tegen slechte linkiewinkies? (maw: vind je je gedachtengoed enkele goed genoeg om de boerkes onder de knoet te houden?)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is trouwens een persoonlijke hint, maar het gebruiken van de vorm "Woehahaha" doet mij eerder denken aan het losmaken van de dierlijk/aapachtige instincten die u ongetwijfeld nog eigen zijn, dan aan iets wat op een discussie hoort te trekken. Ik zal u trouwens nog eens iets anders meedelen als persoonlijke hint: indien u werkelijk zo graag wilt dat het Blok stemmen verliest, stop dan met deze belachelijke postings. Immers, iemand die het met u niet eens zal zijn (en zoveel moeite hoeft een mens daar niet voor te doen) zal door uw eigen radicale instelling sneller geneigd zijn een vriend van uw vijand te worden, dan een objectieve medestander. Of met andere woorden: u overtuigt alleen de overtuigden.
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige wat dat ventje graag deed -volgens de verhalen- was schoppen tegen de schenen van de autoriteiten.
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tijl Uilenspiegel mijn held....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
What next?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Lamme Goedzak zeker ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Daar hebben we der al teveel van rondlopen, zeker bij de Vlaamse politiekers
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Vb = verklikkers van in de 2e WO
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vond dat zoals ik ook eerder zie een initiatief waar ik niet heel positief over was. Dat het afgevoerd is, is m.i. een goede zaak.
Nu er zijn wel meer 'meldpunten' dit en dat, dus degenen die hier fascist of nazi staan te roepen stel ik de vraag en wanneer worden die andere verklikkerslijnen afgeschaft? ![]() Ik geef hun wel groot gelijk in de zin dat ik me niet vande indruk kan ontdoen, dat illegalen - buiten af en toe een symboolactie in verkiezingstijd - een wel zéér lage prioriteit genieten om het eufemistisch te zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Als uilenspiegel is opgestaan,
en trekt door de Dietse gouwen, de Dietsers zullen met hem gaan, weldra zal de storm ontbranden. Als Uilenspiegel de trommel roert, de vreemde tirannen ten schande, dan is 't of opnieuw ons ten aanval voert, de leider der Nederlanden. Hij heeft in zijn vlammende geuzenvlag, de kreet der opstanding geschreven, Een vloek aan de nacht en een groet aan de dag, Zijn wil en zijn wet is leven. Een liedje voor de Uilenspiegel fans,u aangeboden door voorpost-kempen. Astublief |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is trouwens een verschil tussen het verklikken van arme, hopeloze mensen op de vlucht voor armoede en geweld, en het melden van een overtreding op de taalwetgeving die grondwettelijk is vastgelegd. Of versta je de nuance niet ... Ik zie echter wel waar de prioriteiten liggen van het Vlaams Blok: niet het helpen van die mensen aan een job, woning of menswaardig bestaan, maar integendeel een heksenjacht erop organiseren.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Philips is dat een pleidooi voor : gooi open die grenzen en haal iedereen binnen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vertel mij de logica? Voor mij is iedereen welkom zolang ze: 1. Nederlands kunnen, of zich engageren (desnoods verplicht) tot het leren (met bijkomende test). Iedereen kan gemakkelijk een taal leren. Ik kan er 6, waarvan 2 door in Spanje en Italië te gaan wonen, en al doende (met wat zelfscholing) te leren. 2. Onze (grond)wetten en (grond)rechten respecteren en incorporeren. 3. Zich engageren (desnoods verplicht) om de politieke, culturele en socio-economische geschiedenis (een overzicht) eigen te maken om tot een beter begrip van onze samenleving te komen. Drie voorwaarden tot integratie en tot positief engagement om Vlaanderen een sociaal rechtvaardige en open maatschappij te maken. Als wij daar niet investeren, dan mogen ze van mijn part hier komen "profiteren" van onze economie, die profiteert en teert op de Derde Wereld. Vlamingen vindt men overal, zijn overal goed geïntegreerd, dus ik verwacht van hen hetzelfede, maar ik bied ook de kans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Tijl ging niet klikken? Neen, want van zodra hij van iets vond dat het niet kon, deed hij er zelf iets aan (naar de autoriteiten lopen zou hij immers nooit doen). Ik denk echter niet dat u zulke houding komende van het Blok zou kunnen appreciëren... 3. Naar de reactie van de meerderheidspartijen te oordelen, is dat schenen-schoppen anders goed gelukt. What next?
![]() |