![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben niets tegen oude mensen en zijn blij dat er uit alle lagen van de bevolking steun komt voor de Belgische eenheidsgedachte. Joanna Cos zal in tandem met Cedric Vloemans (21 jaar) campagne voeren voor meer respect voor de derde leeftijd. |
||
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder:
[size=7]Lijsttrekkers B.U.B. voor de Vlaamse Raad[/size] Antwerpen Kim Roovers, 20. Brussel Hans Van de Cauter, 31. Limburg Pieter Custers, 19 Oost-Vlaanderen Thomas Van Linter, 20. Vlaams-Brabant Bruno Yammine, 22. West-Vlaanderen Bruno Crombez, 38. U zei? |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Staan al deze fossielen op de BUB lijsten, ja of nee? Is 't ja, dan heeft u niks weerlegd, is 't nee, dan bied ik u mijn verontschuldigingen aan en is de BUB een partij die jong en fris is.
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen. Suzanne Tensen staat niet op onze lijst. De rest wel, maar in tegenstelling tot U hebben wij geen haat tegen oudere mensen. Moet een partij die jong en fris is, en waarvan alle lijsttrekkers twintigers en dertigers zijn, ouderen weren? Ik dacht het niet. Wij zijn een volkspartij in 't klein ![]() |
||
![]() |
![]() |
#26 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Get in touch with reality, pal! ![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit gezegd dat we 100.000 stemmen zouden halen, dat zijn de woorden van Bruno Yammine. Ik zie ons ooit wel zoveel halen, maar deze keer nog niet.
Verder hier nog eens de mensen waarop ge kunt stemmen. [size=7]Lijsttrekkers B.U.B. voor de Vlaamse Raad[/size] Antwerpen Kim Roovers, 20. Brussel Hans Van de Cauter, 31. Limburg Pieter Custers, 19 Oost-Vlaanderen Thomas Van Linter, 20. Vlaams-Brabant Bruno Yammine, 22. West-Vlaanderen Bruno Crombez, 38. |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Aan het spammen geslagen?
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Toch niet, volgens de letter van de wet is het Vlaamse Raad, mijn beste bureaucraat. |
||
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze de verkiezingsformulieren ook ineens aanpassen dan, overal staat geschreven:
- Verkiezingen voor de Vlaamse Raad van 13 juni - Uittredende leden van de Vlaamse Raad
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |