![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik herhaal mijzelf dus: dat is dus genoteerd, het is duidelijk dat Verhofstadthater, Jan Hyoens, Intruder,... ons blijkbaar niet kunnen aantonen waar Leterme in Le Soir toegevingen omtrent het kartelmanifest heeft gedaan, ondanks hun arrogante insinuaties die nu weer eens te meer leugens blijken te zijn.... uw laatste kans: geef ons letterlijk de quote waar Leterme toegevingen heeft gedaan ivm wat afgesproken is in het kartelmanifest
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Seba
Blokkeres spuwen heel graag naar andere partijen. Ze zouden best zelf eens in eigen ziel kijken. Deze week waren er twee opvallende feiten aan de orde waar het BLOK het liefst over zwijgt. Enerzijds de Blok drugbaron in Limburg. Anderzijds een zeer triestig voorval in het Antwerpse waarover het BLOK in alle talen zijn mond houdt. Ik vraag mij trouwens af waarom het BLOK dit laatste geval doodzwijgt? |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, een VB-politicus die buiten de lijn loopt, moet niet op mijn genade rekenen. Nergens werd trouwens ooit beweerd dat Vlaams Blokkers plotseling onfeilbare en zondeloze mensen worden... door hun partijkaart. Maar iemand die bijvoorbeeld drugs verhandelt, kan op geen enkele manier onze partij vertegenwoordigen. Voor zo iemand is er geen plaats meer. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jan van den Berghe
Dat laatste geval in Antwerpen moet u als belangrijk Blokker toch bekend zijn? Het is te triestig om het op de web te gooien. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kijk naar den dezen! In het oorspronkelijke topic begon ik al over de leugens van Leterme ten aanzien van het Blok (cfr. de boerenbond). Daar fiets je zelf handig omheen. Ik heb het je al gezegd: wie beweert dat de Walen geen schrik moet hebben, wie dus in Vlaanderen A zegt en in Wallonië B (door hen te sussen) is een hypocriete leugenaar. Pretentie? Whatever, jij denkt blijkbaar dat de Evenaar door je gat loopt omdat je achttien jaar bent. Probeer nu zelf maar eens die leugens van Leterme omtrent de Boerenbond (die ik al tienmaal hier heb neergeplaatst) op te lossen voor je iemand anders pretentieus placht te noemen. Typisch een tjeef... . |
||
![]() |
![]() |
#27 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ps: lik jij elke ochtend je middelvinger af om hem dan in de lucht te steken? |
||||||
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien u blijft weigeren op onderstaande opmerking met quotes uit het artikel te antwoorden bent u duidelijk de hypocriete leugenaar, en niet Leterme dat is dus genoteerd, het is duidelijk dat Verhofstadthater, Jan Hyoens, Intruder,... ons blijkbaar niet kunnen aantonen waar Leterme in Le Soir toegevingen omtrent het kartelmanifest heeft gedaan, ondanks hun arrogante insinuaties die nu weer eens te meer leugens blijken te zijn.... uw laatste kans: geef ons letterlijk de quote waar Leterme toegevingen heeft gedaan ivm wat afgesproken is in het kartelmanifest
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En trouwens, als u de moeite eens zou doen u te informeren dan zou u weten dat het VB (ook Filip Dewinter) altijd zegt dat enkel over vlaamse onafhankelijkheid geen compromis mogelijk is. Over al het andere wel... |
|
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Zoals gezegd topic nog even doorgelezen. Teneur blijft hetzelfde: Leterme mag zeggen wat hij wil, dat het niet zijn bedoeling was, ... . Waarom zou ik hem geloven als die man dergelijke walgelijke leugens vertelt enkel maar omdat hij zijn machtsbasis in West-Vlaanderen nog groter wil maken?
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je blijft halsttarrig weigeren om je insinuaties hard te maken Verhofstadthater. Voor mij mag je zoveel kritiek spuien als je wil op Leterme (oa ivm de boeren in West-Vlaanderen), maar heb aub de eerlijkheid om op de kwestie te antwoorden en geen leugens te verspreiden, je maakt jezelf er alleen maar ongeloofwaardig mee...
![]() |
![]() |
#33 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds laat hij (Leterme nvdt), via en interview in Le Soir, de Franstaligen weten dat "ze geen schrik moeten hebben van CD&V" Dit citaat is afkomstig van Hagen Goyvaerts in de genoemde Vlaams Blok folder die huis aan huis werd verspreid.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter info:
In 'De Zondag' van een paar weken terug, liet Louis Tobback zich ontvallen dat Leterme aan Di Rupo beloofde om 'Dennis The Menace' (=Bourgeois) (sic!) thuis te laten bij eventuele communautaire onderhandelingen.
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Bijt maar niet té hard in de handen, waaruit jullie Vlaams Kartel 9 kansen op 10 uit eten moet, bij een eventuele verkiezingsoverwinning. Uw nieuwe held Leterme verspeelde immers met zijn vasthouden aan het cordon een eventuele joker nog sneller dan een 13-jarige snotter zijn zaad.
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() [quote="Herman Desmedt ©HD"]Ik zoek een Vlaamse partij die niet racistisch kan genoemd worden. /neem toch maar het vlaams blok
]
#39 | |
|
![]() Citaat:
Als Le Soir een gesprek met Leterme publiceert, en dat wordt niet geloochenstraft door Leterme, dan neemt men aan dat dit juist is. En kan men dus helemaal niet het VB van leugens beschuldigen. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) "Francophones, n'ayez" pas peur" blijkbaar enkel in de tiel stond en nergens in het artikel stond aangezien Leterme het zelf niet gezegd heeft 2) de leugens over de toegevingen van Verhofstadthater en vele anderen over de "toegevingen" blijven: nergens heeft Leterme iets toegegeven over de zaken die in het kartelmanifest staan
![]() |