![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Maatregel drie: het aangaan van bilaterale handelsakkoorden in combinatie met een uitsluiting van de distributieketens teneinde de winsten van die sector zinvoller te benutten en in plaats van ze in reclametechnieken te steken die vooral de 'aanwezigheid van een bedrijf in het straatbeeld' moeten bewerkstelligen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 20 mei 2010 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Karma : 20 mei 2010 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez ... we zijn hier vertrokken met de problemen op te lossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Als je dat 'terug bij Europa' in puntje twee afhankelijk maakt van enkele voorwaarden, waarom niet?
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke voorwaarden heb je zo in je hoofd?
Laatst gewijzigd door Karma : 20 mei 2010 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Belastingen op sigaretten en alcohol vertienvoudigen (en hopen dat er niet te veel stoppen met roken/drinken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() als ik dat bedrag éénmalig stort, mag ik dan weg ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Op korte termijn zeker een hele reeks handelsakkoorden (bij voorkeur bilateraal en met vaste prijzen of prijzen die slechts onder omstandigheden kunnen wijzigen). 't Is een beetje absurd dat we nu keer op keer moeten onderhandelen met quasi-monopolistische bedrijven wanneer die in ons land meer winsten willen maken. Laat die bedrijven daarentegen op langere termijn voorzien in bvb electriciteit of andere diensten volgens prijsformules die op voorhand vastliggen, en dat probleem is toch al een klein beetje kleiner. Op langere termijn de vorming van een defensie, en de vraag om toch zeker in de internationale politiek een klein beetje meer fatsoen aan de dag te leggen. De grenzen duidelijk vastleggen m.a.w., kwestie dat die landen op andere plaatsen je eigen belangen niet gaan ondergraven.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 20 mei 2010 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zal niet onopgemerkt voorbij gaan, maar nodig is het sowieso. Hadden we wat minder sinterklaas gespeeld, dan had dat nu niet nodig geweest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar één oplossing; overheid onder collectieve schuldbemiddeling plaatsen.
En euro afschaffen. Dat iedereen eens verschiet wanneer ze 70 frank voor een lepel mayonaise moeten betalen.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu worden er zelfs waardepapieren verkocht die ze zelfs nog niet in bezit hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zouden ze in Griekenland of Spanje of Italië en zelfs in Engeland ooit gehoord hebben van het Verdrag van Maastricht of dat van Lissabon? http://nl.wikipedia.org/wiki/Verdrag_van_Maastricht http://nl.wikipedia.org/wiki/Verdrag_van_Lissabon Ze hebben het nochtans ondertekend maar dat was het dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon wraakroepend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Martens, Verhofstadt, Leterme en Van Rompuy zijn samen met hun ministers verkwisters verantwoordelijk voor de put die wij nu hebben.....niet de rijken, niet de armen, niet de werkenden Er is maar een groep verantwoordelijken voor de huidige belabberde financiële situatie van België en dat is het zootje ongeschikt dat ons land bestuurde. Waarom moet de burger (rijk of arm) opdraaien voor de chaos die deze klootzakken maken en achterlaten ?
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb "hard" moeten studeren... (mijn broer ook) en gelukkig konden mijn ouders dit betalen maar met opoffering he, dat ging niet van vanzelf. Het klinkt idioot maar mijn ouders hebben nooit de zee gezien in hun leven.... Om maar iets te zeggen. En na onze studie konden we nog eens "hard" gaan werken ![]() Niks speciaals, ik ben daar niet alleen in. En dan vallen die gasten ons land binnen en die krijgen alles... Als in mijn jeugd-tijd een kind een snoepje "pikte" in de winkel dan werd dat kind 40 jaar later nog aangewezen als een misdadiger van de ergste soort. En dan vallen die gasten ons land binnen en die mogen alles... Ben ik nu een onmens? Of een racist? Iedereen die mij om hulp vraagt krijgt ze. (binnen mijn mogelijkheden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Nederland kan je er bijvoorbeeld voor kiezen om ofwel je vermogen te laten belasten, of om de inkomsten uit dat vermogen gewoon bij je belastbaar inkomen op te tellen. Ik stel voor om het gewoon eenvoudig te houden. Een vlaktaks, met een belastingvrije som die af hangt van het aantal personen dat je ten laste hebt, en verder geen aftrekmogelijkheden. Inkomsten uit vermogen worden gewoon bij je belastbaar inkomen gevoegd.
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |