![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 2 juni 2010 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Het was een heel sterk debat gisterenavond!
Turtelboom vs Dewinter Ik denk dat het duidelijk was dat Turtelboom Dewinter steeds gelijk gaf, maar er steeds een klein beledigingetje moest aan toevoegen. Ik ben geen Dewinter-fan, maar hij heeft het heel goed gedaan, wat ik niet van hem gewoon ben. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als hij dan eens geïnterviewed mag worden staat hij voor de camera steeds op en neer te gaan op de toppen van zijn tenen. Nu goed, dit alles in kennis vind ik dat hij dit debat fantastisch heeft gedaan!! Ik ben eerder een Annemans-persoon, maar als Dewinter meer als deze debatten voert, dan is hij mijn man. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vond dat Turtelboom er alles bij elkaar zeer goed uitkwam.
Moest op dit VB-terrein niet veel onderdoen voor Dewinter, die aan de leiband van de moderator moest gaan liggen. Dewinter kon lang niet alles zeggen wat hij wilde zeggen. Het strekt zowel Turtelboom en nog meer Dewinter tot eer dat het debat niet herleid is tot een scheldkanonnade, zoals de voorbije dagen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vond dat hij leek op de burgermeester van Samson en Gert
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal daarom zijn dat ze qua populariteit compleet gekelderd is.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is ze ooit populair geweest? Maakt het overigens uit? |
|
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juni 2010 om 11:25. |
|||
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Groenen moeten het niet hebben van superpopulaire lijsttrekkers, Dua was ook niet bepaald Vlaanderens lieveling, ik zie het probleem niet |
||
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tijdens het debat bleek dat Pieter De Crem zelfs geen weet had van wat CD&V programma inzake migratie en asielbeleid voorschrijft. De Crem is immers te vol van eigen glorie. Ga met zo'n mens naar de oorlog. Tiens, is België niet al ergens in een oorlog verwikkeld? Als dat maar goed afloopt. Mevrouw Piryns was gewoon ijzersterk. Ze had ook alle redenen om De Crem op zijn plek te zetten: "U liegt mijneer De Crem". Mooi televisiemoment. Het blijft mij een raadsel waarom Groen! Piryns niet meer uitspeelt.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 juni 2010 om 16:18. |
|
![]() |