![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
net zoals het de de keuze van Groen is om diezelfde 'linkse' invulling prioriteit te geven boven het ecologische meteen dé verklaring waarom geheel links+groen samen in Vlaanderen nog amper boven de 20% uitkomt ... het laagste cijfer van heel West Europa ... |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() linkse manipulatie troef op den Brt
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 |
|
![]() Toen Filip Dewinter bij Pharao in de studio zat, kon ik me niet van de indruk ontdoen dat ze hunne voorraad modder niet hadden gereed staan.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het aan mij lag, kwamen er non-stop documentaires en zo diep mogelijk gravende reeksen over kunst, geschiedenis, kunstgeschiedenis, technologische innovaties, ecologie, muziek, filosofie, rebellie, ... en programma's over de politieke, econologische, sociale, culturele, ... actualiteit waar Arte moorden voor zou durven plegen om ze ook uit te mogen zenden. Dat alles afgewisseld met in vitriool gedoopte satirische programma's, (teken)films uit de gouwe ouwe, de nieuwe interessante én de zeer obscure doos, video-clips van boeiende maar weinig of totaal onbekende artiesten, ... Ik weet het, ik ben te veeleisend. ![]() Ik heb geleerd me tevreden te stellen met de DVD-collecties van de lokale bibliotheken, die van vrienden en die van mezelf. Als ik er tijd voor vind, tenminste. Want meestal zit ik met een hoofdtelefoon op en met de ogen dicht naar muziek te luisteren. En neen, ik vind maar geen radiozender die mij écht gelukkig stemt ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() De samenstelling van het panel was extreem 'evenwichtig' : Cochez en Reynebau...
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Ik volg te weinig van politiek om over alles een mening te hebben, maar zie wel welke partijen aan het woord mogen komen op TV. De VRT heeft niet te selecteren wie op onze belastingbetalende zender komt, de VRT heeft een informatieve en openbare missie.
Ik las het programma per partij en ik verschoot me te lezen van een partij BUB en CAP. Nooit heb ik die mensen op TV gezien. Ik zou de VRT een proces aandoen moest ik bij die partij horen en ik las daarnet gelukkig dat een van die partijen dat toch doet. Zelfs als een beetje zelfrespecterend politieker op zoek naar stemmen, kan je dat toch niet toelaten. Vinden de politiekers zelf dit normaal dat bepaalde partijen uitgesloten worden of durven ze de dialoog niet eens aan? Misschien is het tijd om wat nieuw vlees in de arena van de politiek toe te laten en is het de tijd om weer niet teveel van hetzelfde te kiezen, er zijn vernieuwende modellen nodig. Ik snap er echt niks van. Moet globalisering en mediasturing echt tot de overheersende cultuur van de domsten leiden? |
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() ja politiek en journalistiek 2 handen op 1 buik
|
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() En toch, één tegen vier, heeft Filip brandhout gemaakt van die verzamelde poclinkies.
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten nu stilaan wel dat Dewinter voor jou een soort onfeilbaarheidsstatus heeft bereikt. Heb je ook inhoudelijk wat te melden ??
#32 |
Burger
|
![]() Dit is het absolute toppunt !!!!!!!!
De samenvatting van het "groot debat" in het journaal is crap! Enige scholier die een tekst op die manier samenvat word grandioos gebuisd. Dit is nationale televisie onwaardig! Tijd voor de journalistenbond ofwel de VRT om in te grijpen!
#33 |
Burgemeester
|
![]() besparingen
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() gelukkig wordt de geldkraan stilaan dichtgedraaid
laat er maar eens een crisis overheen gaan. werkt zuiverend ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 juni 2010 om 00:11. |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rudd's speech ended on a cautious note: "We take this first step … in laying claim to a future where we embrace the possibility of new solutions to enduring problems …" Two years later, how does it look? Any new solutions to those old problems? Rudd was right to be cautious: http://www.guardian.co.uk/commentisf...-disadvantaged http://www.independent.ie/opinion/an...s-1280047.html http://news.bbc.co.uk/2/hi/7241965.stm Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juni 2010 om 12:52. |
|
![]() |