![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een lachertje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een 'wolk' beschrijf je makkelijker als je er niet in zit ![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 3 juni 2010 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() en bijna niemand die het over het eerst genoemde artikel heeft,
er leeft hier, zo denk ik, een boel angst, de angst dat het wel eens waar kan zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al wat ontdekt over de cfc's? ![]() doei! Laatst gewijzigd door Khwajagan : 3 juni 2010 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() In ieder geval, hier op Politics zit het tjsokvol professoren en ervaringsdeskundigen, dus hier alleen maar juiste wetenschappelijke info.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het tegendeel zou nl inhouden dat de resultaten van Fleischmann en Pons gewoon kak waren, en dat de wetenschappelijke methode werkt, dat buitengewone claims buitengewone bewijzen vragen, en dat wetenschappelijke resultaten die niet gevalideerd kunnen worden door onafhankelijke peers weinig tot niets waard zijn. Stel u voor zeg
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Pubers dus ![]() Sorry Pieke: Citaat:
Citaat:
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 3 juni 2010 om 15:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() waarom hebben we dan cold fussion nodig, als we toch al vrije energie hebben
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, je weet hoe overtuigingen je ervaringen kunnen sturen he? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 3 juni 2010 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() De vrije energie en de andere rare zaken die ik aanstip vallen in 1 categorie: totale onzin. Niks geen stroman aanval.
En over slimme journalisten; als die te maken krijgen met wetenschap/techniek (tenminste in het Nederlandse taalgebied) dan zijn ze totaal de weg kwijt. Ze weten waar de klepel hangt maar waar die klok voor is... Wetenschapsjournalist is een heel apart vak en daar zijn er heel weinig van. En de meeste daarvan zijn pas na een universitaire opleiding de journalistiek in gegaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo? Ik zou een gat in de lucht springen moest men zo een werkbaar ding kunnen maken. Ik heb er zelfs een paar 10,000 euro voor over of denk je dat ik met plezier 2000 euro elektriciteit betaal per jaar? Helaas is er niemand die mijn geld moet hebben. Wel vreemd als het zo eenvoudig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik ben een wetenschapper die journalistje gespeeld heeft. Dat is op wetenschappelijk vlak nogaltijd betrouwbaarder dan een journalist die wetenschapper probeert te spelen.
Een beetje zoals de dokter ook wel een verbandje kan leggen, maar de verzorgster daarom nog niet een juiste diagnose kan stellen. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() het succesverhaal van Steorn, iemand?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen artikel gezien, enkel maar een youtube filmpje, waar ik een stukje van gezien heb, zonder sound. Vooral op 't einde lijkt het me dat er nog een serieus stuk verborgen spul zit in die witte plastiek, zoals, zeg maar, een motortje en wat batterijtjes of zo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://kdb.steorn.com/registration/
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vraag: Als vrije energie overal is, is die dan ook gelijkmatig verdeeld overal? Of zijn er plekken van hogere dichtheid? Als die er zijn, waar komt dat door en hoe blijven die in stand? (met hieraan gekoppeld de vraag of dit een uitputbare energiebron is) De vrije energie moet worden omgezet in voor ons bruikbare energie. Stel dat ik in de hel zit waar het overal even warm is. Een ideale plek om een stoommachine neer te zetten die dan een koelkast kan aandrijven. Zal die stoommachine werken? Nee want er is geen potentiaal verschil, in dit geval verschil in temperatuur. Je kan alleen mechanische energie winnen als er een energiestroom is van hoog naar laag potentiaal. Vandaar mijn vraag over de al of niet uniforme verdeling van de vrije energie. |
|
![]() |
![]() |