![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind geen cijfers die dezelfde methodologie op de USA en Venezuela toepassen, dus we kunnen het niet vergelijken. Als je door de bias van FRAC kijkt, dan zie je dat daar een heel laag hongerprobleem is. Want ja, er zijn mss wel gezinnen die budgettaire aanpassingen hebben moeten doen om aan eten te geraken, maar daaruit volgt niet dat je ondervoed bent, natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga dit speciaal voor Antoon nog eens quoten se, omdat ik de afgang zalig vind
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoord zal er wellicht niet komen, tenzij iets tot�*�*l naast de kwestie.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we het dan even anders aanpakken, en een artikel posten van een blogger die er zelf mee betrokken is. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() De haven van Puerto Cabello staat ruim een jaar onder toezicht van de militairen die de zaak nu regelen. Er is een boot gevonden met 1300 containers met rottend voedsel. Er zijn berichten dat er 46.000 ton aan voedsel ligt te verrotten in de haven.
http://www.el-nacional.com/www/site/...Puerto-Cabello En hier een bericht over 800 stinkenden containers: Denuncian lote de alimentos descompuestos en Cojedes De schuldige is inmiddels gevonden Ex presidente de Pdval detenido por caso de alimentos dañados Ernstig is het niet volgens Gavez: dat is maar 1% van de import. Kan je uitrekenen hoeveel de import van voedsel is en hoe het staat met het projekt van de zelfvoorziening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.frac.org/html/hunger_in_t...ger_index.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat de FRAC meer geld krijgt als ze kunnen aantonen dat meer mensen 'honger' hebben. Enfin; het subjectieve element is dus dubieus. Iets zegt me dat als je op dezelfde 'objectieve' methode (bijvoorbeeld kijkend naar hoeveel voedsel er beschikbaar is bij alle personen) de USA toch iets beter gaat scoren van Venezuela.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 7 juni 2010 om 13:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens; het is nogal duidelijk dat de richting waarin Chavez gaat negatief is; maar hij heeft wel nog wat kapitaal dat hij kan consumeren. Verzameld links zal dus nog een tijdje kunnen juichen.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook niet de eerste keer dat de opositie poogt schaarste te creeëren omwille van politieke motieven. Ze zitten dan ook in een goede positie om dat te doen zijnde vaak eigenaars van bedrijven of vertoevend in die kringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek naar "La macarena" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Johan
"Er waren geen Joden bij betrokken"
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() excuseer? Probeert u me te beledigen of zo?
Euh schrap dat. Zo ken ik u niet. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 juni 2010 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik bedoel je juist NIET te beledigen maar alleen te zeggen dat de pers niet geïnteresseerd is omdat het over een onderwerp gaat dat maar slechts enkelingen die serieus in het Zuid-Amerikaanse geïnteresseerd zijn het zich aantrekt.
Alles wat momenteel in Z-A aan gebeuren plaats vindt komt mondjesmaat in de pers. Dat was wat ik bedoelde te zeggen en zeker niet je te beledigen omdat ik je opstelling ten zeerste waardeer en dat weet je.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De andere kant van het verhaal
Identifican irregularidades de privados para crear desabastecimiento de alimentos(Onregelmatigheden geïdentificeerd bij private bedrijven om voedselschaarste te creeëren) De 'privados' vallen in hun eigen val. Als de privados geen voedselzekerheid kunnen garanderen (omdat ze via schaarste te creeëren politieke doelen pogen te behalen) dan begint Chavez delen van hun sector te nationalizeren. De man laat niet met zich spelen blijkbaar. Wrevel natuurlijk...dat is de oorsprong van deze berichten in de corporatieve pers die exclusief de kant van de oppositie in Venezuela weergeeft. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 juni 2010 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Tja, dat krijg je als teveel illegale imigranten hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu je het thema aanhaalt hoop ik dat je spaans kan voor dit artikel: El Mossad en el sur de América Tja. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 juni 2010 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |