![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
-Vlaams minister die nieuwe sporthal kwam openen -federaal minister die eerste steen kwam leggen van serviceflats -Vlaams minister die toespraak kwam geven n.a.v. openmonumentendag -federaal minister, ik weet zelfs niet meer voor wat hij kwam Hebben die ministers écht niets beters te doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zou Geert B. crapuul zijn? Omdat hij met de trein naar rotterdam gaat?
Ze kunnen allemaal een onkostenvergoeding inbrengen en degene die daar het minst gebruik van maakt, dat is dan de slechte? Verklaar eens, ik begrijp er de ballen van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat valt toch nog mee, ze doen tenminste geen "studiereisje" naar de Grand Canyon zoals onze Waalse vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik weet nog een veel betere oplossing: aantal ministers (regionaal en federaal) halveren.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 182,80 euro voor twee treinkaartjes naar Rotterdam.
Eerste klas uiteraard.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 11 juni 2010 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() So what? Met de auto (met privéchauffeur) zou duurder zijn. Eerste klas is voor business mensen en bij nader order horen politici daar nog steeds bij. In de tussentijd kan hij tenminste nog werken of iets dergelijks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een bediende, die heeft nog nooit gewerkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() (ik heb ergens gelezen dat bedrijfsleiders subsidie kunnen krijgen om een beurs te bezoeken in het buitenland:
1. Beoogde initiatieven - De individuele deelname aan internationale beurzen en salons in het buitenland. - De uitnodiging door bedrijven van buitenlandse potentiële kopers op internationale beurzen en salons in België waar ze deelnemen met een eigen stand. - Een KMO zijn die maximaal 250 personen tewerkstelt, met een maximale omzet van 50 miljoen EUR of een balanstotaal van maximaal 43 miljoen EUR -Binnen de Europese Unie kan de subsidie maximaal 50% of 25%* van de werkelijk toegelaten kosten bedragen, met een maximale tegemoetkoming van 3.000 € of 1.500 €*. -Buiten de Europese Unie wordt de maximale tegemoetkoming opgetrokken tot 3.750 € of 1.875 € *. ik wil ook wel eens op reis met belastinggeld , voor mij 2 tikkets zuid-afrika pleaze |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft Bart nooit gezegd.
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Hehehehe. Goed geprobeerd.
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
VOOR de verkiezingen willen ze "onder" het volk zijn.... bij "de gewone" mensen............... maar hél�* hol�*...... NA de verkiezingen reizen die in "éérste klas" hé man.... goed gij.... in "den beestewagen" gaan zitten tussen al dat "gewoon volk" ! Neen bedankt.... ze zijn ondertussen wél minister hé ! (met uw centen!) ![]()
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 15 juni 2010 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar manneke toch. Elke werknemer van de NMBS krijgt een eerste klasse abonnement. Wat zit jij te zagen zeg. Bourgeois gaat 2 keer naar Rotterdam, het kost 180 euro en het is nodig om op zijn kap te zitten. Hallucinant. Als ik een dagje naar Nederland moet dan vertrek ik al de dag ervoor om smorgens niet al te vroeg te moeten opstaan en ga ik daar op hotel. Dat kost wel wat meer dan 90 euro. Het is ook te gek voor woorden dat sommigen hier vinden dat hij zijn onkosten niet mag terugvragen. Je moet het toch maar doen. Laatst gewijzigd door fox : 15 juni 2010 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |