![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar het fotootje (het is minstens twee weken oud):
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MR heeft op dit moment geen eisen te stellen. Het is Di Rupo vooral te doen om het sociaal economische, daar zijn zijn kiezers gevoelig voor. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Wat gaat madame non doen?? Ze is blijkbaar nog steeds heel strijdvaardig!
In het kopstukkendebat gisteren op RTBF viel ze van in het begin aan om daarna daar te zitten zonder enige interesse. Ze was meer bezig met haar mini pc of wat het ook was dan met het debat . En voor de rest leek ze echt een ijsfiguur, gevaarlijk vrouwtje, als je het mij vraagt en ongelooflijk nijdig!! |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heeft er al iemand van de NVA in feite al bloemen gestuurd aan Maingain en Milquet?
zonder hun was het nooit gelukt, deze overwinning.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trouwens, ik denk dat door de demografische ontwikkelingen de dagen van dergelijke communautaire partijen in Brussel geteld zijn.
Wat interesseert het een Engelstalige in Brussel of Vlaams of er faciliteiten komen of niet ? Ik denk dat de Franstaligen dat zelf ook beslissen, en dat zal ook een reden zijn om nu wel BHV te regelen, want bij een volgende keer zouden de Franstaligen er wel eens slechter kunnen uitkomen. |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Geen idee, ik weet wel dat zijn ego ervan afdruipt
Laatst gewijzigd door plakker : 14 juni 2010 om 09:47. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat we er uit geraken zonder 'helpende hand' van het IMF, bijvoorbeeld. Het 'onvermijdelijke' zal zijn: bestuurlijke vereenvoudiging, en méér autonomie/zelfredzaamheid. Twee - of drie: de Duitstaligen moeten eigenlijk ook een stem krijgen - deelstaten die voor de eigen huishouding opdraaien, een gezamenlijk beheerd 'hoofdstedelijk district', een minimale confederale overheid, ... Elke vorm van 'herfederalisering' zal gepaard moeten gaan met het invoeren van 'zuivere' democratie: geen blokkering-mechanismen, geen privileges, geen discriminatie (noch positief, noch negatief). Ik ben groot voorstander van belangrijke investeringen in Wallonië (ook met Vlaams geld, ja, op voorwaarde van transparantie en terugbetaling-garanties), bij voorkeur gepaard gaande met noodzakelijke besnoeiingen in het ambtenaren-apparaat (maar daar zal de Waalse overheid zelf over moeten beslissen). Het leger uitkeringstrekkers zal hoe dan ook moeten worden aangepakt. Ik hoop dat Wallonië er in slaagt een humane uitweg uit de onvermijdelijke crisis te vinden. 'Bijscholing' lijkt me een overweging waard. Inspiratie kan worden gevonden in Lille/Rijsel ![]() Zoals ik reeds vaker heb gezegd: ik gun de Walen alles wat ik de Vlamingen gun, en dat verschilt in niets van wat ik alle andere mensen op deze planeet gun. Een beetje sentimenteel uitgedrukt komt het neer op 'vrijheid, gelijkheid, broederlijkheid'. Het is natuurlijk wel wat ingewikkelder dan dat, maar u begrijpt ongetwijfeld wat ik bedoel. Als 'Wall Street' of Sharia4Belgium nu maar geen roet in het eten komen gooien.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 juni 2010 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dan overblijft van CdH kan worden opgenomen in MR, Ecolo of PS. Dat Frau Nein de komende dagen (weken? maanden? jaren?) pisnijdig zal overkomen, lijkt erg aannemelijk. Enig leedvermaak lijkt me hier evenwel niet ongepast. Boontje krijgt zijn loontje. Er is nog enige gerechtigheid in deze wereld. God is de humanisten niet genegen. Allah evenmin. ![]()
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |