![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
cfr Martens I - Martens II - Martens III - Martens..... zucht cfr Tindemand cfr Dehaene cfr Leterme 1,2,3.... ![]()
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() ze was druk bezig met het trachten te letermiseren van dewever. Duw hem in de rol van premier en hij gaat ten onder net zoals den Yves...
|
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de politiek is er nog altijd een ongeschreven regel dat de winnaar van de verkiezingen "verantwoordelijkheid" opneemt, en dat de verliezers (in eerste instantie) naar de oppositie verwezen worden.
Het is dus absoluut normaal dat De Wever aan zet is en dat CD&V en O-VLD zich eerst bezinnen over eventuele deelname.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 15 juni 2010 om 11:22. |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Capisce, paisano? Citaat:
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is helaas politiek, doen alsof dat komt doordat het over de NVA gaat is waanzin |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Er is een verschil tussen je prijs opdragen en naar alle waarschijnlijkheid alles zoveel mogelijk blokeren zoals ik vermoed dat de CD&V zal doen. Ik vermoed dat de grootste angst van de CD&V nu is is dat BDW slaagt waar zij faalden.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen eens zien welke 'principes' Olijke Bart gaat hanteren. Zondagavond na de NVA-overwinning, op het hoofdkwartier van de NVA, mocht er al niet meer gezwaaid worden met de Vlaamse Leeuw... Laatst gewijzigd door system : 15 juni 2010 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Word jij die leugens nooit moe System? Er werden weldegelijk met enkele Vlaamse vlaggen gezwaaid en de Vlaamse leeuw gezongen. Dat er niet teveel mochten zijn is evident gezien dat er een regering gevormd moet worden en de Franstaligen nogal snel huilen. Ik zou Thyssen stukken moediger vinden moest ze haar eigen fouten en deze van haar partij openlijk toegeven. Als ze vlot meewerkt aan een oplossing voor deze crisis ipv spelletjes te spelen zou ze zelfs op wat respect kunnen rekenen van mij, niet dat dat voor haar van tel is. Zoals ik haar nu bezig hoor en zie lijken enkel de postjes te tellen.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wie liegt hier: gij of ik? Laatst gewijzigd door system : 15 juni 2010 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar beweer ik dat het enkel bij N-VA zo zou zijn? Zoals de VLD deed tegen CD&V was ook niet mooi in de vorige legislatuur. Maar sommigen spelen het spel vuiler en het is duidelijk aan de giftige blikken van Thyssen dat ze het erg vuil zal spelen.
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch maar de helft van het schoon weer. Ik denk eerder dat hij geen Eerste Minister durft te worden. Bang om daarna misschien te moeten afgaan als een gieter. D�*�*r ligt vooral het schoentje gebonden. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Me dunkt dat jij aan het liegen bent, ik heb in de zaal 1 Europese vlag gezien, 6 Vlaamse en nog een deel kleinere vlagjes en vlaamse leeuw knuffels. Met zijn houding tav het premierschap heb ik geen problemen, laat een Franstalige maar eens de noten uit het vuur halen voor een keer.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze allemaal bij de NVA nu al zo de waarheid al beginnen te verdoezelen en te verdraaien zoals u bezig bent, dan zal het me weer wat worden. Laatst gewijzigd door system : 15 juni 2010 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Jij bent degene die hier aan het draaien is. "Zondagavond na de NVA-overwinning, op het hoofdkwartier van de NVA, mocht er al niet meer gezwaaid worden met de Vlaamse Leeuw..." is jouw uitspraak, tijdens zijn speech en nadien heb ik er meerdere gezien dus stop eens met je leugens.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NRC- handelsblad. "Het inleidend artikel vergelijkt appels met peren. Het lange termijn doel van de Wever is een economisch sterk en autonoom Vlaanderen in een federaal Europa. Symbolisch waren de grote Europese vlaggen met een kleine Vlaamse leeuw op het verkiezingsfeestje van gisteren van de NVA. " Laatst gewijzigd door system : 15 juni 2010 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |