![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez, de moraalridders zijn hier weer.
Sorry, geen interesse in moralistisch gezeik van een industrie die systematisch intimidatie en afpersing doornormaal vindt, met plezier de voeten veegt aan artistieke integriteit en niets minder dan de complete heerschappij over alle mediagebruik nastreeft. Bovendien zijt ge fout met ulle cijfermateriaal, jongens. Het is al tot in der treure aangetoond dat muzikanten voordeel hebben bij downloaden en sharen. Maar als de uitgevers met moralistische argumenten, ook al zijn bullshit, belastingen kunnen afdwingen, tsjah, da's gewoon free money, altijd leuk. En vwalla se, sebiet drie dagen muziekfestival. Dank u file-sharing, opdat ik de muzikanten die daar optreden via u heb mogen leren kennen. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 24 juni 2010 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
door clipkes op You tube en wat mondelinge reclame, heb ik de afgelopen weken een CD of 5 gekocht die ik anders nooit had gekocht, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://www.graspop.be/2010/nl/bands.php?tl=nl
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Kunt u het verder een béétje beschaafd houden, a.u.b.? Uw shiny metal ass gaat daar écht niet van wegroesten, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Gisteren de eerste van seizoen 6 gekeken. Ow yea, they're back!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Baen Books is daar een perfect voorbeeld van. Ze gooien zelf hele boeken gratis en voor niks op't net, dat noemen ze hun free library. En da's met toestemming van de schrijvers of de houders van de autheursrechten. Het is zo erg, dat ik papieren versies koop van de gratis boeken die ik goed vind, althans van die uitgeverij. Ja, ik betaal een keer voor't zelfde boek. 'k zou het voor minder geld kunnen uitprinten op dubbelzijdig A5, en op die manier quasi gratis een boek maken voor in mijn kast. Toch gun ik die autheurs en uitgeverij het beetje dat ik ervoor betaal. Nog beter, er zijn een aantal webcomic reeksen die ik volg. Schlockmercenary is daar eentje van. Al de strips staan op't net voor ieder die ze wil lezen. Toch heb ik de volledige reeks in papier in mijn kast staan. En ben aan't overwegen om ook merchandizing aan te schaffen, gewoon om die tekenaar/schrijver aan de slag te houden. Erg he, en zo'n verliespost. Al dat gratis downloaden. (de laatste 2 maand heeft me ook via Youtube naar Proxis of Amazon gestuurd. Daar gaat €120 die ik anders in materiaal had gestoken, maar mijn DVD collectie breidt langzaam uit.)
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|