![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om u nog meer van mijn sadistische trekjes te laten genieten,... Stevig zonnetje,... vergrootglas, ... + colorado kever of mieren, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarna bestudeerde ik ze in een fornicarium en onder de microscoop(denkt "sadisten") ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarbij, het is sowieso een oneerlijke strijd. Zij krijgen de hele nacht tijd om mij aan te vallen. Ik maar een paar uur, hoogstens. Maar goed, het is een barbaarse manier. Ik vraag mij trouwens af of die beestjes beter af zijn door van die muggenblokjes te gebruiken. Volgens mij eerst nog minutenlang buikpijnen en hallucinaties vooraleer ze sterven. Dan is 'den allumeur' toch een menswaardigere dood, toch ? Lap... ik begin schuldgevoelens te krijgen. Merci eh zeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het een rode vlek is, is de mug al langsgeweest en ben je dus te laat. Die vallen je niet meer lastig en vliegen als een overladen boeing. ![]() (die BOO is gericht naar HF, omwille van zijn vergrootglas op kevers en mieren) Laatst gewijzigd door Cdude : 28 juni 2010 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zappen met ellentriek is snel, en inderdaad, geen plekken op de muur... gisteren heb ik nog een wespennest uitgeroeid, ... met een speciale spuitbus, als ge die nesten op tijd aanpakt, moet ge de pompiers niet bellen he, ... maar da spul werkt snel jong, gewoon op spuiten, en toek alles dood. Als die nest te groot is moet ge dat ook niet meer proberen natuurlijk, die wespen zijn mean fuckers, ... (ja hoe zou ge zelf zijn als uw huis aangevallen wordt, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wespen zijn nuttige dieren. Waspinator |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik het niet gebruik, kan ik elk jaar de pompiers bellen voor mijnen terras wespvrij te komen maken... Dus met nekeer te spuiten, en dan de veestapel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() je kunt U svonds ook gewoon lazarus drinken. de warmte voel je dan zo niet, en kun je slapen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De recentste roman van Stephen King, 'Under The Dome', is daarop gebaseerd. Met het verschil dat het hier mensen zijn die de rol van de dieren overnemen en als proefkonijn gebruikt worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is zo "science fiction " van wel willen maar ni kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De romans van King zijn altijd goed tot vlak voor het einde. Dan maakt hij er zich ineens vanaf met een vrij goedkoop einde. Hier is het hetzelfde liedje: hij weet je bijna duizend bladzijden lang in de ban te houden, waarna ineens de ware toedracht duidelijk wordt en je vervolgens iets hebt van: 'was dit het nu'? Meestal draait de plot dan om zoiets als goed versus kwaad of de hoofdpersonages die moeten boeten voor hun zonden die ze in hun leven begaan hebben. Vrij Bijbels, als het ware.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 28 juni 2010 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik las net de "short" en het is weer van't zelfde. Welk dorp gedraagt zich nu zo als ze afgezonderd worden op die manier. ![]() Hij kan me niet boeien. Ik las (vroeger) SF die oneindig beter uitgewerkt was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijk rustig slapen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's uiteraard ook een oplossing. Want dan zweet u het tegelijk uit en wordt wakker zonder kater.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon u venster open zetten.
En dan om 3u30 een kadottering... de kat die binnen springt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |