![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, dat lijkt me uw mening en mijn mening is dat ik het er niet mee eens ben. U zin nu in E-prime (zoals door mij verzocht, niet verplicht) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eerlijk gezegd vind ik het wederom een enorm verschil maken. Wel en als reactie hierop van mijn kant, ik denk dat ik in het verleden gelijksoortige mensen ben tegengekomen, maar die schreven zover ik me kan herrineren niet in e-prime. ![]() Ik vermoed dat men hier mee ook om kan leren gaan en het lijkt mij ook dat zinnen iets langer worden ,maar volgens mij wel iets duidelijker omdat , volgens mij, de referentiele index niet meer ontbreekt. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 1 juli 2010 om 09:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je over een bepaald iets gaat lezen, weet je meestal wel al de context en weet je dus waarover het gaat, ... al de rest dat je er bijgooit is gewoon nutteloze ballast die het lezen juist moeilijker maakt. Als de context niet duidelijk is, is het natuurlijk wel zo dat je eerst moet duidelijk maken over wat je het wil hebben. Maar ook dat kan heel eenvoudig gezegd worden, zonder het nodeloos zwaar te maken, met allerlei info die er totaal niet toe doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer zelf dan tenminste in E-prime te schrijven.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oei, mijn zin bleek niet in E-prime te zijn. Ik herbegin: Het lijkt wel de bedoeling om de boodschap zo onduidelijk mogelijk te maken, want dan blijkt het moeilijker betrapt te worden op inconsistenties en onware uitspraken.
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En volgens mij vergeten mensen juist heel snel de context... |
|
![]() |
![]() |