![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anyway, mij lijkt het slim zijn werk eens te lezen. Nadeel is dat sommige mensen zich mischien enorn schuldig kunnen voelen dat ze hun kind ooit naar school of Universiteit gestuurd hebben. Maar waarschijlijk is dat ook ironisch bedoeld, of niet? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ervaar jou op dit moment als een verademing hier! ![]() Ik heb ook het werk van veel 'alternatieve mensen'bestudeerd zoals Bruce Cathie, Tesla, Victor Schaubergerger etc. En zover ik het op dit moment kan bekijken, hebben ze allen beweerd dat het hun niet gelukt was als ze een officiele opleiding , zoals een Universiteit gevolgd hadden.Victor Schauberger zag zelfs zijn broer, die naar de Universiteit ging, steeds raarder denken. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant, ja, velen zullen het mischien blijven tot hun dood. Ik hoop het niet voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ja zeker. Hij geeft wel les, maar op een heel andere manier.
Hij 'confronteert' de kinderen met de 'realiteit' (ik ben me er bewust van dat dit harder klinkt dan bedoeld). De kinderen kunnen dan hun eigen bronnen aanboren en er wordt geleerd wat relevant is. Er is nog zo veel meer , maar ik hoop dat ik het hier een beetje recht mee doe. Op youtube kan je hem opzoeken en hij legt dan een en ander uit. rechtsreeks uit de bron drinken lijkt mij het lekkerst ![]() Anders kan je ook hier kijken als je dat zou willen: http://www.johntaylorgatto.com/ (waar een krante artikel over 'geweld' al niet toe kan leiden) Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veruit de meeste ouders zijn heus niet bekwaam om zelf hun kinderen les te geven. Kijkt u maar eens in welke bevolkingsgroep ge de meeste kansarmen aantreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl Laatst gewijzigd door cdekeule : 30 juni 2010 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is het niet ENORM VEELZEGGEND dat U een alternatief AANGEBODEN wil krijgen? Wat let U er zelf wat aan te helpen doen? Als tegenvoorbeeld kunt U eens kijken naar de kinderen die les gekregen hebben van Gatto. Wat ik er tot nu toe van gezien heb, juweetljes! Een (school) voorbeeld! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer Uitgebreid Lager Onderwijs. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet echt. John Taylor Gatto heeft een geromantiseerde, geïdealiseerde visie op thuisscholing en een bekrompen visie op het huidige onderwijssysteem.
Veel van zijn uitspraken zijn absoluut niet te verifiëren, en dus niet te bewijzen. Kortom hij is zwaar overschat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() ja, dat dacht ik dus ook, maar zoals gezegd dat ie tegen het establisment is,dissident dus, wil nog niet zeggen dat ie niet gebruikt wordt voor controlled opposition. Overigens, veel hoogleraren (bv Hoogleraar Economie in Leiden in Nl, heb naam niet paraat, Victor geloof ik)) zijn lid van de beruchte bilderberg club.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |