![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Wat wil je dan zeggen?
Dat Franstaligen niet graag Vlaams-nationalisten hebben? Dat de paus katholiek is? Dat water nat is?
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Er lopen héél veel domme mensen rond die heel snel beïnvloedbaar zijn, zeker al met dat soort woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vloeken en volgen ... en nog harder vloeken als ge na 2 minuten op uw stappen terugkeert, uw café terug binnenstapt ... en zij moeten vaststellen dat uw pint er nog onaangeroerd staat maar hun koffie al is afgeruimd ![]() voor zoiets moet ge natuurlijk ne goeie cafébaas hebben die zijn klanten kent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Cool ![]() Mij vinden ze niet boeiend genoeg denk ik... Of ze vallen mij niet op ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft misschien allemaal minder te zien met de N-VA dan met de geviseerde persoon in kwestie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U probeert het gemakkelijkshalve nu af te doen als een 'hetze van de Belgicisten tegen de Vlaamsnationalisten', maar zo simpel is het niet. Laatst gewijzigd door system : 1 juli 2010 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Want u heeft daar over te beslissen? Dat 'goed'- en 'fout'-denken is zo kinderachtig, weet je dat? Dat gaat de ALLE feiten (niet enkel diegene die jij wilt zien) totaal voorbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Kijk, als ge meeheult met mensen die uw land binnenvallen en bezetten en er een dwangregime installeren en razzia's houden, dan kunt ge dat maar moeilijk 'goed' noemen.
Laatst gewijzigd door system : 1 juli 2010 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals ik al zei: één deeltje van het hele verhaal. Maar doe maar, ik ga mijn tijd hier niet in steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Zwak, meneer Deckers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan mss solliciteren voor een vacature bij de AFF. Dan mag je mss zelf van die stukjes schrijven? Ze lijken je nogal te boeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is uw probleem eigenlijk? Moet ik mij al verantwoorden waarom ik die laster, beledigingen en leugens verwerp en het dwaas vind dat flaminganten die ook nog eens verspreiden? Moet ik mij verantwoorden waarom ik het opneem voor de geviseerde persoon in kwestie?
Of hoe zit dat hier?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat is wat u stioort, dat men de Duitse dwingeland boven de Belgische dwingeland verkoos. Dat zegt iets over uw geliefde dwingeland Belgie niet waar.
![]() |
![]() |