![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof jij enkeling de stoere jonge zou gaan uithangen indien er 5 kerels jou s'avonds lastig vallen. lol, je pist in je broek en je doet alles wat ze zeggen ja. Trouwens indien ik een kind terechtwijs en op zijn plaats zet van allochtone afkomst omdat hij mijn zoon of dochter zou lastig vallen heb ik binnen 2 dagen heel de familie voor mijn deur staan. Moet ik die dan ook allemaal een pak rammel geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn buurjongen zou natuurlijk ook onmiddellijk de dhimmi status kunnen aannemen, zijn sweater afstaan en er eventueel nog een paar bijkopen voor de "broeders".
Beschermingstaks betalen heet dat dan. Moeten ze in Sicilië toch ook doen? (nb. in Sicilië zijn de moslims het langst blijven hangen in Europa). Ter info: hij is net 18 geworden maar heeft een tamelijk frêle lichaamsbouw. Moet hij nu naar het fitnesscentrum om aan bodybuilding te doen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() De meeste Marokkaanse jongeren hebben ook een frêle lichaamsbouw maar door samen te werken met soortgenoten kunnen ze dat compenseren. Iets wat onze jongeren nog moeten leren, de meeste zijn gewoon broekschijters die weglopen als er ergens problemen zijn en zelfs hun beste vriend aan zijn lot overlaten.
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik aan "frank van hecke" gevraagd ,wat integratie is , die jongeren volgens mij waren supper geintegreerd , want ten eerste als je je moslim gedraagt mag je niet naar café's gaan waar alcohol gedronken wordt ,je mag niet omgaan met vreemde vrouwen (alleen je eigen vrouw zelf)(ik bedoel met omgaan ; sex relatie enz....) je mag niet je tijd verderven door naar cinema te gaan , een het is ten strengste je buurmensen lastig te vallen (zoals overlast lawaai enz...)!! maar de meeste allochtoone jongeren kregen geen islamitische opvoeding maar kregen wel opvoeding op het school , wat voor soort opvoeding ,dat weet ik niet !! de meeste ouders uit de eerste generatie hebben totaal geen tijd voor hun kinderen de vader werkt 10 uren komt s'avonds laat weet weinig of niks van de kinderen de moeder moet voor de kinderen zorgen ( ze is meestal analfabeet) , waar verblijven de kinderen 8 uur lang??? OP SCHOOL , daar krijgen ze opvoeding ,wat leren ze op school "VRIJHEID" , een wat we nu zien is de resultaten van het systeem zelf !!!! Een als je mij zegt dat de allochtonen terug naar hun land moeten gaan dan ben ik de eerste die er gaat , een ik zie zelf geen nut om hier te verblijven (als ik mijn cultuur moet prijsgeven een mijn geloof zie ontnemen)!!!
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
niet vechten maar praten, als de andere partij echt manifeste onwil toont en boel zoekt, dan mag er boel komen. Je moet niet gaan kruipen omdat de ander dreigende taal gebruikt. Gewoon rustig blijven en je standpunt verdedigen. Trouwens de keren dat ik al boel heb gehad was dat steeds tegen puur vlaamse gasten die stoer wouden doen. Citaat:
kwestend in confrontaties. Dat is nu ook weer de bedoeling niet. Mijn slechte ervaringen waren deels met skinheads en dergelijke. Maar ik geef toe dat de attitude van vele jongeren vaak desastreus is. Ik zou een kameraad die lastig gevallen wordt bijstaan, al zou ik zelf in het ziekenhuis belanden maar ik vraag me soms af wie voor mij hetzelfde zou doen. Citaat:
Integendeel, zoals het nu gebeurd is het egoisme dat hoogtij viert. Als ik zeg dat je moet opkomen voor jezelf bedoel ik : voor jezelf en je vrienden en de mensen die er nood aan hebben. Geen oogje toeknijpen als er een gast wordt geambeteerd door een bende gespuis. En ik hang helemaal de stoere jongen niet uit maar ik laat me niet doen. Als ik wordt lastig gevallen door 5 gasten is dat een probleem maar ik zal nooit kruipen of beginnen snotteren. Trouwens in je laatste voorbeeld : Als je een kind van allochtone oorzaak op zijn plaats zet, krijg je heel je familie tegen je.. Sorry maar dat is een geweldig cliché, geloof ik dus niets van. Heb je dat al meegemaakt?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Papa werkt misschien tot 10 uur 's avonds, maar heeft geen enkel gezag over z'n kroost. Die gastjes lachen hun ouders vierkant uit en spelen de Westerse vrijheidswaarden tegen hen uit om toch maar niet te moeten gehoorzamen. Op school zijn ze plotseling weer moslims die een aparte behandeling nodig hebben en zeer zeker geen gezag van hun leerkrachten moeten aanvaarden. Kortom, nergens worden ze op het juiste spoor geholpen. Over mama zullen we maar zwijgen zeker? Die heeft zowiezo niks te vertellen... Je legt wel de vinger op de wonde... Moslims moeten dringend hun kinderen korter, véééél korter aan de leiband leggen. Discipline aankweken en op zoek gaan naar een manier om hun geloofsovertuiging en cultuur stevig in te bedden in onze cultuur. D�*t betekent tegelijk ook het overnemen van een aantal samenlevingsregels die we hier in West-Europa hanteren. Kinderen niet meer na valavond op straat, mensen niet lastig vallen, rust in de buurt, respect voor andermans eigendom, etc... Een zeer verregaande integratie dus (jullie zullen dat wellicht afdoen als "assimilatie"...) Maar stel je even de vraag: wil je hier voor jezelf en je kinderen een toekomst opbouwen? Wil je je hier thuisvoelen? Wil je op voet van gelijkheid behandeld worden door de autochtone bevolking? Wel, dat k�*n maar daar zal je moeite voor moeten doen. Als de tweede generatie daar problemen mee heeft, dan is dat te wijten aan een verkeerde houding vanwege de eerste generatie (maar da's nog te excuseren omdat die nog dacht terug te zullen keren). Als de derde generatie daar een probleem mee heeft, dan is dat te wijten aan een laksheid en incivieke houding vanwege de tweede generatie, want die weet verdomde goed hoe moeilijk het is om je hier te kunnen handhaven wanneer je van thuis uit geen begeleiding krijgt. Kortom: aanpassen... en ophouden te dromen van en te leuteren over die zandbak waar geen van jullie eigenlijk terug naar toe willen.
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Parcifal eerst praten helpt niet,dat heb ik aan de lijve ondervonden.Het eenige wat voordie allochtonen telt is geweld hun eer.Ik heb altijd problemen met mijn uiterlijk,met allochtonen.En niet met onze mensen.Oudjes vragen mij nu om boodschappen te doen voor hunEn als ze savonds als het goed weer is dat ik me even laat zien,En dat u zegd dat de jeugd laf is,daar bent u zeker verkeerd in.
Ps mijn uiterlijk langhaar en tatoo s in het aangezicht handen armen en op anderre delen
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() het is reeds gebleken dat het gemiddeld IQ van allochtone jongeren aanzienlijk lager ligt dan dat van autochtone jongeren.
mensen met een laag IQ denken vaak niet na over de gevolgen van hun handelen en reageren bijgevolg impulsiever. vandaar dat zij ook vaker agressief gedrag vertonen en tot geweld overgaan. zij laten zich leiden door hun driften, en missen de nodige rede (intelligentie) voor diplomatie. het is dus misplaatst om de autochtone jongeren af te schilderen als 'watjes' wanneer zij ervoor kiezen om niét het gevecht aan te gaan met een groepje allochtone jongeren wanneer zij slechts alleen zijn. zij zijn namelijk intelligent genoeg om de gevolgen te kunnen inschatten van hun handelen. bovendien wordt er bij autochtone jongeren reeds van jongsaf de christelijk geïnspireerde moraal van naastenliefde en 'de andere wang toekeren' ingeprent. hen wordt geleerd dat vechten verkeerd is. ook wordt hen ingeprent dat racisme misdadig is, dat allochtone jongeren 'kansarm' zijn en dat zij 'geluk hebben dat ze het zo toch zo goed hebben'. zij zijn 'rijk, verwend etc' en de andere, gekleurde kindjes zijn arm en zielig. en dat is niet eerlijk. en dan komen ze buiten en worden ze omsingeld door 5 marokanen in dure snobkleren: geld afgeven of slaag. niet verdrietig zijn, kleine jan. jij hebt zoveel geluk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die ontmoetingsplek was een gewoon gezellig café gedurende j�*�*�*�*ren! Die meisjes hebben geen probleem om de metro te nemen indien daar geen migranten zijn die hen achtervolgen, en die buurjongen heeft niet de gewoonte dat hij verplicht wordt zijn sweaters aan zijn maten te geven. Raar maar waar! en toch allemaal op dezelfde manier naar school geweest! de moeder moet voor de kinderen zorgen ( ze is meestal analfabeet) , waar verblijven de kinderen 8 uur lang??? En waarom haalt die vader dan telkens verse analfabete moeders uit het thuisland? En wat doet die moeder dan wèl als de kinderen op die o zo slechte school zitten waar ze die o zo slechte opvoeding krijgen? En wat gebeurt er dan tijdens die andere 16 uren wanneer die gasten niét op die o zo slechte school zitten? Moet ge kunnen lezen om tegen je snotjong te zeggen dat ze thuis moeten blijven? Of is het zo dat die moeder gewoon totaal niks te zeggen heeft omdat De Profeet vindt dat ze moet gehoorzamen aan de MAN? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Liefst zo vlug mogelijk,neem u familie en soortgenoten mee Lincoln.Ik wil zelf de heen reis betalen,met een leger vliegtuig is toch ook goe
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
jaja, je vergeet wel te zeggen dat zij altìjd op steun van eender welke marokkaan kunnen rekenen he. En als Belg moet je nooit op steun rekenen. Ik was een tijdje gelden betrokken bij een vechtpartij omdat ik mij niet laat doen, maar kreeg wel een man of acht op m'n nek, omstaanders hebben me later verteld dat er zelfs auto's gestopt zijn, de Marokkanen eruit en die stonden ook al gereed om mee te doen... En tegen een overmacht ben je altijd gezien zenne, dan mag je nog doen, kunnen en zijn wie je wil...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun lichaamstaal en hun manier van kijken was in niets te vergelijken met nozembendes van vroeger. Die kerels bekijken je alsof je geen mens bent maar een prooidier. Achter die mentaliteit schuilt een heel griezelige wereld van indoctrinatie. Een heel griezelige wereld die je kan terugvinden als je op sites als het AEL-forum rondneust. Een stikdonkere en uiterst beklemmende mentaliteit hangt daar, een mentaliteit die voortdurend gevoed wordt vanuit "de moskees" in binnen- en buitenland. Criminaliteit van allochtonen zowel als "achterstelling" worden opzettelijk door deze "moskees" gecultiveerd. Zelfs in Aziatische landen waar moslims al eeuwen wonen klagen die nu plots dat ze achtergesteld worden bij het zoeken naar werk en bij opleidingen. Een wereldpatroon dus. Toeval? Hoogst onwaarschijnlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Darwin die moslims willen een volks opstand,en die zullen ze krijgen.Ikben ongelovig,Maar wat die moslims willen is voor mij en veele anderren onaanvaardbaar.Die moslims kweken terroristen zonder enkel geloof.cristennen kan ik aanvaarden,tot nu zeg nogmaals nu.Ik heb er geen problemen mee.Mar met personen zo als lincoln En meerdere die zich vaspinen op de koran wel.Mijn bijbel is wat ik wil en niet wat die profeten willen zoal pedofielenprofeten
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat er een mogelijkheid om klacht neer te leggen maar bovendien incognito te blijven?
Het probleem van de buurjongen is dat hij wel wil klacht gaan neerleggen (ook zijn ouders vinden het noodzakelijk), maar hij vermoedt dat de "broeders" dan dubbel zo hard zullen gaan terugslaan; de befaamde gerechtelijke uitspraak: "en nu niet meer doen" blijkt voor die bevolkingsgroep niet veel aarde aan de dijk te brengen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je omringd bent he door kweeniehoeveel man he, krijg je wel een stamp tegen je muil van ene op de derde rij... Als je dan bedenkt dat die gasten U, voor een bagatel he, wels 's effe een mes in 't lijf steken... Dan let je de volgende keer wel op. Dan ben je braaf en maaktt dat je uit de voeten bent... Shit, maar zo gaat het.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alle anderen die met goede bedoelingen hier zijn en een normaal karakter hebben zullen wel werk vinden en hun geluk ook. Een tijdje terug vond ik het wel grappig toen men twee marokanen volgde op de weg naar een interim kantoor. Ze gaan binnen...bij een heel vriendelijk vrouwtje die vraagt wat ze komen doen natuurlijk...op de bekende arrogante, aggressieve manier mompelen ze iets van wat voor werk ze zoeken...waarna het vrouwtje nog heel vriendelijk antwoord van ja op dit moment is er heel weinig werk en zullen we jullie wel contacteren indien er iets binnenkomt waarna ze alletwee meteen zich naar de camera draaien en zeggen "zie je wel" wij marokanen krijgen geen werk omdat we buitenlanders zijn. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Knielen en kruipen en de hielen likken van die mannen? Sorry, Ik zit gewoon zo niet in elkaar. En dat van dat mes, ik moet de eerste nog zien die een mes trekt op een 'vechtpartijtje'. Dat is immers niet zonder risico. Als de tegenstand te groot is beland dat mes immers praktisch zeker in de eigen pens. Ik heb enige familie die vroeger beroeps paracommando's waren en hun advies is het volgende : als er boel gezocht word en je kunt er je niet uit lullen, klop er dan op zonder ook maar een seconde te aarzelen. 1 slag volle kracht op de kaak of slaap van de voornaamste tegenstander. Het werkt, meestal is het voldoende. En dat is geen zever, ik heb het al zien gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Da's juist. Da's een techniek die ik ook gebruik... Als ik zie dat 't van dat is discuteer ik zelfs niet meer. direkt kwak...! Feit is wel, na de eerste twee koeken die ge geeft, krijgt ge 'r wel een pak he... Want 't zijn lafaards en broekventjes, maar als ze met acht zijn en ze geven allemaal 1ne slag, die u halvelings raakt, zijt ge grogy, geloof het van mij. I know. Niks om fier over te zijn. Is gewoon zo.
||
![]() |
![]() |