![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez, het spelletje is al begonnen. Wel merkwaardig dat dit toch in de media verschijnt:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100708_032 Spionnenruil tussen VS en Rusland van start gegaan MOSKOU - Als eerste stap in een Russisch-Amerikaanse spionnenruil is donderdag de atoomgeleerde Igor Soetjagin, die in Rusland schuldig werd bevonden aan spionage voor de Verenigde Staten, op het vliegtuig naar Wenen gezet. Russische media melden intussen dat Anna Chapman, een Russische spionne die in de VS actief was, naar Moskou zal terugkeren in de nacht van donderdag op vrijdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
![]() Citaat:
Anders vergeten we dat spionnen bestaan. Af en toe moeten er eens enkelen gepakt worden hé. Known unknowns. Stel u voor dat er nooit een spion betrapt zou worden. We zouden gewoon nooit weten of ze er zijn of niet, en da's heel efficiënt want dan weet ge niet hoeveel geld ge in contra-spionage moet steken. Om het met Rummy te zeggen: "unknown unknowns" zijn de grootste pain in the p00per voor een inlichtingendienst en voor de maatschappij als geheel.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor deze keer dan......
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Je zou het inderdaad niet van zo'n juf verwachten .......
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 8 juli 2010 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Tsja, blijkbaar zou die "Chapman" echt een beest in bed geweest zijn volgens haar ex.
![]() Ze gooide dus al haar wapens in de spionage strijd... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Klaarblijkelijk hebben Anna en co inmiddels schuldig gepleit, wat inderdaad lijkt te wijzen op een deal tussen Moskou en Washington
http://edition.cnn.com/2010/CRIME/07...id=AJi91FCyupS http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/us_...a/10563622.stm |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Een backside van Juf Chapman (maar wat een backside ....)
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Ja, zoals ik al zij: ze mag gerust ook mij komen bespioneren
![]() Anyway, ik denk wel dat haar spionagecarrière nu wel afgelopen is ![]() ![]() Wel kan je gerust zeggen dat de Russen redelijk ver gingen in het sturen van deze agenten. Ze zouden zelfs huwelijken tot stand gebracht hebben tussen bepaalde van deze agenten met de bedoeling beter in de Amerikaanse maatschappij te infiltreren... en sommige van die gemaakte koppels gingen zo ver dat ze zelfs samen kinderen gekregen hebben... Nu vraag ik me wel af wat er met die kinderen gaat gebeuren... de agenten zijn inmiddels het land uitgezet. En de kans is klein dat ze ooit nog terug de VS binnen mogen... maar als de kinderen in de VS geboren werden zijn ze wel Amerikaanse staatsburgers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Weet je wat ik nu zo grappig vind, Mr Wiley E., is dat de moslims met bakken worden binnengelaten met vijandige cultuur en al en als er een Rus, rood of wit, aanstalten wil maken slaat het hele ambtenarencorps op tilt.
Plotseling kunnen dan alle denkbare en ondenkbare regeltjes worden toegepast. Is dit nog steeds genetisch gegenereerd 'koude oorlog' denken? Ik verwijs nog even naar de Tarentino film "Be Cool" met Thurman en Travolta in schitterende rollen maar waar wel de Russen als de slechterikken (op humoristische wijze) worden geportretteerd. Maar het Nederlandse ambtenarencorps staat zeer vijandig tegenover Russische immigranten.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen dat speelde was ik in Oostenrijk, zij hielden het op; Liebesgrüße aus Moskau (From Russia with Love)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |