![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel van de bijna 70 miljoen Congolezen zouden kunnen eten van die diamanten en voor hoe lang?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 juli 2010 om 06:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze kan die conflictdiamantjes meteen op de hoop gooien die ze ontving bij haar tigste bezoek aan de diamantwijk van Antwerpen. Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 9 juli 2010 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bron http://www2.damiaanactie.be/jij_kan_helpen/schenker.cfm Stel nu dat die geschenken 10.000 euro gekost hebben (wat een erg lage schatting is natuurlijk), dan zouden er 250 levens gered kunnen worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar ja, we blijven beleefd hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() En daarmee zijn die arme negerkes in Congo iets volgens u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat had ze dan volgens u moeten doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk hebben anderen haar dat advies gegeven..zelf is ze intellectueel daartoe niet in staat... 'Goede werken' zijn al eeuwen een paternalistische uitlaatklep voor de adel om hun 'goede inborst' te benadrukken...vermogensbelastingen of herverdelingen van rijkdommen zijn niet zo leuk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() uitleggen dat ze met bloeddiamant in B niet binnen raakt.
en geloof me zulke cadeaus komen niet uit de lucht vallen, de entourages spreken die dingen op voorhand af ... dit had zonder gezichtsverlies gekund, maar dat was blijkbaar buiten de inhaligheid van de B koninklijke familie gerekend ... edit Raf, sta ik nog steeds op uw negeerlijst ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 juli 2010 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ja, dat Hulpfonds van de Koningin, de Stichting Koningin Paola, de School van de Hoop en het erevoorzitterschap van Child Focus zijn allemaal onmiskenbaar uitingen van onversneden egoïsme. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 juli 2010 om 08:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar ook van de jaarlijkse dotaties kan in het koningshuis een mooi spaarpotje aangelegd worden. De Belgische koninklijke familie krijgt momenteel 13,03 miljoen euro, waarvan 10,3 miljoen voor koning Albert en koningin Paola, 850.000 euro voor prins Filip, 296.000 euro voor prinses Astrid en 284.000 euro voor prins Laurent. Koningin Fabiola ontvangt 1,3 miljoen euro. Een Vlaamse krant heeft het ooit uitgerekend: de Sachsen-Coburgs kosten iedere Belg jaarlijks 1,3 euro.
http://nl.vivat.be/geld-bank/article.asp?pageid=1105 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondertussen wacht ik nog op het bewijs dat het Hulpfonds van de Koningin en de Stichting Koningin Paola gefinancierd worden met belastingsgeld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Wij betalen de koning en koningin 10,3 miljoen euro per jaar. - Zij stichten met dat geld hulpfondsen, stichtingen en scholen. - De rest gaat in eigen broekzak. |
|
![]() |
![]() |