![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
| Bekijk resultaten enquête: Wie wint de finale het WK-Voetbal 2010? | |||
| Nederland |
|
11 | 39,29% |
| Spanje |
|
13 | 46,43% |
| Duvel/laarzen/tetten of zoiets ... |
|
4 | 14,29% |
| Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bedoel je nu, dat iedereen in Vlaanderen die niet supportert voor Nederland, "Ollanderhaters" zijn ??
|
|
|
#22 |
|
Staatssecretaris
|
Ik hoop Nederland, echt waar, maar gezien hun spel gisteren zijn de Spanjaarden natuurlijk zwaar favoriet.
Als Spanje wint zou dat een overwining zijn voor "goed voetbal". Het enige jammere aan de Spanjaarden is dat ze dit WK zo weinig scoren... (Hopelijk houden ze dat nog één wedstrijd vol, Nederland scoort immers ALTIJD!) Het verschil met Pedro erin en de totaal uit vorm zijnde Torres eruit is dat Spanje gisteren een mannetje extra had in vergelijking met de vorige wedstrijden. Ook bv Capdevilla vond ik veel beter dan eerder.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 8 juli 2010 om 10:12. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Staatssecretaris
|
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 8 juli 2010 om 10:05. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik de reacties van sommige mensen hoor, supporteren die op het WK niet 'voor' een land, maar alleen maar tégen Nederland. Om het even wie de tegenstander is. Sommigen verdenk ik er zelfs gewoon van dat indien Antarctica in de finale had gestaan, ze dan voor Antarctica partij hadden gekozen. Of de Orks. Of de Klingons. Zolang het maar niet 'Olland' is.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 8 juli 2010 om 10:23. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Minister-President
|
Zalig, die gaan zeer azijn pissen. Om die reden alleen al hoop ik dat Nederland wint.
|
|
|
#27 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Oranje moet en zal winnen.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zou ik als Vlaming, automatisch voor Nederland moeten supporteren ?? Omdat we een gemeenschappelijke taal hebben ?? Kom nou.
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
neen, omdat je VOOR Spanje supportert, niet TEGEN Nederland.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik supporter dus niet "zomaar" voor een land, indien ze geen leuk voetbal brengen. Het viel me gisteren tijdens de uitzending trouwens op, dat zelfs Johan Boskamp Spanje boven Nederland verkiest.
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het gaat hier enkel over mensen die tegen Nederland supporteren enkel en alleen omdat het Nederland is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Precies. Op het WK van 2006 supporterde ikzelf overigens voor Zweden. Maar ik heb toen geen enkele keer bij de wedstrijden van Nederland rondgelopen met een gevoel van 'ik hoop dat ze verliezen'.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik ben altijd wel oranjesupporter (om evidente geopolitieke redenen) maar als ik moet kiezen, dan toch ook het voetbal dat dit spaanse team brengt hoor ... bij wijlen gewoon geniaal ! wat niet wegneemt dat voetbal voetbal blijft, en het niet zo is dat het op papier sterkste team de match ook altijd wint ... |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen al voor de tweede helft gisteren, verdiende Spanje de zege tegen het zeer stugge Duitsland. Het zou heel onrechtvaardig zijn geweest indien Duitsland op het einde nog had gelijkgemaakt. Hopelijk kiezen zowel Nederland als Spanje zondag volop voor de aanval, zodat we veel goals krijgen. En dat de beste (en meest aanvallende ploeg) moge winnen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 juli 2010 om 11:56. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Partijlid
|
Espana por favor en dit niet vanwege Hollandhaat of iets dergelijks
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
#37 |
|
Minister-President
|
het scheelt me gene fuck wie er wint
|
|
|
#38 |
|
Minister-President
|
je kan je stockholmsyndroom met nederland maar moeilijk verbergen
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je die zelf bedacht? Nee, ik geloof niet dat je zó grappig bent.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 8 juli 2010 om 19:12. |
|
|
|