Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2004, 22:10   #21
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO

Jawel! Dat kunnen ze wel! Hier in de buurt willen ze een minarret van 13 meter zetten. Hèèl de buurt fulmineert hiertegen en er is geen ène van die Marokkanen die zegt dat die minarret er voor hem niet moet komen.
D�*t zou pas integratie en mulitcul zijn.
Als zij eens zouden zeggen ; heey we hebben twee moskeeen gekregen, 't is al wel... Maar dat doen ze nu juist niet!
Je kan toch niet van die mensen verwachten dat ze zich verzetten tegen hun eigen geloofsgemeenschap? Bovendien worden er wel lelijkere dingen neergepoot dan een 13 meter hoge minaret. Heb je bijvoorbeeld al gezien wat voor een afzichtelijk gedrocht De Lijn in Leuven aan het station heeft neergepoot? Om maar te zeggen: gun die mensen toch hun minaret!
Komaan Raf! Ik woon hier al dertig jaar, mijn ouders en grootouders hebben hier belastingen betaald en gewerkt... Ik denk daat als alle Belgen in de wijk die minarret niet willen, dat men daar toch rekening mee kan houden he?
Ze kunnen toch bidden he? Zijt effe serieus jong, dat moet hier toch geen kopij van Marakech worden he, of wel?

Neenee, ze zijn greedy, niks is genoeg. En net daaruit maak ik op dat ze altijd wel akkord zijn met al wat er gebeurd que moslim-toestanden.
Het moet toch van de twee kanten komen he?
Of niet?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 22:19   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Je kan toch niet van die mensen verwachten dat ze zich verzetten tegen hun eigen geloofsgemeenschap? Bovendien worden er wel lelijkere dingen neergepoot dan een 13 meter hoge minaret. Heb je bijvoorbeeld al gezien wat voor een afzichtelijk gedrocht De Lijn in Leuven aan het station heeft neergepoot? Om maar te zeggen: gun die mensen toch hun minaret!
Komaan Raf! Ik woon hier al dertig jaar, mijn ouders en grootouders hebben hier belastingen betaald en gewerkt... Ik denk daat als alle Belgen in de wijk die minarret niet willen, dat men daar toch rekening mee kan houden he?
Ze kunnen toch bidden he? Zijt effe serieus jong, dat moet hier toch geen kopij van Marakech worden he, of wel?

Neenee, ze zijn greedy, niks is genoeg. En net daaruit maak ik op dat ze altijd wel akkord zijn met al wat er gebeurd que moslim-toestanden.
Of niet?
Geen enkele Belg wil een GSM-mast in de omgeving van zijn woning, maar elke Belg wil wel de hele dag met zo'n rotding tegen z'n hoofd lopen, en owee als ze niet voldoende ontvangst hebben... Het algemeen belang primeert nu eenmaal boven het individueel belang. Een moskee met een minaret (ook al is die 13 meter hoog) betekent nog niet meteen dat die wijk een kopIE van Marakech zal worden hé.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 22:26   #23
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Of niet?
Geen enkele Belg wil een GSM-mast in de omgeving van zijn woning, maar elke Belg wil wel de hele dag met zo'n rotding tegen z'n hoofd lopen, en owee als ze niet voldoende ontvangst hebben... Het algemeen belang primeert nu eenmaal boven het individueel belang. Een moskee met een minaret (ook al is die 13 meter hoog) betekent nog niet meteen dat die wijk een kopIE van Marakech zal worden hé.
Gaat toch al goed op weg;
winkeltjes met uitsluidend arabische opschriften, theehuizen, hangjongeren, in 't midden van 't kruispunt stoppen om 'n praatje te slaan, moskee.. just die minarret nog.

Maar ik ben intolerant he!?

Ja ik ben intolerant. Als ik kon was 'k hier weg. Maar door de stadsvlucht (door al het voorgaande hier) is de buiten peperduur geworden en ben ik veplicht hier te blijven.

Trouwens : de Vlaming is zo intolerant dat hij wegvlucht uit de steden en deze schenkt aan de migranten. Als dat niet openstaan voor minderbedeelden is.

en ok; "kopie"
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 22:31   #24
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Nog onlagns in Drie Koningenstraat in Berchem.
BMW met jonge allochtonen stopt midden in de straat om een gesprek te voeren, al roepend, met iemand die op een 1ste verdieping woont.
Alle verkeer geblokkeerd. Bus 32 komt aan. Claxonneert.
Reactie: vuile racist!

Rafke en zijn linkadoors leven écht op een andere planeet! Of ze zijn blind en doof. Of ze zijn extreem dom. Nog dommer dan een fruitvlieg, want dat zijn slimme diertjes!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 22:39   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
BMW met jonge allochtonen stopt midden in de straat om een gesprek te voeren, al roepend, met iemand die op een 1ste verdieping woont.

Rafke en zijn linkadoors leven écht op een andere planeet! Of ze zijn blind en doof. Of ze zijn extreem dom. Nog dommer dan een fruitvlieg, want dat zijn slimme diertjes!
Zo zo... Kom je nu HIER eens proberen de grote jan uit te hangen, liefje? In die andere topic was je zo ineens verdwenen... "Met de staart tussen de benen" zou iemand met een slechter karakter dan ikzelf zelfs durven zeggen.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 18 mei 2004, 23:42   #26
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus

Dat is één van de redenen dat ik die straat en omgeving al jaren vermijd. Wat jij daar beschrijft dorus is daar schering en inslag. Ik heb zelfs eens een Turk zijn Golf dwars over een kruispunt van de Statiestraat (verlengde van de Driekoningenstraat) zien zetten zodat helemaal geen verkeer meer mogelijk was. De andere Turken (ook ouderen) keken goedkeurend en geamuseerd toe.

Of wat je in die buurt nog regelmatig meemaakt is dat zo'n kerels met hun wagen mekaar kruisen en dan plots stoppen, hun raampjes omlaag draaien en dan rustig beginnen te kletsen.

Bedoeling is natuurlijk steeds weer hetzelfde: net als bij de waggelende moslimtenten en de paternosterende baardventen is de boodschap aan iedereen, allochtoon én autochtoon : "Het maakt niet uit wat jullie over ons denken, wij doen hier wat wij willen. Staat het jullie hier niet aan, bol het dan maar af. Wij zijn de baas hier nu, ook al woonden jullie hier al 50 jaar of langer en hebben jullie je krom gewerkt om onze uitkeringen te betalen, jullie hebben hier niks meer te vertellen. Zwijgen of motten incasseren of jullie geld aan ons afgeven als wij het zeggen."
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 01:35   #27
stoffel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven

Ja da bedoel ik natuurlijk...sla die gasten gewoon af, draag maskers ofzo...als jullie toch zo gefrustreerd zijn? Laat het tot uiting komen!
Probeer jij nu door provocerende posts te plaatsen iemand te doen ontsporen zodat die begint te schelden en de mods dit topic komen sluiten?
Probeert u nu door provocerende topics te plaatsen iemand te doen ontsporen zodat die begint te zeveren en de mods dit topic komen sluiten ?
Jammer, want het punt dat u aanhaalde is wel degelijk een een gekend fenomeen in de dagelijkse samenleving. Maar u moest er zodanig fel beginstatement bij plaatsen. Humor, geen probleem, maar sta dan niet te kijken als anderen hier ook met een zekere dosis humor op reageren.
stoffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 06:48   #28
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat ze al die minaretten als zendmast gaan gebruiken. Dan hebben we er ook iets aan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 06:56   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Ik stel voor dat ze al die minaretten als zendmast gaan gebruiken. Dan hebben we er ook iets aan.
Daar heb ik geen enkele bezwaar tegen. Wat voor kerktorens kan, moet ook voor minaretten kunnen.

Citaat:
Oud 19 mei 2004, 10:34   #30
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Ik zit elke avond in een park. Dus uw stelling van: dat geen autochtoon meer durft buiten komen, klopt dus niet.

En waarom gaat u niet naar het citadelpark in Gent? Daar loopt geen allochtoon rond, enkel maar autochtonen

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 10:41   #31
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Ik zit elke avond in een park. Dus uw stelling van: dat geen autochtoon meer durft buiten komen, klopt dus niet.

En waarom gaat u niet naar het citadelpark in Gent? Daar loopt geen allochtoon rond, enkel maar autochtonen
Het is dat park zeker waar je dan ook elke avond zit.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 10:52   #32
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:

Die reactie had ik dus al verwacht. Maar neen, ik zit liever in parken waar de allochtonen zitten.
Ze vroegen om een park zonder allochtonen, ze hebben er 1 en ze willen er niet in.
Waar zit die logica toch?

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 12:14   #33
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Het probleem is gewoon dat onze VB'ers in hun broek beginnen schijten bij elke anders-kleurige medemens die ze zien. Hun paranoia waan-fantasieën slaan telkens weer compleet op hol en eigenlijk zijn ze gewoon te laf om hun eigen angsten te overwinnen. De strijd die zouden moeten leveren is eerder een tegen hun eigen angsten en intellectuële luiheid.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 12:29   #34
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Het probleem is gewoon dat onze VB'ers in hun broek beginnen schijten bij elke anders-kleurige medemens die ze zien. Hun paranoia waan-fantasieën slaan telkens weer compleet op hol en eigenlijk zijn ze gewoon te laf om hun eigen angsten te overwinnen. De strijd die zouden moeten leveren is eerder een tegen hun eigen angsten en intellectuële luiheid.
Heb je trouwens de laatste VB-modecatalogus al gezien?

(Ook verkrijgbaar in gele uitvoering met opdruk zwarte leeuw met roodgelakte teennageltjes)

Citaat:
Oud 19 mei 2004, 12:39   #35
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Die reactie had ik dus al verwacht. Maar neen, ik zit liever in parken waar de allochtonen zitten.
Ze vroegen om een park zonder allochtonen, ze hebben er 1 en ze willen er niet in.
Waar zit die logica toch?
Wie is ze? En hoe zouden ze dat in godsnaam voor elkaar kunnen krijgen? Een park zonder allochtonen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 15:35   #36
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
We zijn niet aan het veralgemenen hoor...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 19:14   #37
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat een dwaze veralgemening kerel, van iemand die met woorden als "intellectuele luiheid"... gooit naar andersdenkenden.... je "inzicht" in het profiel van een gemiddelde blok-stemmer is zéér zéér eng.

Ik hou me niet bezig met het klassificeren van Links stemmers om mezelf moed in te praten "dat ik het bij het juiste eind heb"...

Heb je zelf wel enige notie of een goed voorbeeld van een echte, goeddraaiende, multiculturele samenleving??

In elk geval is er geen enkele sprake van een degelijk werkende multicul samenleving in Europa, omwille van het wanbeleid van links en hun politiek correcte obsessie, die elk realistisch en gezond beleid blokkeert. Dat is de reden van het blok succes. En er lopen al heel wat meer intellectuelen en academici rond bij het blok dan jij blijkbaar denkt.
Oud 19 mei 2004, 19:43   #38
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Je zal het ook al gemerkt hebben. Het eerste mooie weer kondigt zich aan en daar zijn ze weer, in grotere aantallen dan ooit en ook op plaatsen waar je ze ervoor nog niet zag.

Daar komen ze aangewaggeld, de moslimtenten, met in hun zog een zwerm van hoofddoeken. Eenmaal de groene pleinen in zicht palmen ze deze in met heelder troepen tegelijk. Autochtonen zie je 's avonds bijna niet meer in die parken. Wel krioelt het er van de moslims en zitten de moslimtenten er in trossen bijeen totdat de zon al ondergegaan is.

Hoe heroveren we nu onze parken en plantsoenen?

Hoe zorgen we er voor dat de autochtonen 's avonds terug een avondwandeling door het park durven maken?

Heel eenvoudig: met stront.

Wie onder ons een trouwe viervoeter als vriend heeft hoeft enkel maar met het natuurlijkste aller producten naar deze groene terreinen te trekken en dit wondermiddel op de plaatsen te deponeren waar de moslimtenten zich bij voorkeur nestelen.

Wedden dat als deze strategie op vastberaden manier aangehouden wordt je na verloop van tijd steeds minder en minder moslimtenten door onze parken zal zien waggelen?

Wedden dat je dan weer meer autochtonen een avondwandeling door het park zal zien maken?

Twee weken terug ben ik, als brusselaar, voor de eerste keer naar de Kruidtuin in Brussel geweest. Wat een flop van formaat. Je zou denken, in 't hartje van Europees Brussel, daar zal de "grote kruidtuin" toch wel een speciaal iets zijn, een toeristische attractie, afgaande op mijn positieve ervaringen met andere kruidtuinen in Europa....

De Brusselse kruidtuin, met moeite een kruidtuin te noemen, eerder een gewoon park. Hoewel toch een heel eind verwijderd van Molenbeek, maar wel in Schaarbeek, wat je al iets laat vermoeden. Ik wandel met mijn vrouw door de paden en overal merk ik de inmiddels zo vertrouwde groepjes allochtonen (het was nochtans een normale school- en werkdag) die ook hier zitten te niksen, en je gadeslagen alsof je een begerenswaardige prooi bent. In elk geval was mijn goesting om mij op een afgelegen bankje uit het zicht eens rustig te installeren volledig weg.

Bang? Ik? Normaal niet, maar in deze situatie vond ik de mathematische verhouding risico/beloning niet direct interessant..., de talrijke aanrandingen van vrienden die in nabije Molenbeek wonen indachtig...

Ze zitten er op hun brommerkes, hoewel het duidelijk aangegeven is dat je er niet met brommers moet komen. Ik besloot ook wijselijk van daar maar geen commentaar op te geven, ik wilde immers een ontspannen namiddagje in de kruidtuin hebben, ipv een confrontatie.

Ik heb géén enkele autochtoon gezien, wat mij eigenlijk totaal niet verbaast. Dit territorium lijkt nu ook afgebakend te zijn voor de allochtonen. Wat een ervaring van een mooie wandeling door een grote kruidtuin moest worden was voor mij de zoveelste ontnuchtering dat Brussel en haar parken in bepaalde wijken je niet meer in België laten wanen. Spijtig dat dit zelfs met een kruidtuin in een grootstad moet gebeuren.
Oud 19 mei 2004, 23:19   #39
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Waar maken we ons druk over, die mensen zijn hier gewoon op congé. Werken doen ze niet, om het jaar of zo nog eens met de benen in de beugels om er nog eentje uit te persen en hun job zit er weer op voor een jaar. De kinderen kweken zichzelf, later kunnen ze gaan pikken en maandelijks ontvangen ze een mooie toelage voor de kweek. Op vakantie gans het jaar en er nog voor betaald worden ook, je moet het maar doen.
Oud 19 mei 2004, 23:34   #40
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Ik heb deze avond eens een wandeling gemaakt bij ons in het park, ook al flink veroverd door moslimtenten met baby's in de buggy en loslopend wild die het gemunt heeft op onschuldige eenden in de vijver. Daar mijn trouwe viervoeter mij in de steek liet en weigerde zijn behoefte te doen kwam spontaan bij mij de gedachte op wat zou het geven moest ik hem eens loslaten? Toch maar niet gedaan, stel je voor dat hij zo'n onschuldig eendje te grazen neemt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be