![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Vlaanderen vindt dat er een bijkomend dok (of autostrade, of waterweg, of vliegveld, of groot openbaar gebouw ...) moet komen, dan is er eerst het probleem of het nodig/terecht/betaalbaar/politiek wenselijk ... bla bla ... is. En als dat beslist is, dan moet er een snelle uitvoering mogelijk zijn. Daartoe moeten een aantal beslissingen vlot genomen kunnen worden, en in alle eerlijkheid/billijkheid, vb. een eerlijke prijs voor de onteigeningen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Antwerpen zo wat de meest inefficiënte haven ter wereld. Alleen Matadi is erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Investeren in de haven is trouwens niet meer zo winstgevend voor Vlaanderen als vroeger. Steeds meer werk op de containerterminals gebeurt automatisch en de winst stroomt naar buitenlandse multinationals. Wij mogen wel alle lasten slikken: sloop van dorpen en waardevolle landbouwgrond, overvolle wegen waar kamions met vooral buitenlandse chauffeurs staan aan te schuiven, smog en fijn stof...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overvolle wegen en veel vrachtwagens die accidenten veroorzaken Slechte wegen mede door geen of weinig controle op het gewicht (lading) van die vrachtwagens. Ergernis en stress bij de rest van de weggebruikers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die foto geeft wel geen correct beeld van de haven,waarschijnlijk getrokken op een dag dat veel mensen gaan vissen waren.
Normaal ligt heel de haven tjokvol. Mijn auto en mijn vriend zijne jeep zie ik wel op de foto maar mijn boot niet. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 juli 2010 om 11:26. |
![]() |
![]() |