![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik heb wel een nieuwe job voor hen, in mijn bedrijf : ik sta op de kermis, met zo een bord waar zij hun koppen kunnen doorsteken, en de mensen moeten dan betalen voor daar met tomaten naar te gooien. Ze kunnen 10 % krijgen van de opbrengst, de rest is voor mij. Fortuin verzekerd, ook voor hen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je zo nog iets? Dat ze dat dan maar met koeienvlaaie doen. Hopelijk dat ge er genoeg kunt vinden, maar het is in ieder geval een oplossing voor het mestdecreet. Laatst gewijzigd door Garry : 19 juli 2010 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn omgeving heel goed in mij opgenomen en de oostduitse kogelstootster was die die onopvallend moest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Tenzij het niets anders is dan een oppenbare Euthanasie verzoek?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel erg voor hare coiffeur natuurlijk...
alhoewel misschien zit er wel ne geheimen agent verstopt in haar kapsel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een gebetoneerde pruik. Geen storm die dat nog kan in de war blazen. Dus, geen coiffeur meer nodig. Overigens, waar zou je nog zo een antieke nog actieve coiffeur moeten vandaan halen die dat soort kapsel nog kan maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() 21 juli. Het is even door de zure appel heen bijten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon het feit dat die maar blijft leven terwijl ze eigenlijk al dood is is al provocerend genoeg lijkt me.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch wel dat ze daar blanke baby's voor leegzuigt.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De veiligheidsdiensten hebben Haar geen lessen te spellen. Ik vond Haar alludatie's gewoon schitterend; Zij heeft daarmee blijk gegeven dat Zij beschikt over fijne humor, maar dat wisten Haar naasten wel. De politie had beter gezorgd dat dit crapule dat Haar bedreigde al opgepakt was.
![]() |
#36 |
|
![]() En leer jij eens juist en goed formuleren. 'dat mens', zo schrijf je nooit over iemand met het kaliber van H.M.K.Fabiola. Het juiste is: 'deze mevrouw' of beter 'deze dame'. Dus Jaani let er op de juiste taalgebruiken te hanteren.
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Als ik hier al het gebral en gelul tegen het Koningshuis lees, dan lijkt me deze veiligheidsmaatregelingen helemaal niet overbodig. Wat een gekken lopen er hier wel allemaal niet rond? ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Het niveau bevindt zich al heel ver onder het vriespunt; het is heel erg gesteld met de republikeinen. Indien we een profiel van hen moeten opmaken op basis van wat hier gebrald wordt, dan moet gewoon nooit rekening worden gehouden met dit soort volk.
Citaat:
Weet je, ik vind het fantastisch dat Zij in leven blijft, en ik hoop dat Zij nog bijzonder vele jaren in leven blijft. In eerste plaats voor Haarzelf en Haar Naasten, maar ook omdat jullie hier nog vele jaren van ergernissen zullen te bekampen hebben. En hoe zielig is dat wel niet? Mensen de dood toe wensen is zo lelijk, zo onetisch, zo degoutant. Jullie moesten jullie allemaal diep schamen. Ik hoop dat Zij nog 30 jaar leeft, statistisch gezien is dit mogelijk. Hopelijk is Zij dan de oudste Belg van het land. Stel je voor: de oudste Belg van het land is de Koningin Zelve, dat zou een unicum zijn! ![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Zeg @Magni, valt dat zo wat mee seks met the living death hebben?
Of masturberen op the living death? |
![]() |
![]() |