![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Minister
|
On topic : wanneer zouden de LangeWapperfiles eens op wikileaks belanden ?
Je weet wel : al dat voorafgaand onderzoek naar alternatieve - lees : 'onnatuurlijke'
|
|
|
#22 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
New York, London, Barcelona... hebben zij niets mee te maken. Laatst gewijzigd door individu : 28 juli 2010 om 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Minister
|
De wikileaks release van 90.000 documenten heeft ook betrekking op de Belgen in Afganistan... blijkbaar zou Crembo het parlement belogen hebben?
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De Crem heeft nog nooit gelogen, nog nooit ervoor gezorgd dat een serveerster ontslagen werd omdat ze op haar blog over het gedrag van De Crem schreef, is nog nooit agressief geweest op het vliegtuig, etc.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Minister
|
'T was sarcastisch bedoeld... 'k geloof en vertrouw die poedel voor geen cent.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vreemdeling
|
Wat mij een beetje stoort is dat iemand opgepakt wordt en dadelijk veroordeeld wordt in de media. Schouppe, Operatie kelk, Ronald Janssen ...
De media mogen gerust melden dat er ergens onderzoek naar gebeurd maar is het nodig om vanaf dag 2 ook al allerlei details, opinies, menigen enz te publiceren. Ik zou veel liever zien dat de media als controleorgaan (naast alle comité's a-z) de dossiers verder opvolgt. Dat er terug aan onderzoeks journalistiek gedaan wordt ipv het klakkeloos copy/pasten van Belga berichtjes (zonder veel nadenken). Op het eerste zicht lijken de bedoelingen van Wikileaks heel nobel. Stel dat ik een Belgianleaks wil opzetten ? Al kom ik de volgende tijd een aantal keer in het nieuws blijft nog de vraag wie ben ik, wat zijn eventueel achterliggende bedoelingen ... Voor infrastructuur, naambekendheid, expertise enz is er geld nodig wie zijn de sponsors. Welke topics geef ik aandacht.... Bedoel maar zo een initiatief zal een schimmige bedoening blijven terwijl dat dit eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Zoals hierboven geopperd ben ook voorstander van open gouvernment. Het bekend maken van alle stukken, vergaderverslagen,... waarop een beslissing gebaseerd is. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wel waar het geld dat naar de studieburelen gaat voor een deel naar toe gaat. Dat zal vroeg of laat op wiki staan. Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 29 juli 2010 om 11:21. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar in het geval van mijn vriend de "Blankenbergse stalker" gaat het over bouwvergunningen die hij maar niet in handen krijgt. Omdat zij niet bestaan voor het Leopoldpark, het zou ook niet wettig zijn op deze plaats-openbaar domein. Vervolgens om hem het zwijgen op te leggen kwam er de klacht voor "stalking". Samen met zijn aanhouding,een onderzoeksrechter en andere praktijken die hij later aan de dag zal brengen (Europa), onderzoeksrechter die hij nooit zag. Door al dat onrecht en machtsafwending stopt de mens zijn strijd niet. Vergunningen zijn publiek zij moeten dus getoond worden als zij een park of publieke materie aangaan aan eenieder bezorgd worden. Dat is wat er in dit geval niet gebeurd is en nog altijd niet. Zelf de ministers van NV-A doen niets net zoals de vorige van open-vld. Dit geeft aan dat het allemaal een pot nat is of niet soms? Het publieke park blijft maar verder in private handen van geliefde concessiehouders waardoor het op geen enkel ogenblik zijn sociale missie kan vervullen. Een schande Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 29 juli 2010 om 11:32. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik zal je zeggen waarom. De aanleg van 'stedelijke' snelwegen is na de duik in de populariteit van Jos De Saeger politiek taboe geweest. Het was wel duidelijk dat de burger daar geen pap van lustte. De vraag is dan hoe dergelijk dossier dan toch van de grond geraakt.
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 29 juli 2010 om 12:31. |
|
|
|
|