![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() en voor christenen!
Ongekend. Hoe de moslims zich hier tov de christenen gedragen! Nooit werden de christenen en hun nazaten met zo'n eer en respect behandeld, dan door de moslim.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik moet toch ook zeggen dat ik niet echt (eigenlijk nooit) respect heb gekregen van moslims die ik ben tegengekomen in mijn leven. Alleen van Moslim! en Suqar.
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egypte http://www.youtube.com/watch?v=3FEPe...layer_embedded
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ook al ben ik zelf Christenen het verbanden van de koran, dan mag die nog vol haat staan vind ik niet veel beter dan de haat zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat te zeggen van die gevaarlijke imans
http://www.youtube.com/watch?v=ibmai...eature=related
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol. Laatst gewijzigd door Moslim! : 27 juli 2010 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, blijkbaar wat teveel bewijzen gegeven, het is ineens stil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bovendien wacht ik nog steeds op het antwoord van enkele eenvoudige vragen waar je niet op kan antwoorden dus wat zwijgen betreft zou ik niet te hoog van de toren blazen als ik alice in wonderland was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrede huh? Bovendien; om welke perverse reden zouden er, in een 'heilig' boek, voorschriften moeten staan voor 'oorlog', heeft uwen allah dan niet álle schepsels geschapen? Om hen daarna 'voorschriften' te sturen om mekaar uit te moorden in 'oorlogen'? Waar is de logica, waar is trouwens in uw heilig boek de 'liefde'???
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begrijpt het blijkbaar zelf niet, daar U geen antwoord heeft! Ik begrijp het anders maar al té best. Ik kan namelijk lézen!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
'Heilige, goddelijke geschriften' zijn namelijk haast allemaal verzonnen in een tijd dat iedereen analfabeet was, in een tijd waarin iedereen kan lezen, maak je de mensen niet zo snel meer wat wijs. Iederéén kan nu zélf lezen wat er zoal aan vuiligheid in die 'goddelijke geschriften' staat!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 juli 2010 om 19:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe men het ook draait of keert, een boekverbranding is verkeerd. Het is belangrijk te begrijpen hoe en waarom bepaalde mensen op een bepaalde manier handelen. Indien religie een rol speelt, moet men weten waarop die religie gebaseerd is, in dit geval de koran.
Door de koran te verbranden worden de agressieve gevoelens van sommige moslims alleen maar versterkt, daar heeft niemand baat bij. Ik ben er trouwens sowieso tegen dat een boek verbrand wordt, zelfs "Mein Kampf" is een belangrijk tijdsdocument. Er staan toch wel enkele goede dingen in de koran heb ik begrepen, dus als de mensen in naam van sommige verzen verkeerd handelen, geeft dat geen vrijgeleide om het hele boek te vernietigen.
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij zijn er nog veel meer dan deze 15 verzen te vinden. Smiley gaf slechts een beperkte bloemlezing. Een avond de koran op wat willekeurige pagina's openslaan en alle haatdragende, geweldadige, vrouwonvriendelijke en onverdraagzame verzen opschrijven, zal al gauw in meer dan slechts 15 soera's resulteren. Maar wat baten kaars en bril... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moslim! : 27 juli 2010 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moslim! : 27 juli 2010 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Islam is niet voor niets een veroveringsgodsdienst: bekeer of sterf.
![]() |