![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Neen, een democraat die de UVRM ter harte neemt. Dus tegen een erfelijke monarchie (= discriminatie op basis van afkomst van iedereen die niet tot de koninklijke familie hoort + tegen het gelijkwaardigheidsprincipe waarbij er geen mensen zijn die "hoger geboren" zijn dan anderen, dus kunnen er ook geen "hoogheden" geboren worden) maar ook tegen de doodstraf (van Nassau's en consoorten mogen gerust blijven leven als gewone burgers van Nederland)
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb begrepen dat de communistenleider werd doodgeschoten in zijn eigen halletje nadat hij VIVE LE REPUBLIC had geroepen bij de kroning van Boudewijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat het over deze Ruud Lubbers ?
http://www.nrc.nl/binnenland/article...le_intimidatie http://www.quotenet.nl/quote-500/ver...de-tralies.php http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...problemen.html Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 augustus 2010 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Heb je het hier over Julien Lahaut ? Het is nooit bewezen dat hij het was die " Vive la République " geroepen heeft . Waarschijnlijk was het Henri Glineur , maar ook dat is nooit bewezen .
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een documentaire suggereerde dat Patrice Lumumba op wrede wijze werd vermoord omdat hij was afgeweken van zijn oorspronkelijke tekst en den koning Boudewijn de oren heeft gewassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Julien_Lahaut Patrice Lumumba werd om exact dezelfde reden vermoord , door daders die uit exact dezelfde hoek kwamen .
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Intussen twijfel ik over de strekking van het inleidend artikel van deze draad, nadat ik Van Rehwinkel, Royalty deskundige en burgemeester benoemd door de Troon, hoorde praten over de relatie tussen de Koningin en Lubbers. Het zijn vrienden. Dus zou de indruk kunnen ontstaan dat zij in de steek is gelaten door een vriend. Ik denk het niet. De koningin heeft zich royaal verschoond, via Lubbers, en wij zijn allemaal misleid dat er, ondanks de achterkamergesprekken, er geen bruin kabinet zou komen, terwijl Egmond Codfried dit allemaal in feite heeft voorspeld met zijn visionair essay: 'Krijgen wij weer een Holocaust?' Het antwoord is: Ja lieve mensen, binnen vijf jaar. Het eerste bruine kabinet zal vallen, binnen één jaar, maar wat komt zal nog erger zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mooi toch. Word er onderhandeld over paars plus dan word er moord en brand geschreeuwd over een dreigende ramp en word er met de PVV onderhandeld dan word er net zolang gekronkeld tot ze alsnog de gebeten hond zijn. Sommige mensen...
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Gezien de nieuwste ontwikkelingen stel ik voor dat dit kabinet, dat er nog niet is, voortaan de annalen zal ingaan als het 'Roze-bruine kabinet Rutte.'
Zoals de verwachten stelt het debat in de tweede lkamer niet veel voor. Als de allochtonen zich konden veranderen in paarden, schapen, koeien en goudvissen; zouden ze waarschijnlijk aanspraak maken op meer compassie van alle politieke leiders, die ons brachten waar wij nu zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Als dit kabinet er komt, dan is wel aangetoond dat de invloed van Beatrix beperkt is. Zij wilde waarschijnlijk liever paars+ of een middenkabinet. Maar als VVD en CDA toch met Wilders in zee willen gaan, dan kan zij daar weinig tegen doen. Ze heeft precies zoveel macht als de partijen haar toestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan mij dat helemaal niet voorstellen. Want dan had men zich al heel lang geleden van het koningshuis ontdaan, als politieke ballast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
vestigde een traditie door tijdens de eedaflegging AII "Leve de Republiek" te roepen aldus het taalevenwicht in de nationale folklore bevestigend. De roeper tijdens de komende eedaflegging van FI wordt intussen opgeleid. In het Heelal is het alle dagen Carnaval, en het heelal is overal ! (E.Wally - nationale minestreel en nar)
Tempo toleras sed vero aperas Laatst gewijzigd door roger verhiest : 4 augustus 2010 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neenee : die is van Adel en bijgevolg Zwart & ze heersen tot ze weer Zwart zien.
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Lieverd, ik ontdekte net dat je nog niet op mijn negeerlijst staat. Het zijn juist dit soort onzinnige reacties die ik niet wil zien, en het peil omlaag halen, en waarom ik maar uit arremoede mensen op de negeerlijst plaats. Het leest gemakkelijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Intussen begrijp ik dat de eurocentristen en ik in totaal verschillende paradigma's leven. Hoe kan je een poedel uitleggen dat hij niet zijn eigen gat moet aflikken, na het poepen, of dat hij op de uitloopplaats niet zijn neus in de vagina van de collie moet steken en dan rare bekken trekken. Hoe kan men eurocentristen uitleggen dat genocide en het ophemelen van genocide verkeerd is? Het is hun aard, blijkbaar. Oneerlijk zijn, liegen over ALLES. Er zijn andere europeanen die het doodmartelen van een stier als iets heldhaftigs en eervols beschouwen. De Nederlandse republiek begon vanaf dag één met piraterij, net als de Somaliers vandaag. Maar Piet Hein is nog steeds een nationale held.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() http://www.nrc.nl/binnenland/article...en_met_Wilders
Citaat:
|
|
![]() |