![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Zeg Raf eens dat het met zijn houding ten aanzien van de vlaamse trannygemeenschap al niet veel beter gesteld is ...
Schrij-nend !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de persoon in kwestie u vriendelijk zegt, hem gerust te laten moet je dat ook maar aanvaarden en dat heeft niks met homo haat ge maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge verstaat misschien ook wel dat het voor de meeste hetro mannen niet echt prettig is om benaderd te worden door een andere man... Wat ik me soms wel eens afvraag is hoe je als homoman omgaat met de mogelijke gevoelens van hetro vrouwen. Dat zal ongetwijfeld gebeuren. Net zoals het heel raar is om als hetro te moeten ondervinden dat dat meiske Lesbisch is, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik kan dit enkel maar lezen als een uitnodiging, die ik vriendelijk afsla.
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is het voor een heteroman moeilijker te aanvaarden wanneer hij afgewezen wordt door een heterovrouw dan door een lesbienne?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik me ook zitten afvragen...
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Maakt niks uit, ik ben niet gediend met homosexuele avances, om ze daarvoor rechtenloos in den bak te steken DAT is iets heel anders...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij een lesbienne, zou je kunnen zeggen dju da is spijtig, (en ge weet dat het niet zozeer aan u ligt, ) Bij een hetro vrouw is dat inderdaad harder, omdat ge dan misschien ook minder weet wat de reden is, alhoewel ge dat soms ook wel niet wilt weten,... of gewoon beter niet weet. Nu jij bent iemand die daar openlijk voor uit komt maar ik vraag me dan wel af hoe het zit met gasten die daar minder openlijk voor uitkomen... Ik kan u wel zeggen dat het wel even slikken was om haar een te zien binnendraaien, ... toen ik haar een paar jaar later zo goed als op t lijf liep. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Normaal gezien wel ja. Ben twee maal door een homo benaderd geweest. Beide keren op vriendelijke doch besliste wijze gezegd dat ik geen interesse had. De eerste accepteerde het gewoon. De tweede aanvankelijk ook, maar kwam na enkele minuten terug en begon opnieuw. Ditmaal vergezeld van betasten. Dan hem nog maar eens vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik niet van zijn club was. Hij weer weg. Weer een tijdje later was hij er weer, ditmaal begonnen zijn handen wel heel erg ijverig aan mijn lichaam te zitten. Ik heb toen de hand van de beste man vastgepakt, hem woest aangekeken en daarna verteld dat ik niet van zijn avances gediend was en dat hij bij een eventuele volgende poging fysieke tegenstand kon verwachten. Tien minuten later voel ik een hand die me vol in mijn kruis pakt en jawel, die hand hoorde dus bij die kerel. En dan nog vragen of ik het niet toevallig lekker vond. Heb toen met behulp van een zware asbak twee vingers van hem gebroken en hem gevraagd of hij daT niet toevallig lekker vond. Nooit antwoord op gehad vreemd genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bwoah, die zullen ook wel iets verzinnen om duidelijk te maken dat ze niet geïnteresseerd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant... Je kan maar pas zeker weten dat je het niet lekker vindt als je het geprobeerd hebt hé. ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 juli 2010 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.hivos.nl/dut/Over-Hivos/H...Homofobiemeter Zo koppelt hivos mensenrechten met homorechten. Duid je aan dat je dit niet zo bekijkt, beschouwd hivos dit als homonegatief. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me logisch. Homorechten zijn uiteindelijk ook niet meer dan mensenrechten.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |