![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarvoor, er zijn genoeg jeugvakanties , georganiseerd door zowat elke politieke strekking. In mijn geval de jeugvakanties van de sossen. Rijmenam, Koksijde, Barveaux, Petite Han, Oud Turnhout. Niet gemakkelijk je te vervelen dan.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is er mis met wat graffitti? Moet alles altijd alles van beton en grijs zijn? Geraken jullie geirriteerd als jullie uit jullie grijze roes geraken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ene is gewoon even irritant als een saai grijze muur met zwarte expansievoegen, het andere is zoals kunst, de ene mens vind het prachtig, de andere vind het gewoon verspilling van tijd en gebrek aan kunstzinnigheid.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook wel wat in brand gestoken, zelf op dingen geschoten, en zaken doen ontploffen maar dat was wel mijn eigen bazaar, we gingen geen chalets in brand steken of op t kerkhof t varken uitgehangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra er iemand begint met die zinsnede dan weet je dat het smullen wordt. Maar wat deze zaak nog grappiger maakt, is dat de schrijver van dit pareltje "den oorlog" zelfs niet heeft meegemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In één van de voorstellen voor een beter onderwijs, stel ik voor om de school alvast te laten herbeginnen op 15 augustus. Dan kan alvast de verloren kennis, nodig om het volgende schooljaar aan te vatten, worden opgefrist. Je zou dan nog kunnen overwegen om diegene die minstens 75% haalden er van vrij te stellen of een eigen project ( denk maar aan die kinderen met hun goedkope ruimtefoto's ) te ontwikkelen, met de nodige faciliteiten in school ( leraars en materiaal (pc, internet) ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() Vroeger was het veel beter topic 954
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar is er nog plaats voor hen om een hut te bouwen? Ze mogen tegenwoordig niet eens meer samenscholen in een park. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk ja, Als ge een groot domein hebt, en ge hebt daar ne goeien backstop, wie doet ge daar kwaad mee van daar wat met een looikesgeweer te gaan schieten ? Eigenlijk niemand toch... ? Dat ik dat niet op t balkon van mijn appartement moet gaan doen lijkt mij maar logisch ? Ik zet mijn muziek voor mijn buren ook niet luid, maar moest ik genoeg ruimte rond mijn huis hebben, zijt maar zeker dat het goed zou klinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() maar on topic :
is er eigenlijk wel iets goed aan een vakantie van 2 volle maanden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Er zijn zo van die oude zakken die klaar komen als ze kunnen vitten op "djonge gasten" en de flikken kunnen bellen.
Alles grijs, alles mooi op zijn plaats, dorpskernen dood als een mus, geen nachtlawaai, huisje tuintje boompje. Waarschijnlijk voor dat typisch gevoel van geborgenheid en veilig dat dit met zich meebrengt. Ik moet niet veel hebben van dat soort oude rakkers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie vraag, ...
Ja en nee, nee omdat als er niks is om handen te hebben het verveling troef is, ... Anderzijds, kinderen die zich wel kunnen bezig houden hebben de tijd om eens een aantal dingen te doen die ze anders niet kunnen doen. En leren als het super goe weer, is, dat weet iedereen dat daar niet veel van terecht komt he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is meer dan school alleen. Laatst gewijzigd door giserke : 4 augustus 2010 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |