![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk niet dat fundamentalistische moslims het probleem waren.
Ik denk wel dat oorlogen in naam van democratie het fundamentalisme gevoed hebben. En dat degene die de F16's van BE stuurde, de schuldige zal zijn van komende aanslagen hier. Ook zien fundamentalistische moslims het hoofddoeken verbod als 'terrorisme', psychologisch weliswaar. Niet dat ik hier een hoofddoeken discussie wil ontketenen. Maar een aanslag op BE is niet meer zo ver gezocht. En wij hebben onze "democratische" leiders eraan te danken. Laten we ons dus bezig houden met onze eigen zaken, en de rest van de wereld met rust laten. En willen we ons dan toch moeien, doe het dan waar het echt nodig is. Maar waar het echt nodig is, valt geen geld te rapen. En daardoor stel ik me grote vragen bij de democratie zoals wij die beleven.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Voor de Taliban lovers:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar den oorlog gaat daar niet over zenne... Dat is wel het propaganda verhaal dat ze u en mij willen doen geloven.
Maar in feite... 't Gaat over de grondstoffen da er te vinden zen... America couldn't care less of er één hare neus wel of niet afgeknipt wordt. Als er geen grondstoffen te vinden waren, zat Amerika wel elders te oorlog met een ander propaganda verhaal.