![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens mij beschouwen zij Antwerpen als 'een verloren zaak'. Best is dan om zoveel mogelijk van de bijkomende ''rommel" in Antwerpen te dumpen zodat de eigen electorale achtertuin zo veel mogelijk gevrijwaard blijft. En met de woorden als dumping en rommel bedoelde ik hoe volgens mij alle andere partijen hen bekijken. Alle? Neen, niet alle: de sp-a en groen! denken er ook 'nieuwe' kiezers mee te kweken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We moeten natuurlijk zij die de touwtjes in handen hebben aanpakken. Maar links tracht wel zoveel mogelijk mensen binnen te laten waardoor ze een goede markt voorzien voor de mensenhandelaars. En wie, van links of rechts durft hier klaar en duidelijk stellen dat we hier een beetje eenvoudiger moeten leven en dat ontwikkelingshulp een absolute noodzaak is? |
||
![]() |
![]() |