![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I wish Christians would be more Christ-like. Intolerant schepsel. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Parlementslid
|
Nee, Nee, nee Liberalist. Ik wil geen welles-nietes discussies voeren over bronnen. Want voor jou is alleen politiek correcte bron acceptabel. Maar jammer voor jou zijn de harde, politiek-niet-correcte feiten over en overbekend. Kasten vol boeken zijn geschreven over specifiek de statistieke gegevens van homoseksualiteit en de gevolgen daarvan. Met een maar een paar keywords zijn ze voor iedereen (dus ook voor jou) binnen handbereik
. Laatst gewijzigd door Bertie : 6 augustus 2010 om 19:29. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) estimates that at the end of 2007, there were 599,819 people living with a diagnosis of HIV infection in the 37 states and five U.S. dependent areas. However, the total number of people living with an HIV infection in the U.S. is thought to be around 1.1 million. http://www.avert.org/usa-statistics.htm Zelfs een komiek gaat zoiets nog niet beweren. Het is gewoon te idioot. Jezus draait zich om in zijn graf, elke keer als jij je leugenachtige mond opendoet. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als we uw 2% theorie dan toch volgen (is een lage inschatting, namelijk), dan komen we op de volgende cijfers uit:
Amerika heeft 6 miljoen homo's. Er zijn 1,1 miljoen HIV -en AIDS gevallen. Daarvan is de helft homoseksueel: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En ik definieer mijn leven écht niet naar onze evolutionaire voorouders hoor, als u dat soms denkt. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat heeft ook allemaal niets te maken met homohuwelijk. Ik kan me voorstellen dat je het niet zo hebt op de iets lossere zeden die er onder mannen heerst, maar dan zou je net moeten blij zijn dat ze willen trouwen. Dus antwoord op de vraag: "Hoe zou een huwelijk tussen anderen mijn leven kunnen beinvloeden?"
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
lol!
|
|
|
#33 | |
|
Parlementslid
|
Nee. Bij lange na niet alleen AIDS. Zelfs niet geslachtsziekten alleen. Wij hebben het over ALLE kosten. Kosten voor de gezondheidzorg, maar ook de niet-financiële kosten: de morele vervaging, drempel naar cultuur verlagen, conflict tussen mensen, overheden, instanties, zelfs landen als geheel (Uganda etc)... noem maar op.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
CON-SER-VA-PEDIA
Maar echt
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Uw cijfers slaan nergens op en zijn compleet fout. Maar dan nog: wat heeft het te maken met een huwelijk tussen homo's (mannen of vrouwen) ? Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 augustus 2010 om 20:19. |
||
|
|
|
|
|
#38 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie ook de positieve kanten. Homoseksuelen hebben meestal geen kinderen, en werken hun hele leven lang full-time. Werkloos zijn ze niet, want je kan als homoseksueel elke werkgever aanklagen die je ontslaat. Citaat:
Toch doe ik graag geen afbreuk aan Jezus, hij heeft het nooit gehad over homo's. Alle barbaarse passages staan in het Oude Testament. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 augustus 2010 om 20:35. |
|