![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar enfin, betterfood wordt al decennia lang door de fruitpap gedraaid. Uwe kleinen zal daar heus geen suikerverslaving van oplopen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Diabolisch, die koekskes. En bron van alle kwaad. Dat is duidelijk. Nog maar eens dan: Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Jij doet net of Betterfood is een soort harddrug die de verslaving naar suiker enkel maar groter maakt. Het merendeel van mijn generatiegenoten ,ikzelf inbegrepen,werden opgekweekt met fopspenen die rijkelijk in de honing of in de zogenaamde "windolie" werden gesopt. Dat waren pas suikerbommen! Ik kan je geruststellen door te melden dat ik geen frisdranken lust, en zelfs koekjes,taartjes,ijsjes,enz kunnen mij niet bekoren. Nog nooit geweest trouwens.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() weet ge , ik moet altijd heimelijk lachen met die ouders die zogenaamd heel verantwoordelijk met de gezondheid van hun kinderen bezig zijn.
Want neen ,ze mogen geen frisdrank wegens ongezond....enkel plat water voor hun kroost. Dan vraag ik mij af of ze er wel bij stilstaan dat zelfs daar bewaarmiddelen inzitten. En neen ,vooral geen koekjes of snoep geven....liever worteltjes of appeltjes voederen, boordevol lekkere vitamientjes, sproeistoffen en waxbaden. Of nog beter...biologische worteltjes en appeltjes...gekweekt in onze niet verzuurde en toxische grond, bloeiend en groeiend langs onze autostrades in niet vervuilde lucht...... yeah,dream on!
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 10 augustus 2010 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja, ik ga er niet zo hard naar kijken bij de opvoeding van mijn kinderen. Ik ga ze natuurlijk niet volgieten met frisdrank of snoep maar ik ga het hen ook niet ontzeggen. Zolang alles met mate geconsumeerd wordt zal het allemaal wel meevallen. Maniacaal bezig zijn met voeding is nooit mijn ding geweest en dat ga ik niet veranderen bij mijn kinderen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zowel ik als mijn man koken graag,en het liefst met verse produkten. Durf ik hier beweren dat mijn kinderen gezonde en gevarieerde maaltijden krijgen? Ja. Maar hé, ik ben ook geen moeder Theressa hoor....af en toe een pizza of lasagne,al dan niet zelf gemaakt, kan ook smaken, en als je om 19u van je werk komt is een bokaal rode kool ook veel gemakkelijker ipv een verse rode kool klaar te moeten maken. En frietjes van de frituur....kan toch ook wel eens smaken hé. Maar toen er onlangs een vriend van mijn oudste zoon op bezoek was heb ik toch grote ogen opgezet. Ik had net verse soep gemaakt en toen die jongen er van at kon hij maar niet stoppen met mij te complimenteren. Hij wou dat zijn moeder dat ook deed. Ik dacht dat hij het op de smaak van mijn soep had en ik oppperde dat ze mss een andere bouillon gebruikte. Niet dus....bleek dat zijn moeder nog nooit soep had gemaakt, zelfs geen blik soep opwarmde. Bij hem thuis aten ze enkel en alleen instant soep. Idem voor de aardappelpuree.....een doos droge vlokken met wat water en melk door. En ja, ze aten dat meermaals per week omdat zijn moeder dat zo gemakkelijk vond, hoefde ze geen aardappelen te schillen. ![]() Ik vind zoiets al veel erger dan een Betterfood in een fruitpapje prakken.
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een waxlaag was je er af. Of een jij de schil van citrusvruchten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() voedingsgewoonten zijn belangrijker dan smaak an sich
hoeveel kinderen hebt ge al grootgebracht?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voedingsgewoonten worden NIET aangeleerd aan baby's en smaak is compleet irrelevant in deze
http://www.e-gezondheid.be/voeding-b...3-12-14005.htm Laatst gewijzigd door fox : 10 augustus 2010 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat water zit toch in doorzichtige flessen ,nietwaar? Er kan licht aan. Wat gebeurd er met stilstaand water dat aan licht wordt blootgesteld? Juist, er vormen zich algen. En zelfs in relatief korte tijd, veel korter dan de houdbaarheidsdatum op jou waterfles. Ik heb gelukkig nog nooit algen gevonden in mijn flessenwater. Ik heb het niet over citrusvruchten men beste. Zelfs de mooie blozende appeltjes uit den Haspengouw gaan in een vettig waxbad. En was je appels zoveel je wilt, ze blijven vettig aanvoelen. Net of die waxbaden trekken niet tot onder de schil. ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||