![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ten tijde van het nazi regime waren er ook mensen die treinen waar collaborateurs en SS officieren zaten opbliezen. Dit noemt men
verzetsstrijders. Aan uw gelijkheidsbeginselen heb ik geen boodschap want niet ieder mensenleven is voor mij evenveel waard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw houding heeft nochthans veel weg van een nazi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Luis_Posada_Carriles 2010 Texas trial “ The bottom line is that the Justice Department is trying to hold him accountable for horrible acts of terrorism ... This trial can confirm what everybody already knows, (that) Luis Posada is a leading purveyor of terrorism. ” — Peter Kornbluh, National Security Archive, Feb 25, 2010 [56] Posada is being accused of lying to U.S. authorities, and will go on trial soon in Texas by the way volledig off topic
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Communisten zijn NOOIT onschuldig....Vraag maar eens aan de overlevenden van de Killing Fields en de goelags of communisten "onschuldige" burgers zijn???? Het antwoord zal u mss wel eens kunnen verbazen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een lijnvliegtuig neerhalen, Europese toeristen vermoorden, en nog mag je vrij rondlopen in Miami. De VS zullen de man nooit voor terrorisme laten terecht staan, dat zou betekenen dat ze de rug toekeren naar een voormalig agent. Carriles zal eerder sterven dan dat. Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 augustus 2010 om 04:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus jij vind het gerechtvaardigd mensen te vermoorden omdat ze 'communist' zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laten we maar terug naar de essentie gaan : Hariri is omgekomen omdat er een vreselijke aanslag is gepleegd waarbij men niet allen hem maar tegelijk 20 andere mensen vermoordde. Alle aanwijzingen gaan naar Syrië en de terroristen van Hezbollah. Dat zijn de plegers van deze gruwelijke moordpartij. De rest van uw betoog bestaat er eigenlijk alleen maar in om de discussie naar alle mogelijk richtingen te sturen om deze feiten te minimaliseren. Feit is en blijft dat zowel Nasrallah als de Syrische President voor deze brute moord moeten worden aangeklaagd, en indien schuldig bevonden, een gepaste straf krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee Antoon, het gaat u niet om een internationale rechtsorde maar om het misbruik van het internationaal recht voor politieke doelen, en om dit aan te tonen kan ik niet anders dan vergelijkingen maken met andere landen en situaties om die hypocresie duidelijk te maken. Machtswellustelingen die verontwaardigd komen doen over mensenrechten als het uitkomt in hun machtstreven daar heb ik een probleem mee. Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nog altijd wacht ik op een voorbeeld. Citaat:
Geef u eens een concreet antwoord op een vraag in plaats van er op los te kletsen, en toon mij aan waar ik heb laten blijken dat Hariri mij niet intereseer? Uit welk bericht hebt u dit geconcludeerd? Ik ben benieuwd! Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Dit vanuit Lebanon:
http://www.dailystar.com.lb/article....#axzz0wNKZLOYp |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit uw antwoord? U gooit vanalles in uw berichten, tot er concrete vragen worden gesteld, en dan laat u het afweten.
Ik zou graag eens concrete antwoorden op het volgende: U "concludeerde" dat Hariri mij niet interesseert, Citaat:
Citaat:
Wel, Johan Bollen? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antoon?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en? Wat is uw punt? Maar vooral, wat is uw vraag?
Laatst gewijzigd door Antoon : 12 augustus 2010 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen we de VN als objectieve en neutrale organisatie beschouwen, wanneer zij bepaalde partijen in het Midden-Oosten op de vingers tikt?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ivm het voorbeeld van die oproep tot moord die u hier plaatste negeerde u mijn bericht waarin ik eerst om een ontkenning vroeg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms zijn ze dat wel, en soms overduidelijk niet. Inderdaad.
|
![]() |
![]() |